Po wypełnieniu formularza kontaktowego na stronie, która posiada możliwość porównania ofert ubezpieczeń otrzymałam telefon od konsultanta w innym terminie niż podany w formularzu - stąd 1 gwiazdka mniej w opinii. Konsultant po potwierdzeniu danych przedstawił ofertę, wyjaśnił specyfikę składowych polisy i pakietu, który do niej dobrałam, Dzięki szczerej rozmowie zdecydowałam się na zawarcie polisy u innego niż dotąd Ubezpieczyciela,
Super. Doradcy dążą do zbudowania relacji z klientem - wykonują systematycznie telefony celem zapytania o satysfakcję z użytkowania usług i produktów finansowych. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Produkty zbliżone do tych, które są oferowane przez CCC. Pracownicy chętnie pomagają w znalezieniu produktów. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Produkty - obuwie dziecięce dla syna - nie wytrzymały do końca sezonu. Pracownicy bez problemu dostępni dla klientów. Zazwyczaj nie mam problemu by odszukać swój rozmiar z danego modelu obuwia. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Jakość obsługi dążąca do doskonałości - wypracowana od podstaw. 9/10 za ceny w dostępnym asortymencie produktów. Sytuację ratują promocyjne zestawy. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Obsługa jest przez pracowników wykonywana starannie. Widać zaangażowanie, pracownicy są chętni do pomocy. Oferta asortymentu jest wystarczająca - produkty są dobrej jakości. Nie mam zastrzeżeń do tej sieci stacji benzynowych. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Obsługa wykonywana najczęściej z największą starannością ze wszystkich wskazanych przeze mnie stacji w ankiecie. Brak zastrzeżeń do obsługi. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Obsługa wykonana w założonych standardach. W większości przypadków najwyższe ceny paliw w porównaniu z innymi stacjami benzynowymi. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Moja ocena oferty, ceny i asortymentu została zaniżona z powodu braku szerszego asortymentu jaki powinien być dostępny w "okienku" przy dokonywanej płatności za tankowanie. Wygląd miejsca obsługi można nazwać stosownym do miejsca, ale odświeżenie na pewno by nie zaszkodziło. Tankując w różnych porach dnia od razu widać, że wykonywana praca jest monotonna. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wygląd miejsca obsługi.
Od dłuższego czasu zastanawiałam się nad wyborem suplementu diety, który pomógłby mi w utraceniu zbędnych kilogramów i pozbyciu się toksyn z organizmu. Pragnienie większości kobiet... Pani farmaceutka z ww. apteki przedstawiła mi dostępne produkty, omówiła różnice w składzie, przedstawiła ceny, doradziła, co wypróbować na początek... Wszystko sprawnie, szybko, kompetentnie i bez popędzania przy wyborze, mimo kolejki za moimi plecami. Miło i profesjonalnie oraz przystępnie cenowo. Na pewno tam wrócę.
Mój mąż potrzebował tego dnia uzyskać ze wspomnianego US zaświadczenie odnośnie dochodów za poprzedni rok celem przedłożenia dokumentu w MOPS w Jaworze. Dodam celem uzupełnienia informacji, że mieszkamy w Jaworze, ale mąż rozliczony został wspólnie ze mną (pierwszy wspólny pit jako małżeństwo) w naszym miejscu zamieszkania. Jego dane dotrzeć powinny do US w Świdnicy (w tamtej gminie mąż jest wciąż zameldowany), ale zamiast tego dotarły do Wałbrzycha i tam podobno mąż został rozliczony. Naszemu zdziwieniu nie było końca, tym bardziej, że nikt nie potrafi nam powiedzieć dlaczego tak się stało:( Pani, która obsługiwała męża pozwoliła skorzystać mu z telefonu komórkowego w celu konsultacji i ustalenia pewnych faktów ze mną (w US jest zakaz rozmów "przy okienku"). Jednakże inna pracownica postanowiła chyba niezwłocznie koleżankę z pracy "zastąpić" w uprzytomnianiu petentów i zwróciła mężowi uwagę na wykonywaną zakazaną czynność. Nie wiedząc oczywiście nic o przebiegu obsługi i jej treści. Na zakończenie wspomnę, że czeka nas kolejna wyprawa do świdnickiego Urzędu po tygodniu oczekiwania, ponieważ zgodnie z procedurami tyle trwa uzyskanie potrzebnego nam dokumentu od US w Wałbrzychu. Wydawany jest on na podstawie ubiegłorocznego rozliczenia, które trafiło tam nie z naszej winy. (W systemie jaworskiego US jest wszystko prawidłowo zapisane - sprawdziłam.) Pytanie tylko: kto zwróci stracony czas na dojazd i wyjeżdżone paliwo?
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.