Ecco Holiday

(3.56)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (16 z 18)

Tak sobie. Nie...
Tak sobie. Nie polecam. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Magdalena_124

04.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

RealnyKlient

04.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

ZweryfikowanyKlient

04.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

pablo79

04.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Odwiedziłam to biuro...
Odwiedziłam to biuro w poszukiwaniu fajnej oferty na wczasy .Ofert dużo ale pani jednak mało poinformowana co do ofert które mi proponowała.

Elżbieta_649

17.06.2013

Placówka

Kraków, Długa

Nie zgadzam się (0)
Moja opinia o...
Moja opinia o firmie jest bardzo pozytywna. Co roku kupujemy u nich wakacje i zawsze jesteśmy zadowoleni. Nigdy sie jeszcze nie zdarzyło żebyśmy mieli jakieś problemy. Pani z biura sa zawsze w stałym kontakcie gdy trzeba znaleźć jakąś dobra cenowo ofertę.Sympatyczne jest też to że przysyłaja co roku kartki na święta do nas do domu. Obsługa zawsze cierpliwa doradzi i pomoże wybrac najkorzystniejszą ofertę. Polecam wszystkim.

Marzena_343

21.08.2012

Placówka

Kraków, Długa

Nie zgadzam się (0)
z biurem tym...
z biurem tym zwiedzałam piękną Kretę :) I szczerze mogę polecić usługi biura, opierając się o obsługę w miejscu pobytu, ponieważ wszystkie sprawy papierkowe przed wyjazdem załatwiał ktoś inny. Na lotnisku czekała na nas rezydentka z dużą widoczną tabliczką z nazwą biura. Rezydentka była osobą kompetentną, umiała odpowiadać na zadawane pytania, po drodze opowiadała o wyspie. Po dotarciu do hotelu także nie miała problemów z odpowiedziami na pytania turystów. W hotelu bywała często, choć nie zawsze oficjalnie. Kontakt znią był dobry i w razie wątpliwości można było dzwonić z pytaniami. Jak dla mnie na 5 !

Temporary

25.06.2012

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (0)
Moja dziewczyna kupiła...
Moja dziewczyna kupiła dla swojej mamy wycieczkę w tym biurze, wybieraliśmy ją razem. Rezerwacja została dokonana w listopadzie ubiegłego roku, cena była super atrakcyjna. Niestety w kwietniu tego roku biuro poinformowało, że wyjazd zostaje odwołany z powodu niewystarczającej ilosci chętnych. To jeszcze byłoby do zaakceptowania, gdyby w zamian zaproponowano inny wyjazd, jakichkolwiek nawet. Niestety takiej propozycji nie było, zaproponowano jedynie 5% rabatu od obecnych cen, które są dwa razy wyższe niż w listopadzie. W przesłanym pismie były błędy (np. szanowny panie w piśmie zaadresowanym do kobiety), obsługa w biurze była kompletnie nie pomocna.

Born

18.06.2012

Placówka

Poznań, Wielka

Nie zgadzam się (0)
Program bardzo ciekawy,...
Program bardzo ciekawy, Włochy fascynujące i ciepłe. Poza tym organizacyjna klapa!!!!! Brak profesjonalizmu i zainteresowania potencjalnym uczestnikiem!!! Począwszy od samodzielnej podróży do Pekinu, gdzie nie było nikogo kto czekałby na nas na lotnisku; przez nieprzygotowanie Pilotki do zwiedzania kraju (większość z nas była tam pierwszy raz i oczekiwała wyczerpujących informacji), kończąc na tym, iż zmieniano kolejność zwiedzania i w ten sposób pozbawiano nas tego co najlepsze w danej sytuacji.

zarejestrowany-uzytkownik

11.06.2012

Placówka

Katowice, Plac Grunwaldzki 4

Nie zgadzam się (0)
Planowaliśmy ze znajomymi...
Planowaliśmy ze znajomymi podróż przez biuro podróży Ecco Holiday. Bardzo uczynna pracownica i obowiązkowa obsługa. O wszystkich szczegółach nas poinformowała dokładnie oraz podała numer kontaktowy w razie wątpliwości. Wychodząc z biura podróży byliśmy zadowoleni z pewnego i trafnego wyboru. Jeśli chodzi o cenę dostaliśmy rabat. Bardzo pomocna pracownica.

zarejestrowany-uzytkownik

06.06.2012

Placówka

Katowice, Plac Grunwaldzki 4

Nie zgadzam się (0)
Bardzo fachowe indywidualne...
Bardzo fachowe indywidualne podejście do klienta. pani szukająca dla mnie oferty była bardzo kompetentna,odpowiadała na wszystkie zadawane mi pytania a jeśli nie wiedziała jakieś informacji o hotelu uzyskiwała informacje telefonicznie. Oprócz rezerwacji oferty turystycznej sprzedawca dokonał również na moje życzenie rezerwacji miejsca parkingowego. jedynym minusem jest cena oferowanych przez biuro wczasów.

Karolina_1304

11.01.2012

Placówka

Bielsko-Biała, Warszawska 180

Nie zgadzam się (1)
Wybrałam się na...
Wybrałam się na rodzinne wakacje organizowane na wyspie Rodos przez biuro Ecco Holidays. Obsługa na polskim lotnisku przy wręczaniu biletów bez zarzutu, pomocna (tak samo zresztą na lotnisku przed powrotem). Po wylądowaniu na docelowym miejscu dostaliśmy kolejną kopertę z papierami, informacjami o wyspie i numerami kontaktowymi do rezydentek. Nasz autokar rozwoził osoby mieszkające w ośmiu różnych hotelach. Mój hotel był oczywiście ostatni. Cała podróż trwała 2 godziny. Z tego powodu straciliśmy opłaconą kolację. Rezydentka obecna przy zakwaterowaniu. Niestety w autokarze zostawiliśmy na siedzeniu kapelusz. Zgłosiliśmy to, ale oczywiście nikt nic nie widział. Co gdyby zaginął nie kapelusz, ale walizka? Czy autokaru nikt nie sprząta? Następnego dnia rano odbyło się spotkanie informacyjne, którego głównym punktem była prezentacja wycieczek fakultatywnych. Trudno ją ocenić lepiej niż jako marną. Dostępne wycieczki obejmowały: rejs do Turcji - wycieczka zakupowa, bez wstępów (55E), rejs na wyspę Symi (40E), nocna wycieczka do stolicy Rodos (35E), wycieczka objazdowa po wyspie (50E+wstępy), wieczór grecki (35E). Pytanie jaki jest sens oferować całodniową wycieczkę na inną wyspę, wliczając wielogodzinny rejs, jeśli program wycieczki po samym Rodos jest tak ubogi? Obejmował on między innymi zaledwie 10 minut na zamek Monolithos i do tego kilka degustacji wina czy innego spirytusu (zupełnie jakby każdy turysta o tym marzył). Wycieczka do Rodos w cenie 5 biletów autobusowych w obie strony, wieczór grecki - świetny pomysł na wyciągnięcie pieniędzy. Naprawdę można by przygotować ciekawszą ofertę. Spytana o możliwość wynajmu samochodu rezydentka zaczęła się wykręcać, że może to potrwać kilka dni, bo jest dużo chętnych, a minimalna cena to 55E/dzień. Wszędzie na wyspie roi się od punktów wynajmu i to o kilkanaście euro taniej. Spotkanie naszego "turnusu" przebiegło raczej spokojnie. Na terenie hotelu miała być prowadzona polska animacja do 31 sierpnia. Ale pani animatorka zniknęła już koło 24go. W ofercie była też informacja o dwóch kolacjach tematycznych w tygodniu. Nie było ani jednej. Rezydentka spytana o to zrobiła zdziwioną minę i zmieniła temat. Spotkanie kolejnego turnusu kilka dni później było już dużo ciekawsze. Ludzie narzekali dużo, zwłaszcza na pokoje (komuś dostał się z uszkodzoną klimatyzacją, więc dostarczono mu... wiatrak). Pani rezydentka zdawała się być średnio zainteresowana problemem, zero inicjatywy w pomocy zmiany pokoju. Ktoś zapowiedział, że zrobi zdjęcia i spis zarzutów wobec niego na cele reklamacji. Poprosił o sprawdzenie tego przez rezydentkę i złożenie podpisu. Niestety rezydenci nie mogą wchodzić do pokoju gości. Nie wiem jak rozwiązała się sytuacja. Problem dręczący wiele hoteli to niedomiar leżaków w porównaniu do ilości gości, i ten temat też został poruszony. Wiadomo, że nie jest to wina biura, ale impertynenckie zachowanie "to co, mam panu rano zająć leżak?" jest nie na miejscu. Poza tymi kilkoma niedogodnościami, hotel i okolica była taka jak w ofercie. Ale trudno wystawić w pełni pozytywną opinię. Zwłaszcza, że cena nie była specjalnie okazyjna.

Katarzyna_2762

05.09.2011

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (4)
Planowaliśmy naszą podróż...
Planowaliśmy naszą podróż poślubną na wrzesień 2009. Niestety nie mogliśmy sobie pozwolić na duży wydatek, więc próbowaliśmy znaleźć coś ciekawego w przyzwoitej cenie. Wiadomo, przejazd/przelot, nocleg, wyżywienie - wszystko kosztuje. Przeszliśmy kilka biur podróży w Opolu zanim trafiliśmy na najlepszą ofertę właśnie w biurze Ecco Holiday. W poprzednich biurach, których byliśmy nie tyle, że nie było ciekawych ofert podróży, lecz bardziej chodziło o sam fakt, że bardziej osobie obsługującej zależało bardziej na sprzedaniu tej wycieczki niż na tym, żeby nam doradzić, która byłaby dla nas najbardziej korzystniejsza. W Ecco Holidays musimy pochwalić bardzo Panie, które widząc, że zależy nam taniej podróży, ale żeby była ciekawa, wiedziały czego szukać, bo w końcu to była podróż poślubna! Którą zapamiętamy na całe życie. Pani obsługująca bardzo miła, pytała jakie kierunki nas interesują, doradziła opcję wycieczki autokarowej, ponieważ była zdecydowanie tańsza niż np. podróż samolotem i ze względu na to, że nam zależało bardziej na zwiedzaniu niż na ciągłym leżeniu na plaży, Pani doradziła Włochy - i na tym pozostało. O wszystkich szczegółach nas poinformowała dokładnie oraz podała numer kontaktowy w razie wątpliwości. Wychodząc z biura podróży byliśmy zadowoleni z pewnego i trafnego zakupu wycieczki na tak ważną dla nas podróż. Jeżeli chodzi o pomieszczenie to nie zachwyca i trochę odstrasza przy wejściu, ale po czasie można się przyzwyczaić do trochę ponurego miejsca.

Szakal

01.11.2010

Placówka

Opole, Rynek 16

Nie zgadzam się (5)
W dniu dzisiejszym...
W dniu dzisiejszym wybrałam się do biura podróży celem rezerwacji wycieczki. Chciałabym je polecić głównie ze względu na bardzo kompetentną obsługę, cierpliwą i uprzejmą. Pomimo moich wielu różnych zapytań (zmiana kierunku podróży, standardu hotelu i innych kryteriów) nie odczułam zniecierpliwienia, czy też braku chęci pomocy ze strony obsługującej mnie Pani. Po około godzinie udało nam się dokonać wyboru. Wychodząc z biura miałam pewność, że zostałam potraktowana bardzo profesjonalnie.

zarejestrowany-uzytkownik

05.08.2010

Placówka

Warszawa, Al. Jerozolimskie 109

Nie zgadzam się (12)
Wykorzystując możliwość zarezerwowania...
Wykorzystując możliwość zarezerwowania wymarzonej wycieczki do Grecji w niższej cenie, skusiłam się na ofertę biura Ecco holiday. Już w lutym znalazłam hotel odpowiadający moim wymaganiom i spełniającym jedno z ważniejszych kryteriów branych pod uwagę – atrakcyjną ceną. Wyjazd miał być upragnionym tygodniowym wypoczynkiem, niestety moje wakacje prysnęły jak bańka mydlana. Niecałe dwa miesiące przed planowanymi wakacjami pracownik biura podróży przysłał mi wiadomość e-mail, iż moja wycieczka zostaje odwołana, ponieważ biuro nie ma możliwości zarezerwowania miejsca w hotelu. Oczywiście, by mnie uspokoić otrzymałam też inne propozycje wyjazdu w tej samej cenie, lecz niestety w gorszych jakościowo hotelach. Ceny oferowanych wycieczek zastępczych były w tym momencie takie, jak cena mojej wycieczki z tym, że szukając odpowiedniej oferty w lutym zauważyłam, że to jedne z najtańszych możliwości, jakie oferuje biuro podróży. Jak wiadomo, każda firma może mieć problemy z zarezerwowaniem hotelu, bądź czymkolwiek innym, jednak należy zwrócić uwagę na formę kontaktu z klientem. W momencie wyboru wycieczki pracownicy biura podróży kontaktowali się ze mną poprzez e-mail oraz telefonicznie. Natomiast w momencie odwołania wyjazdu informowali mnie jedynie poprzez e-mail i nikt nie wyraził ochoty skontaktowania się ze mną i wyjaśnienia sprawy. Jedyna odpowiedź, to taka, iż wina nie leży po stronie biura podróży. Niestety po raz pierwszy i ostatni skorzystałam z oferty Ecco holiday. Firma zawiodła mnie. Niby ta poznańska firma kojarzy się z porządkiem i dobrym zasobem informacji, jednak to tylko pozory. Podsumowując można zauważyć, iż współpraca z biurem podróży układa się idealnie, ale tylko do momentu wpłaty zaliczki za wyjazd. Po dokonaniu opłaty okazuje się, iż oferta, którą wybraliśmy nie może zostać zrealizowana oczywiście, co nie jest z winy biura podróży. Zaproponowane zostają inne oferty, które są znacznie droższe i na pewno nie są to miejsca, w które początkowo chcieliśmy jechać. Duży problem stanowi również to, iż z klientem za każdym razem kontaktuje się inny pracownik. Oczywiście każdemu należy od początku tłumaczyć o co chodzi, a i tak nikt nic nie wie o szczegółach zamówienia.

Karo

04.08.2010

Placówka

Nie zgadzam się (23)
Uważajcie - tym...
Uważajcie - tym jednym słowem moge podsumować moje najgorsze wzyciu wakacje za 3300 zł na osobe na tydzień, w beznadziejnym hotelu na Krecie, gdzie miałem okazję zostać oszukany. Hotel miał byc zaraz obok plaży - plaża była owszem, 500 m od hotelu ale - niedostepna, bo nawet za pieniądze ciężko było opłacić leżaki i parasol. Po prostu nie było tam miejsca - cała plaża ma może 30 metrów, w pokojach nie ma żadnego internetu w pokojach i minimalna opłatra za użycie wynosi 7 euro.Do posiłków są kolejki, a na głowę w basenie skaczą dzieci dla których są jest inny specjalny basen ale nikt tego nie pilnuje. Rezydentów nie ma absolutnie żadnych wtedy kiedy są potrzebni, i nic nie pomagaja mimo że bardzo prosiłem o pomoc zostałem totalnie zlekceważony. W dzień wyjazdu z Polski 12.02.10 - przesiedzielismy pod pretekstem awarii 6 godzin zegarowych na lotnisku - zamiast o 15-ej wylecielismy o 21 wieczorem - bo powyżej 6 godzin biuro powinno zapewnić klientom hotel - więc dokładnie wszystko było wyliczone, w dzień powrotu zabrano nas z hotelu - jak paczki - o godz. 1.20 w nocy i zamiast wylecieć o 3.55 w nocy wylecieliśmy o godz. 6 rano, oczywiście rezydent szybko z lotniska uciekł, żeby czasem nie musieć odpowiadać za skandal. Rezydentka - mam wrażenie że pod wpływem alkoholu - przyjechała na motorynce w dzień wyjazdu i nawet nie pojechała z nami na lotnisko autokarem . Gdyby np. pękła opona nie było w autokarze żadnej osoby z biura Ecco - było to ewidentne złamanie przepisów - będę dochodził zwrotu kosztów za narażanie mnie na niebezpieczeństwo. Proszę wszystkich turystów którzy przeżyli podobną podróż przypominającą masakrę o napisanie gdzie się tylko da - reklamacji, najlepiej do Urzędu Marszałkowskiego Departament Kultury, Promocji i Turystyki, w Warszawie, Polskiej Izby Turystycznej, Rzecznik Ochrony Praw Konsumenta. Biuro Ecco Holiday przesuwa same rozkład wylotów oszczedzając ogromne sumy pieniędzy - bo przywozi klinetów z opóżnieniem do hoteli - nie płaci za kolację i zakwaterowanie z datą wylotu tylko o jeden dzień później - w dzień wylotu powinno zagwarantować jeszcze jeden nocleg - czego nie robi i wykwaterowuje turystów o 12 w południe, jesli ktoś nie dokupi sobie pokoju(co jest bardzo trudne, bo hotel jest przepełniony - a z rezydentem żadnego kontaktu, bo po moich prośbach telefonicznych i tak nikt tego nie załatwił) - siedzi sobie gdzie chce przez 13 godzin i "róbta co chceta". Bardzo dużo podróżowałem, ale tak złej organizacji jeszcze nie widziałem w żadnym innym biurze. ecco Holiday traktuje turystów hurtowo bez żadnej zagwarantowanej jakości. nie pozostawajcie obojetni, bo takiemu organizatorowi powinni zabrać koncesję, zanim popsuje wakacje innym!

zarejestrowany-uzytkownik

19.06.2010

Placówka

Nie zgadzam się (18)

Ecco Holiday

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Ecco Holiday?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.