Opinia użytkownika: Magdalena_511
Dotycząca firmy: PKP Intercity
Treść opinii: Odbywałam podróż docelowo do Gdyni. Ponieważ PKP zlikwidowało połaczenia bezpośrednie, musiałam posiłkować się połączeniami złożonymi. Miałam pociąg do Warszawy Zachodniej z Gliwic. Wydawało mi się, że pociągi rodzaju PKP Intercity nie spóźniają się, ale pomyliłam się. Kłopot był tym większy, że z Warszawy Zachodniej pociąg miałam 15 min. po przyjeździe tego pociągu jadącego z Gliwic. Ale "mój" pociąg przyjeżdzając na peron gliwicki miał opóźnienie już 15 minutowe. Zgodnie z zasadą udałam sie do Kierownika pociągu, zaraz po tym jak wsiadłam. I cóz się okazało- zatrzymali mi pociąg na dworcu w Warszawie Centralnej. Czekał na mnie, na przeciwległym torze. Parafrazując słowa Kierownika pociągu InterCity, że mimo marnej infrastruktury dbamy o klientów. Mówiąc szczerze nie spodziewałam się takiego obrotu sprawy. I mimo dreczących mnie wątpliwosci podczas podróży do Warszawy, przyznaję koszt przełożył się na jakość. Był problem, który bez komplikacji został rozwiązany.