Opinia użytkownika: Magdalena_179
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Wchodząc do sklepu, zauważyłam bardzo dużo klientów, przy kasach była kolejka, która na bieżąco była rozładowywana. Gdy podeszłam wpierw do punktu, gdzie odbiera się zamówienia nikogo nie było, nie minęła jednak chwila a pracownik z tego działu podszedł do mnie. Dziewczyna była bardzo miła i nie miała jakichkolwiek problemów z odnalezieniem mojego zamówienia. Wręczyła mi, a ja następnie udałam się do kasy. Wszystkie trzy kasy były czynne i bardzo szybko z ostatniej w kolejce stałam się pierwszą. Pani Kasia była bardzo uprzejma. Przywitała mnie słowami "dzień dobry", nawiązała także ze mną kontakt wzrokowy oraz była uśmiechnięta. W trakcie płacenia okazało się, że jest odmowa. poprosiłam by spróbować mniejszą kwotę a pozostałą dopłacę inną kartą. Pani Kasia odpowiedziała mi, że obawia się, że taka transakcja dwoma kartami nie jest możliwa, ale gdy poprosiłam by spróbować, była na tyle miła, że spróbowała w ten sposób. Niestety okazało się, że nie jest to możliwe, i resztę musiałam dopłacić gotówką. Zostałam także zapytana, czy życzę sobie reklamówkę, do której zapakowano moje zlecenie oraz wszystkie potwierdzenia transakcji oraz paragon. Obsługa była bardzo sympatyczna. Przy kasie było miejsce także na ofertę specjalną, która każdemu klientowi stojącemu przy kasie rzucała się w oczy i zachęcała do kupna. Produkty te były dostępne przy kasie, co umożliwiało od razu obejrzenie ich, a nawet skuszenie się na jeden z tych produktów.