Odbywałam podróż docelowo do Gdyni. Ponieważ PKP zlikwidowało połaczenia bezpośrednie, musiałam posiłkować się połączeniami złożonymi. Miałam pociąg do Warszawy Zachodniej z Gliwic. Wydawało mi się, że pociągi rodzaju PKP Intercity nie spóźniają się, ale pomyliłam się. Kłopot był tym większy, że z Warszawy Zachodniej pociąg miałam 15 min. po przyjeździe tego pociągu jadącego z Gliwic. Ale "mój" pociąg przyjeżdzając na peron gliwicki miał opóźnienie już 15 minutowe. Zgodnie z zasadą udałam sie do Kierownika pociągu, zaraz po tym jak wsiadłam. I cóz się okazało- zatrzymali mi pociąg na dworcu w Warszawie Centralnej. Czekał na mnie, na przeciwległym torze. Parafrazując słowa Kierownika pociągu InterCity, że mimo marnej infrastruktury dbamy o klientów. Mówiąc szczerze nie spodziewałam się takiego obrotu sprawy. I mimo dreczących mnie wątpliwosci podczas podróży do Warszawy, przyznaję koszt przełożył się na jakość. Był problem, który bez komplikacji został rozwiązany.
Poszłam do banku w celu przedłużenia terminu dla ubezpieczenia mieszkania. Załatwienie mojej sprawy zajęło urzędniczce 5 min. Jednak czas oczekiwania w tym banku na swoją kolej zazwyczaj jest dosyć długi. Ubezpieczenie załatwia się krócej niż obsługę rachunku osobistego.
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Oddział główny banku...
Oddział główny banku w Gliwicach pod względem obsługi merytorycznej jest według mnie bez zarzutu. Jedną z głównych wad tego oddziału są nieustajace kolejki do okienek, co wynika z faktu, że zbyt stanowisk jest czynnych w tzw."godzinach szczytu".
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Poprosiłam o poradę...
Poprosiłam o poradę odnośnie srodków uspokajających, które są dostępne bez recepty. Otrzymałam wyczerpujacą odpowiedź o działaniu, składnikach i cenach.
Do tej apteki chodzę dosyć często , ponieważ jest zlokalizowana blisko mojego domu, ale przede wszystkim dlatego, ponieważ personel fachowo potrafi wypowiedziec sie na temat leku , o który pytam.
Firma księguje dokonane wpłaty za rachunki przez 4 dni. Nie ma przepływu informacji pomiędzy działem ksiegowości a działem windykacji. Upomnienia pisemne oraz telefoniczne po dokonaniu wpłaty, która jednak od 3 dni dalej nie jest zaksiegowana. Nieterminowe uiszczanie opłat skutkuje odłączeniem usługi, karna opłatą za jej ponowne uruchomienie, o czym klient poinformowany jest po fakcie. Szczęśliwie aktywacja zablokowanej usługi, po 2 telefonach interwencyjnych, dokonuje się do 5 godzin, chociaż może to trwać do 48 godzin- zgodnie z uprzedzeniem przez operatora.
Sieć reklamuje się, że w ciągu 3 dni dokonuje realizacji przelewu gotówki jaka pobrała od klientów za opłaty mieszkaniowe. Według moich spostrzeżeń, doświadczyłam tego na własnej skórze, a ścislej na własnym portfelu przelewy bywaja realizowane w ciągu 7 dni. Skutkiem tego jest naliczanie karnych odsetek przez adresatów takich przelewów na rzecz nadawców.
W asortymencie spożywczym pojawiaja sie artykuły przeterminowane lub zepsute- głównie dotyczy to jajek, są tańsze ale w pudełku na 10 sztuk 6 bywa zepsutych, pomimo jeszcze długiego terminu przydatności.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.