Panie obsługujące od wejścia do sklepu wykazują lekkie zainteresowania klientem, ktory czuje się troche obserwowany. Pomoc klientowi, w znalezieniu odpowiedniego rozmiaru spodni dla dziecka.
Duże zainteresowanie klientem od samego wejścia do salonu samochodowego. Życzliwa obsługa odpowiadająca na liczne pytania, nawet idiotyczne. Ogromna chęć sprzedania samochodu. Duża wiedza na temat proponowanych w sprzedaży aut. Ale kobiet nie interesuja nowinki techniczne i innowcyjne rozwiązania.
Zaangażowanie sprzedawcy w znalezienie potrzebnego mi rozmiaru butów, w interesującym mnie fasoenie. Nawet dostawa obuwia, z innego salonu obuwniczego w mieście.
Zgłosiłam się do punktu serwisowego z odkurzaczem, w celu jego naprawy. Pani cierpliwie i dokładnie poinformowała mnie o możliwościach naprawy, cenie, terminie. Doradzała najkorzystniejsze opcje, dbając o moje zadowolenie, jako klienta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.