Opinie użytkownika (15)

Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus:

Marcelina_89

18.07.2017

LOTOS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Marcelina_89

18.07.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie. Pracownicy nie...
Fatalnie. Pracownicy nie są w stanie odpowiedzieć na większość zadawanych pytań odnośnie oferty i produktów. Konsultanci podczas rozmowy zatajają informacje odnośnie dodatkowych kosztów. Czas obsługi jest dłuższy, niż przewiduje regulamin. Na plus: zachowanie personelu. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marcelina_89

04.07.2017

MetLife

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marcelina_89

04.07.2017

FLiXBUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marcelina_89

04.07.2017
Nie zgadzam się (1)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marcelina_89

04.07.2017

PKP Intercity

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marcelina_89

04.07.2017

LOT

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marcelina_89

04.07.2017

Koleje Mazowieckie

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marcelina_89

13.06.2017

Super-Pharm APTEKA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marcelina_89

13.06.2017

Sizeer

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Na...
Tak sobie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marcelina_89

13.06.2017

DECATHLON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Personel...
Bardzo dobrze. Personel sprawny, choć musiał porozumiewać się między sobą odnośnie zadawanych mu pytań, poza tym obsługa sprawna i miła. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marcelina_89

18.01.2017

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Uprzejma i znająca...
Uprzejma i znająca swój asortyment obsługa.Sklep czysty i uporządkowany, brak porozrzucanego obuwia bez pary.

Marcelina_89

26.10.2016

CCC

Placówka

Gdynia, Płk. Dąbka 338

Nie zgadzam się (0)
Uprzejma i...
Uprzejma i uśmiechnięta obsługa sklepu, która jest zainteresowanie klientem, jednak posiada braki w wiedzy odnośnie asortymentu.

Marcelina_89

26.10.2016

DEICHMANN

Placówka

Gdynia, Kazimierza Górskiego 2

Nie zgadzam się (0)
Uprzejma, uśmiechnięta i...
Uprzejma, uśmiechnięta i co najważniejsze skora do pomocy obsługa. Dobra znajomość sprzedawanych produktów. Czas jaki jest poświęcany klientowi jest dopasowany do jego potrzeb. Miejsce czyste, schludne, dobrze oświetlone. Bardzo bogaty asortyment.

Marcelina_89

11.10.2016

Hebe

Placówka

Gdynia, Świętojańska 32

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi