Opinia użytkownika: Maciej_94
Dotycząca firmy: UPC
Treść opinii: Dzwoniłem do UPC w celu zamówienie internetu, TV kablowej oraz telefonu stacjonarnego. Zostałem umówiony na godzine 14 i właśnie wtedy przyjechała ekipa, która miała założyc mi te 3 usługi. Po podpisaniu umowy i omówieniu ważniejszych kwesti przystąpili panowie do instalacji kabłówki. Trwało to około godziny, ponieważ mieli jakiś problem z taką skrzyneczką, później zajeli się telefonem z którym akurat nie mieli kłopotu lecz gdy zaczeli podłączać internet to mnie krew zalewała. Nie potrafili wywiercić dziury w ścianie a jak już to zrobili to była ona taka duża, że mógłbym tam włożyc korek od butelki. Po uporaniu się z tym problemem zaczeli mi coś konfigurować w komputerze ale gdy zapytalem co panowie robią nie usłyszłame odpowiedzi wiec powturzyłem i uslyszałem takie coś robie. No i wtedy wybuchłem i wyszłem z pokoju, kazałem żonie na nich patrzeć bo ja już nie mogłem, jak wyszli odrazu wziełem i zaczełem szpachlować dziurę wiec z tej wizyty jestem bardzo niezadowolony.