Opinie użytkownika (12)

Po wypełnieniu formularza...
Po wypełnieniu formularza kontaktowego na stronie, która posiada możliwość porównania ofert ubezpieczeń otrzymałam telefon od konsultanta w innym terminie niż podany w formularzu - stąd 1 gwiazdka mniej w opinii. Konsultant po potwierdzeniu danych przedstawił ofertę, wyjaśnił specyfikę składowych polisy i pakietu, który do niej dobrałam, Dzięki szczerej rozmowie zdecydowałam się na zawarcie polisy u innego niż dotąd Ubezpieczyciela,

Magdalena_2709

18.10.2017

Aviva

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Super. Doradcy dążą...
Super. Doradcy dążą do zbudowania relacji z klientem - wykonują systematycznie telefony celem zapytania o satysfakcję z użytkowania usług i produktów finansowych. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Magdalena_2709

01.08.2017

Santander Bank Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Produkty...
Bardzo dobrze. Produkty zbliżone do tych, które są oferowane przez CCC. Pracownicy chętnie pomagają w znalezieniu produktów. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Magdalena_2709

25.07.2017

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Produkty -...
Super. Produkty - obuwie dziecięce dla syna - nie wytrzymały do końca sezonu. Pracownicy bez problemu dostępni dla klientów. Zazwyczaj nie mam problemu by odszukać swój rozmiar z danego modelu obuwia. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Magdalena_2709

25.07.2017

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Jakość obsługi...
Rewelacyjnie. Jakość obsługi dążąca do doskonałości - wypracowana od podstaw. 9/10 za ceny w dostępnym asortymencie produktów. Sytuację ratują promocyjne zestawy. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Magdalena_2709

18.07.2017

KFC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Obsługa jest...
Rewelacyjnie. Obsługa jest przez pracowników wykonywana starannie. Widać zaangażowanie, pracownicy są chętni do pomocy. Oferta asortymentu jest wystarczająca - produkty są dobrej jakości. Nie mam zastrzeżeń do tej sieci stacji benzynowych. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Magdalena_2709

18.07.2017

PIEPRZYK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Obsługa wykonywana...
Rewelacyjnie. Obsługa wykonywana najczęściej z największą starannością ze wszystkich wskazanych przeze mnie stacji w ankiecie. Brak zastrzeżeń do obsługi. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Magdalena_2709

18.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Obsługa...
Bardzo dobrze. Obsługa wykonana w założonych standardach. W większości przypadków najwyższe ceny paliw w porównaniu z innymi stacjami benzynowymi. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Magdalena_2709

18.07.2017

LOTOS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Moja ocena...
Super. Moja ocena oferty, ceny i asortymentu została zaniżona z powodu braku szerszego asortymentu jaki powinien być dostępny w "okienku" przy dokonywanej płatności za tankowanie. Wygląd miejsca obsługi można nazwać stosownym do miejsca, ale odświeżenie na pewno by nie zaszkodziło. Tankując w różnych porach dnia od razu widać, że wykonywana praca jest monotonna. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wygląd miejsca obsługi.

Magdalena_2709

18.07.2017

Stacje paliw Auchan

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wizyta na stacji...
Wizyta na stacji paliw odbyła się szybko i sprawnie.

Magdalena_2709

12.06.2013

ORLEN

Placówka

Jawor, Kuziennicza 2

Nie zgadzam się (0)
Od dłuższego czasu...
Od dłuższego czasu zastanawiałam się nad wyborem suplementu diety, który pomógłby mi w utraceniu zbędnych kilogramów i pozbyciu się toksyn z organizmu. Pragnienie większości kobiet... Pani farmaceutka z ww. apteki przedstawiła mi dostępne produkty, omówiła różnice w składzie, przedstawiła ceny, doradziła, co wypróbować na początek... Wszystko sprawnie, szybko, kompetentnie i bez popędzania przy wyborze, mimo kolejki za moimi plecami. Miło i profesjonalnie oraz przystępnie cenowo. Na pewno tam wrócę.

Magdalena_2709

28.10.2012

Apteka Pod Miłorzębem

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Mój mąż potrzebował...
Mój mąż potrzebował tego dnia uzyskać ze wspomnianego US zaświadczenie odnośnie dochodów za poprzedni rok celem przedłożenia dokumentu w MOPS w Jaworze. Dodam celem uzupełnienia informacji, że mieszkamy w Jaworze, ale mąż rozliczony został wspólnie ze mną (pierwszy wspólny pit jako małżeństwo) w naszym miejscu zamieszkania. Jego dane dotrzeć powinny do US w Świdnicy (w tamtej gminie mąż jest wciąż zameldowany), ale zamiast tego dotarły do Wałbrzycha i tam podobno mąż został rozliczony. Naszemu zdziwieniu nie było końca, tym bardziej, że nikt nie potrafi nam powiedzieć dlaczego tak się stało:( Pani, która obsługiwała męża pozwoliła skorzystać mu z telefonu komórkowego w celu konsultacji i ustalenia pewnych faktów ze mną (w US jest zakaz rozmów "przy okienku"). Jednakże inna pracownica postanowiła chyba niezwłocznie koleżankę z pracy "zastąpić" w uprzytomnianiu petentów i zwróciła mężowi uwagę na wykonywaną zakazaną czynność. Nie wiedząc oczywiście nic o przebiegu obsługi i jej treści. Na zakończenie wspomnę, że czeka nas kolejna wyprawa do świdnickiego Urzędu po tygodniu oczekiwania, ponieważ zgodnie z procedurami tyle trwa uzyskanie potrzebnego nam dokumentu od US w Wałbrzychu. Wydawany jest on na podstawie ubiegłorocznego rozliczenia, które trafiło tam nie z naszej winy. (W systemie jaworskiego US jest wszystko prawidłowo zapisane - sprawdziłam.) Pytanie tylko: kto zwróci stracony czas na dojazd i wyjeżdżone paliwo?

Magdalena_2709

28.10.2012

Urząd Skarbowy Świdnica

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi