Wchodząc do sklepu, zauważyłam bardzo dużo klientów, przy kasach była kolejka, która na bieżąco była rozładowywana. Gdy podeszłam wpierw do punktu, gdzie odbiera się zamówienia nikogo nie było, nie minęła jednak chwila a pracownik z tego działu podszedł do mnie. Dziewczyna była bardzo miła i nie miała jakichkolwiek problemów z odnalezieniem mojego zamówienia. Wręczyła mi, a ja następnie udałam się do kasy. Wszystkie trzy kasy były czynne i bardzo szybko z ostatniej w kolejce stałam się pierwszą. Pani Kasia była bardzo uprzejma. Przywitała mnie słowami "dzień dobry", nawiązała także ze mną kontakt wzrokowy oraz była uśmiechnięta. W trakcie płacenia okazało się, że jest odmowa. poprosiłam by spróbować mniejszą kwotę a pozostałą dopłacę inną kartą. Pani Kasia odpowiedziała mi, że obawia się, że taka transakcja dwoma kartami nie jest możliwa, ale gdy poprosiłam by spróbować, była na tyle miła, że spróbowała w ten sposób. Niestety okazało się, że nie jest to możliwe, i resztę musiałam dopłacić gotówką. Zostałam także zapytana, czy życzę sobie reklamówkę, do której zapakowano moje zlecenie oraz wszystkie potwierdzenia transakcji oraz paragon. Obsługa była bardzo sympatyczna. Przy kasie było miejsce także na ofertę specjalną, która każdemu klientowi stojącemu przy kasie rzucała się w oczy i zachęcała do kupna. Produkty te były dostępne przy kasie, co umożliwiało od razu obejrzenie ich, a nawet skuszenie się na jeden z tych produktów.
do sklepu weszłam razem z siostrą, i od razu zostałyśmy przywitane słowami "dzień dobry", z uśmiechem zapytała się pani czy jesteśmy czymś zainteresowane, jako, że widziałyśmy, że chcemy kawę, zaproponowała nam kawę z aktualnej promocji, ale, że była to kawa gorąca, a my stwierdziłyśmy, że chcemy zimną wzięłyśmy zimną. Zaproponowała także nam coś do zjedzenia, np. ciastko do kawy, oraz powiedziała, że chwilkę to potrwa, a w między czasie zaproponowała nam przejście się po sklepie. Na kawę czekałyśmy bardzo krótko. Obsługa była przez cały czas miła, uśmiechnięta, nawet wychodząc już ze sklepu, po wypiciu kawy, jedna z pań zauważyła, że wychodzimy, i pożegnała nas słowami " do widzenia".
W Conforamie, często bywam, i za każdym razem uważam, że obsługa w tym sklepie jest znikoma. Tego dnia tak samo było, chciałam kupić dywan, a na dziale nikogo nie było, czekałam naprawdę długo, nie było nikogo nawet na działach obok, a kiedy już zauważyłam, że ktoś przechodzi, zapytałam się osoby, czy jest z tego działu, niestety nie, i nawet nie zainteresował się tym, powiedział, że muszę podejść sama do kasy i poprosić kasjerkę by poprosiła sprzedawcę, ewentualnie czekać aż ktoś przyjdzie. Po jakimś czasie ktoś przyszedł, co prawda mi pomógł, ale wszystko to było zniechęcające, i czułam się jakbym przeszkadzała temu sprzedawcy. Na kasach pani była uprzejma, przywitała się ze mną, podała kwotę do zapłaty, chciała nawet dać mi siateczkę, ale z niej zrezygnowałam.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.