Sklep posiada koszyki na duże zakupy lecz niektóre z nich są nie sprawne ponieważ kółka się nie obracją. Braki dużej ilości towaru na półkach, a także jest on tak nieestetycznie poukładany, że niewiadomo który należy do danej ceny. Na półkach jest dużo kurzu, a podłoga jest bardzo brudna. Z obsługą też jest problem ponieważ trudno znaleśc jakiegoś pracownika w sklepie, ponieważ jest ich mało a gdy już sie kogoś znajdzie nie potrafi nam poradzić ponieważ odsyła do kogoś innego z danego działu. Przy kasie natrafiłem na osobę, która jest bardzo powolna w obsługiwaniu a powinna kolejka szybko iść, ponieważ była to kasa do 10 artykułów, ale stałem w niej około 15 minut a przedemną były 4 osoby tylko.
Strona jest bardzo rozbudowana ale jednocześnie każdy może sie w niej odnaleść ponieważ jest prosta w obsłudze a w razie jakiś pytań wystarczy napisać do ekipy allegro. Aby wystawić przedmiot musimy się zalologować i czekac około 2 tygodni na kod aktywacyjny co bardzo utrudnia poruszanie sie po serwisie nowym użytkownikom. Po kupieniu przedmiotu na aukcji dostarczono mi go w ciągu 7 dni roboczych, nie zostałem oszukany i to co było zamieszczone w ofercie było w pudełku więc się nie zawiodłem.
Przed drzwiami wiszą plakaty informujące o tym, że możemy założyć darmowe konto w banku pocztowym a także lokate. W środku zaś jest czysto, na półkach nigdy nie brakuje towaru i zawsze jest on odpowiednio ułożony i widoczny wraz z ceną. Obłsuga jest bardzo profesjonalna gdyż widząc iż tworzy się coraz wieksza kolejka odrazu przychodzi ktoś z zaplecza i zasiada na kolejnym stanowisku. "Dzieńdobry", "dowidzenia", "prosze", "dziekuje", takimi słowami posługuje się personel przy obsłudze klientów, a wrazie jakich kolwiek problemów odrazu przychodzi naczelnik poczty, który pomaga nam go rozwiązać czego sam byłem świadkiem. Plusem jest to że możemy łatwo i szybko opłacić dany rachunek. Poczta ma małą powierzchnie ale jest bardzo prężna i nie brakuje im pracy bo cały czas mają klientów z tego co zaobserwowałem.
Przed drzwiami jest informacja gdzie można zasięgnąc rady co przy którym okienku można załatwić. Tuż po wejściu odrazu rzucają się w oczy tłumy ludzi czekający na obsługe, którzy tak brudzą podłoge że nie można nazwać jej nawet brudną lecz gorzej ale i tak nikt przez kilka godzin tego nie sprzątu. Podczas trwania mojej wizyty ani razu nie widziałem sprzątaczki a czekałem tam około 2 godzin, ponieważ stanowiska, które obsługiwały moją kolejka były otwarte tylko 2, a przy takiej ilości oczekujących powinny byc otwarte wszystkie. Gdy już nadeszła moja kolej pani która siedziała na stanowisku na moje dzieńdobry odwzajemniła mi sie mruknieciem coś pod nosem i chłodnym spojrzeniem, które było jedynym przez całą wizytę. Po wyjściu dowidzenia też nie usłyszałem więc nie była to dobra postawa.
Przed wejściem do sklepu widnieją plakaty reklamujące sprzęt znajdujący się w środku zachecając tym samym do odwiedzenia. W środku jest nienagany porządek, nowoczesny wsytrój, a także miła i elegancko ubrana obsługa. Cenowo sklep jest bardzo drogi ponieważ oferuje sprzęt najlepszych marek Obsługa jest profesjonalna ponieważ po zapytaniu jaką mysz do notebooka by mi pan polecił pokazał mi kilka różnych modeli, pokazał jak każda działa i kazał mi dostosować daną myszke do mojej ręki żeby była wygodna. Po zakupie tego sprzętu zostałem obdarowany paragonem, ręsztą pieniędzy i miłym uśmiechem oraz słowem do widzenie na pożegnanie.
W sklepie tym po wejściu można ujrzeć plakaty co aktualnie oferuje i co będzie w następnym tygodniu. Na półkach nie brakuje towaru, jest czysto i schludnie, wszystko poukładane w najlepszym porządku. Obsługa bardzo profesjonalna po zapytaniu pani gdzie mógł bym znaleść chusteczki nawilżane dla dzieci odraz wskazała mi gdzie on są miło się uśmiechneła i odeszła. Przy kasie nie było kolejki, przedemną były 2 osoby więc czekałem około 3 minut na obsługę. Kiedy już nadeszła moja kolej pani uśmiechneła się do mnie mówiąc dzień dobry i proponując reklamówke widząc moje zakupy leżące na taśmie, póżniej wydała mi pieniądze na tace razem z paragonem i odpowiedziała "dowidzenia zapraszamy ponownie".
Dzwoniłem do UPC w celu zamówienie internetu, TV kablowej oraz telefonu stacjonarnego. Zostałem umówiony na godzine 14 i właśnie wtedy przyjechała ekipa, która miała założyc mi te 3 usługi. Po podpisaniu umowy i omówieniu ważniejszych kwesti przystąpili panowie do instalacji kabłówki. Trwało to około godziny, ponieważ mieli jakiś problem z taką skrzyneczką, później zajeli się telefonem z którym akurat nie mieli kłopotu lecz gdy zaczeli podłączać internet to mnie krew zalewała. Nie potrafili wywiercić dziury w ścianie a jak już to zrobili to była ona taka duża, że mógłbym tam włożyc korek od butelki. Po uporaniu się z tym problemem zaczeli mi coś konfigurować w komputerze ale gdy zapytalem co panowie robią nie usłyszłame odpowiedzi wiec powturzyłem i uslyszałem takie coś robie. No i wtedy wybuchłem i wyszłem z pokoju, kazałem żonie na nich patrzeć bo ja już nie mogłem, jak wyszli odrazu wziełem i zaczełem szpachlować dziurę wiec z tej wizyty jestem bardzo niezadowolony.
Po wejściu do sklepu odrazu rzucają się w oczy plakaty reklamowe a także koszyki na asortyment. Każda alejka ma wiszącą na dnia informacje co w niej się znajduję, co znacznie ułatwia znalezienie sprzętu, którego aktualnie szukamy. Po prawej stronie mamy artykuły RTV, po lewej AGD, a na końcu sklepu telewizory. Takie ułożenie również pomaga znaleść to czego szukamy. Obsługa jest bardzo miła i wie dużo na temat rzeczy, które są przydzielone do jej regału, więc śmiało moge przyznać, że pan bardzo mi pomógl w wyborze kamery.
Przy kasie również jest co pochwalić, dużo kasjerek, przez co są małe kolejki i obsługa idzie bardzo sprawnie.
Hipermarket posiada duży parking co jest wielkim plusem, koło stojących samochodów są stojiska z koszykami na duże zakupy. Tuż po wejściu do sklepu w oczy rzucają się koszyczki na małe zakupy i asortyment promocyjny ustawiony tuż przy samym wejściu do sklepu. Jak na tak duży sklepy nie mozna zarzucić że jest w nim brudno bo naprawde porządek jest i na półkach i na podłodze. Sklep ma swoją piekarnię więc jest to kolejny plus jeśli chodzi o świeże pieczywo. Stojisko z warzywami również wygląda nienaganie, wszystko poukładane tak jak powinno. Niezadowolony jestem z obsługi przy kasie, gdyż pani kasjerka widząc iż jest duża kolejka ucinała sobie pogawędke z klientem co bardzo denerwowało ludzi czekających na obsługę, ale gdy już mnie obsługiwała to powitała ciepłym uśmiechem, a nawet zaproponowała torby jednorazowe.
Przed wejściem stoją koszyki na duże zakupy, które zawsze są odpowiednio ułożone lecz po wejściu do sklepu nie ma koszyków na mniejsze towary. Przed sklepem stoi także tablica z aktualną ofertą sklepu jest to duży plus, gdyż można zobaczyć co w danej chwili oferuje ta placówka. W sklepie jest czysto, wszystko jest widoczne i dobrze poukładane lecz dość dużym minusem jest stosiko alkoholowe, gdyż po zadzwonieniu dzwonkiem po pracownika żeby nas obsłużyl trzeba czekać około 15 minut. Zawiodłem się również na personelu gdyż po zapytania pewnej pani gdzie znajdują się ogórki konserwowe odpowiedziała mi że nie ma pojęcia i żeby spytal przy kasie. Za to przy kasie miła niespodzianka. Pani bardzo miła uśmiechnięta, zaproponowała mi jednorazową torbę i cały czas patrzała w oczy a w kolejce stałem około 2 minut, ponieważ obsługiwała klientów bardzo sprawnia. Ogólnie jestem zadowolony z jakości i obsługi sklepu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.