Opinia użytkownika: Maciej_94
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Przed wejściem stoją koszyki na duże zakupy, które zawsze są odpowiednio ułożone lecz po wejściu do sklepu nie ma koszyków na mniejsze towary. Przed sklepem stoi także tablica z aktualną ofertą sklepu jest to duży plus, gdyż można zobaczyć co w danej chwili oferuje ta placówka. W sklepie jest czysto, wszystko jest widoczne i dobrze poukładane lecz dość dużym minusem jest stosiko alkoholowe, gdyż po zadzwonieniu dzwonkiem po pracownika żeby nas obsłużyl trzeba czekać około 15 minut. Zawiodłem się również na personelu gdyż po zapytania pewnej pani gdzie znajdują się ogórki konserwowe odpowiedziała mi że nie ma pojęcia i żeby spytal przy kasie. Za to przy kasie miła niespodzianka. Pani bardzo miła uśmiechnięta, zaproponowała mi jednorazową torbę i cały czas patrzała w oczy a w kolejce stałem około 2 minut, ponieważ obsługiwała klientów bardzo sprawnia. Ogólnie jestem zadowolony z jakości i obsługi sklepu.