Jako klientka tego banku bardzo często bywam w tej placówce. Obsługa jest zawsze na wysokim poziomie merytorycznym. Nigdy nie trafiłam tam na kolejkę czym charakteryzują się banki. Obsługa zawsze rozwiązuję mój problem. Widać profesjonalizm i podejście pro-klient.
Podczas mojej wizyty w sklepie obuwniczym w Wągrowcu, gdzie dokonałam zakupu obuwia dla siebie. Wchodząc do sklepu zostałam przywitana przez Panią z obsługi słowami "dzień dobry" , po chwili zapoznania się ofertą rozpoczęłam przymierzanie konkretnego obuwia, które mnie zainteresowało.W tym momencie podeszła do mnie Pani i zapytała czy rozmiar jest odpowiedni... jeśli nie to ona pomoże mi w szukaniu a jeśli nie będzie to postara się znaleźć w innym sklepie. Rozmiar jednak pasował więc Pani z obsługi nie proponowała już pomocy.Jako że byłam zdecydowana na ten model podeszłam do kasy aby dokonać zakupu.Przy kasie była jedna osoba, Pani z obsługi zaproponowała dodatkowy produkt do pielęgnacji obuwia oraz zapytała o kartę rabatową. Poinformowała mnie również o możliwości zwrotu produktu. Transakcja przebiegła pomyślnie.Na sali sprzedaży znajdowało się 4 pracowników, sklep był bardzo zadbany i przejrzysty. Na szczególną uwagę zasługuję bardzo miły zapach w sklepie oraz subtelna ale bardzo dobrze zorganizowana pomoc personelu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.