Opinie użytkownika (67)

Bardzo dobry kontakt...
Bardzo dobry kontakt z konsultantem, szybka przesyłka.

Magdalena_124

11.04.2024

Globkurier.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
OK. Na minus:...
OK. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Magdalena_124

07.05.2018
Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Na...
Tak sobie. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Magdalena_124

07.05.2018

Bank BPH

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Na...
Tak sobie. Na plus: oferta,cena,asortyment. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Magdalena_124

07.05.2018

Expander

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na plus:...
OK. Na plus: oferta,cena,asortyment, organizacja, budowa strony, wygląd strony www. Na minus: przyjazność strony dla użytkownika, Intuicyjność strony.

Magdalena_124

15.01.2018

Allegro

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Magdalena_124

27.12.2017

empik

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Magdalena_124

22.12.2017

Sony

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Magdalena_124

22.12.2017

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie.
Tak sobie.

Magdalena_124

22.12.2017

Poczta Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Magdalena_124

22.12.2017

PKO BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK.
OK.

Magdalena_124

22.12.2017

Pekao SA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Magdalena_124

21.12.2017

NEONET

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Magdalena_124

21.12.2017

LOTOS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Magdalena_124

21.12.2017

Koleje Dolnośląskie

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Magdalena_124

21.12.2017

Costa Coffee

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Źle. Nigdy w...
Źle. Nigdy w Stargardzie, długo się czeka, mało miejsca do siedzenia. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Magdalena_124

18.07.2017

Telepizza

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.

Magdalena_124

18.07.2017

LOTOS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Magdalena_124

18.07.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Magdalena_124

04.07.2017

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Nie...
Tak sobie. Nie polecam. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Magdalena_124

04.07.2017

Ecco Holiday

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi