Opinia użytkownika: Magdalena_179
Dotycząca firmy: Conforama
Treść opinii: W Conforamie, często bywam, i za każdym razem uważam, że obsługa w tym sklepie jest znikoma. Tego dnia tak samo było, chciałam kupić dywan, a na dziale nikogo nie było, czekałam naprawdę długo, nie było nikogo nawet na działach obok, a kiedy już zauważyłam, że ktoś przechodzi, zapytałam się osoby, czy jest z tego działu, niestety nie, i nawet nie zainteresował się tym, powiedział, że muszę podejść sama do kasy i poprosić kasjerkę by poprosiła sprzedawcę, ewentualnie czekać aż ktoś przyjdzie. Po jakimś czasie ktoś przyszedł, co prawda mi pomógł, ale wszystko to było zniechęcające, i czułam się jakbym przeszkadzała temu sprzedawcy. Na kasach pani była uprzejma, przywitała się ze mną, podała kwotę do zapłaty, chciała nawet dać mi siateczkę, ale z niej zrezygnowałam.