Duży wybór asortymentu, poukładany tematycznie. Jednakże ciężko jest znaleźć dobry rozmiar oraz buty, które nas interesują. Personelu mało, bądź słabo widoczny, gdyż musiałam kilka razy obejść cały sklep, żeby kogoś poprosić o pomocy.
Do niedawna byłam stałym klientem sklepów Sano, ale ostatnio to się zmieniło. Parę razy kupiłam nieświeże mięso, śmierdzące chlorem. Warzywa też bywają nie pierwszej świeżości i zgniłe. Obsługa przy stoiskach z wędlinami powolna. Przy kasie idzie już sprawniej, ale te mięso jest niewybaczalne, jak można sprzedawać umyte w chlorze mięso, które powinno dawno trafić do śmieci.
Wszyscy pracownicy przebywający w pracy, zajęci wszystkim tylko nie obsługą klienta. Kolejka do działu części zamiennych bardzo duża, a osób obsługujących 1. Na Panią kasjerkę trzeba trochę poczekać, ponieważ nigdy jej nie ma.
Warzywa i owoce poprzebierane, ogólnie czysto. Ekspedientki widoczne w sklepie, nie chowają się po kątach. Wędliny świeże oraz często wykładane. Pieczywo pachnące i chrupiące. Panie przy kasach sprawnie kasują towar.
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszego marketu w Koszalinie.
Bardzo nam miło, iż Pani opinia na temat funkcjonowania naszego marketu jest pozytywna, i mamy nadzieję, że dzięki naszej urozmaiconej ofercie, wysokiej jakości produktów i niskim cenom pozostanie Pani nadal naszą Klientką.
Pozdrawiamy, Centrum Obsługi Klienta
Jest to nowo...
Jest to nowo otwarty sklep obuwniczy w galerii i oczekiwałoby się sprawnej i kompetentnej obsługi. Sklep odwiedziłam dwukrotnie i zarówno za pierwszym jak i za drugim razem, żaden pracownik nie raczył przywitać mnie zwykłym dzień dobry, ani pożegnać słowem do widzenia. Stałam dobre 5 min. przy pudełkach z obuwiem, szukając danego rozmiaru buta i żadna z Pań nie zainteresowała się moją osobą, ani potrzebami. Wielki minus za brak obsługi klienta i zaangażowania w pracę.
W sklepie ogólnie czysto, szeroki asortyment ,towar rozłożony tematycznie. Obsługa klienta fatalna , brak zainteresowania ze strony pracowników. Podczas rozmowy z personelem sklepu brak wiedzy na temat kupowanego sprzętu i ciągłe odsyłanie do innego "kolegi".
W sklepie ogólny porządek. Towar systematycznie wykładany na półki. Sklep posiada dużą ilość kas obsługowych , jednakże otwarta jest zazwyczaj jedna , ewentualnie druga na stanowisku monopolowym. Kolejka do kasy jest bardzo duża , a na stanowisku monopolowym nie ma możliwości wyłożenia towaru. Ekspedientki neutralne w stosunku do klienta, obsługa sprawna.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.