BMW

(3.81)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (19 z 25)

Obsługa dzwoniła do...
Obsługa dzwoniła do mnie w sprawie BMW 5 nowej jak podałem w formularzu ok,skierował mnie do odpowiedniego salonu ,z salonu zadzwonili całkowicie inny rodzaj całkiem co innego chcieli mi wcisnąć żenada totalna

Niezweryfikowany Klient_NthW

29.01.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zlecenie wykonane szybko...
Zlecenie wykonane szybko i dobrze

niezalogowany-uzytkownik

18.06.2020

Placówka

Katowice, Kościuszki

Nie zgadzam się (0)
Bardzo wysoka jakość...
Bardzo wysoka jakość obsługi, kompetentny personel i indywidualne podejście do klienta. Zostałem bardzo szybko zaproszony do stolika gdzie pracownik salonu pomógł mi w konfiguracji auta. Zaproponowano mi kawę, wodę, lub inny napój. Pracownik był kompetentny, dobrze przedstawił ofertę sprzedaży. Salon jest bardzo czysty i zadbany.

Michał_2279

04.07.2018

Placówka

Katowice, Rozdzieńskiego 204

Nie zgadzam się (0)
Serwis BMW Dynamic...
Serwis BMW Dynamic Motors w Toruniu to jeden z lepszych serwisów i salonów. Osoby tam pracujące wykazują się dużym zaangażowaniem w wykonywaną pracę. Wiedza techniczna zarówno.osób z działu jak i serwisowego jak również handlowego jest idealnie uzupełniania wzajemnie a wszelkie wątpliwości są wyjaśniane na bieżąco. Przy wejściu do salonu wita nas miła obsługa z recepcji.

zalogowany_użytkownik

23.07.2017

Placówka

Toruń, Olimpijska 8

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła i...
Bardzo miła i uprzejma kadra o sporej wiedzy.

Crazy

05.12.2015

Placówka

Gdańsk, Alejs Grunwaldzka 195

Nie zgadzam się (0)
Salon czysty na...
Salon czysty na zewnątrz i wewnątrz. Każdy z pracowników zna swoje miejsce. Zachowanie sprzedawców rzeczowe, merytoryczne i nienachalne. Zachowane wszelkie standardy obsługi.

zalogowany_użytkownik

28.10.2014

Placówka

Lublin, Zemborzycka 67

Nie zgadzam się (0)
Polecam. Ludzie pracujacy...
Polecam. Ludzie pracujacy w tym serwisie znaja sie na samochodach oraz na potrzebach klienta.

Roksana_72

22.08.2014

Placówka

Lubin, Zielonogórska 6

Nie zgadzam się (0)
Podczas wejścia do...
Podczas wejścia do salonu zostałem przywitany przez recepcjonistkę i skierowałem się w stronę aut ekspozycyjnych. Gdy się zatrzymałem przy BMW X3 podszedł do mnie handlowiec i zapytał co mnie interesuje. Gdy poinformowałem ,że interesuje mnie wersja X3 2.0 D zaproponował mi obejrzenie aut na wystawie. Nastepnie zostałem zaproszony do stanowiska sprzedaży, zaproponował mi kawę. Od razu przeszedł do konfiguracji auta, w trakcie rozmowy poprosiłem aby w trakcie konfiguracji informował też o cenie elementów wyposażenia.Handlowiec wykazywał spokój i opanowanie. Po podsumowaniu nie zaproponował żadnego rabatu. Podczas negocjacji udzielił 1% rabatu. Argument ,że będę odwiedzał też inny salon nie wywarł większego wrażenia. Poinformował ,że tylko tyle może udzielić rabatu i nigdzie więcej nie uzyskam. W trakcie rozmowy zapytałem się o inne formy zakupu , leasing lub coś podobnego . Uzyskałem informację,że może mi wydrukować ofertę leasingu . Pod koniec negocjacji zapytał się do kiedy mam zamiar podjąć decyzję oraz poinformował ,że w kolejnym roku cena będzie wyższa o kilka procent ze względu na cenę EURO. Handlowiec przekazał mi katalog z modelem X3 oraz wizytówkę. Następnie zostałem pożegnany.

zarejestrowany-uzytkownik

03.02.2012

Placówka

Białystok, Kleeberga 55

Nie zgadzam się (2)
Chcąc zakupić samochód...
Chcąc zakupić samochód odwiedziłem kilka salonów samochodowych w mojej okolicy. trafiłem w końcu do salonu BMW. jestem bardzo mile zaskoczony. Myślałem, że te auta są bardzo drogie i praktycznie niedostępne. To bardzo dobre auta , kierowane do klientów premium. Wysoka cena idzie w parze z jakością. obsługa w salonie BMW jest na najwyższym poziomie.

zarejestrowany-uzytkownik

02.09.2011

Placówka

Katowice, Rozdzieńskiego 204

Nie zgadzam się (4)
Udałam się w...
Udałam się w podróż po salonach w poszukiwaniu nowego samochodu , odwiedziłam ich kilka. Jednym z nich był salon samochodowy : BMW w Katowicach . Salon bardzo mały ale bardzo efektowny , usytuowany przy drodze wylotowej z Katowic w stronę Wisły. Salon bardzo ładny , z dobrym dojazdem ale bardzo małym parkingiem. Wnętrze salonu bardzo ładne , czyste i eleganckie. Czułam się tam bardzo dobrze. Obsługa kompetentna, dobrze zorientowana w promocja dotyczących marki BMW , pani wytłumaczyła mi dokładnie zasady gwarancji na samochody tej marki , opowiedział szczegółowo o serwisie i ubezpieczeniu mojego nowego samochodu. Zaproponowała dodatkowy „pakiet serwisowy” . Wykonałam jazdę próbną wybranym modelem BMW 3. Z tego salonu wyszłam usatysfakcjonowana obsługą była perfekcyjna. Bardzo polecam odwiedziny tego salonu samochodowego tej luksusowej marki. Dużym plusem jest to , że powstaje nowy salon tej marki w Katowicach na Roździeńskiego.

Marta_863

24.11.2010

Placówka

Katowice, Kościuszki

Nie zgadzam się (0)
Witam, niestety nie...
Witam, niestety nie polecam, mam zle wspomnienia z serwisem Renault firmowanym tym nazwiskiem ale postanowilem dac szanse w koncu to klasa premium, i sie rozczarowalem, serwisowane bylo bmw serii 5 ( 3 letnie) problem byl z zawieszeniem przedmin (sciaganie, stukanie), po wizycie w serwisie najpierw uslyszalem ze wszytko jest ok i nie mam sie czym martwic dopiero po moich naleganiach auto wrocilo na podnosnik i okazalo sie ze awaria jednak jest, naprawa byla moim zdaniem opieszala i jak sie okazalo droga, wczensiej serwisowalem sie w poprzednim ASO i z ciekawosci zadzownilem ile by u nich kosztowala taka naprawa, okazalo sie ze 30% prawie mniej, a ceny im sie nie zmienily z tego co wiem, szkoda ze nie wiedzialem ze dalej dzialaja bo bym napewno nie zawital u Pana Z., dlatego niestety nie polecam, moze sie wyrobia ale nie moim kosztem, E90 moich rodzicow juz napewno tam nigdy nie trafi, takze przestrzegam wszytkich, jak chcecie diagnozy to pilnujcie swojego...

Hypnotic

08.07.2010

Placówka

Gdańsk, Miałki Szlak 43/45

Nie zgadzam się (24)
Mój pierwszy kontakt...
Mój pierwszy kontakt z salonem był telefoniczny.Zapytałam Pana czy mają jakieś używane cabriolety diesle w dobrej atrakcyjnej cenie. Po 10 min Pan oddzwonił ,tak jak wcześniej obiecał i powiedział że ma dwa i za chwilę prześle mi specyfikację.Poprosiłam Pana ,żeby wysłał również w wersji j.angielskiego ,gdyż osoba która jest zainteresowana kupnem rozmawia w języku angielskim .Teoretycznie zarezerwować samochód można na jedną dobę ,jednak wytłumaczyłam Panu że jesteśmy poważnie zainteresowani ale odpowiedz mogę dać za 5 dni.Pan sam do mnie zadzwonił po 5 dniach pytając jaka jest nasza decyzja i kiedy dowiedział się że chcemy go kupić okazało się że Pan monitorował samochód codziennie ,codziennie go rezerwując.Ponieważ nie miałam czasu pojechać do salonu ,wszystko załatwiliśmy tak ,że nie musiałam wychodzić z biura.Dostałam w gratisie zainstalowanie mechanizmu odcięcia paliwa.Jedyne co nie do końca zgadzało się z rzeczywistością to ,że Pan powiedział że będę czekać na samochód tygodnie ,a czekałam 3.Być możne normalnie nie jest to ważne ,ale ja miałam już wyznaczony termin podróży służbowej kiedy musiałam wyjechać tym samochodem.Kiedy byłam w salonie obejrzeć samochód ,Panie na wejściu były bardzo miłe od razi zapytały w czym mogą pomóc i zaproponowały mi coś do picia.Pan sprzedawca oprowadził mnie po całym salonie informując gdzie wszystko można załatwić oraz dając mi wizytówki do Panów z serwisu i leasingu jakbym miała dodatkowe pytania.Wszystkie papierkowe sprawy wytłumaczył bez problemu i poinformował że jakbym miała dodatkowe pytania to zawsze mogę dzwonić.Wytłumaczył wszystkie funkcje samochodu.Personel salonu był świetnie i schludnie ubrany. Za każdym razem jak dzwoniłam do salonu i Pan który mnie obsługiwał nie mógł odebrać to Panie brały ode mnie numer telefonu i nie musiałam się martwić ,zawsze oddzwonił.Bardzo szybko otrzymałam propozycję leasingu i Pani również wytłumaczyła mi wszystkie pytania oraz doradziła lepszą finansowo opcję.Żeby podpisać leasing nie musiałam ruszać się również z biura ,tylko Pan przyjechał do mnie.Wszyscy bardzo się starali ,żebym miała wszystkie dokumenty na czas i wiedzieli ,że mam termin do którego muszę wyjechać samochodem.Tydzień po tym jak wyjechałam z salonu zadzwonił do mnie najpierw Pan z kontroli jakości obsługi klienta ,a później Pan sprzedający mi samochód pytając czy wszystko jest ok. Obsługę oceniam na bardzo wysokim poziomie ,po moich doświadczeniach z dwoma innymi salonami w Warszawie ,uważam że jest bez porównania najlepszy. Sam salon pachnie jeszcze nowością i jest bardzo przestronny i czysty.

zalogowany_użytkownik

04.04.2010

Placówka

Warszawa, Prymasa Tysiąclecia 64

Nie zgadzam się (19)
Ponieważ mój szef...
Ponieważ mój szef prosił mnie ,żebym się dowiedziała szczegółów w sprawie kupna samochodu marki BMW wybrałam się do salonu razem z siostrą .Ubrane byłyśmy w strój sportowy.Jak wysiadłyśmy z samochodu Pan z ochrony nie pytając o nic poinformował Nas ,że McDonald jest dalej.Jak uświadomiłyśmy go ,że przyszłyśmy do salonu ,pokierował nas do wejścia.W środku czekałyśmy około 10 minut na sprzedawcę ,który był jedyną osobą tego dnia ,dlatego tyle czasu to trwało.Po krótkiej informacji czego szukamy ,Pan poinformował Nas ,że nie może Nam wydrukować szczegółowej specyfikacji samochodów które Nas interesują ,bo nie działa mu drukarka ,ale że dośle w poniedziałek mailem.(Później się okazało ,że gdybym nie wydzwaniała do Pana to bym w ogóle nie otrzymała tej specyfikacji -czułam się jakbym nie wyglądała na osobę która może zakupić ,albo pośredniczyć w zakupie samochodu takiej marki)Pan Nas oprowadził i pokazał samochody jakiego rodzaju byłyśmy zainteresowane i jakie były na placu.Pan poinformował mnie ,że samochody używane jakimi byłam zainteresowana ,mają tylko te co stoją na parkingu w związku z tym wybór był niewielki.Jak się później dowiedziałam ,wszystkie salony BMW działają na tej samej zasadzie ,powinny współpracować z bazą w Niemczech i mogą sprowadzać samochody z Europy.Pan prezentował się dobrze ,ale wykazał przy dalszej współpracy małe zainteresowanie ,więc zadzwoniłam innego dnia i poprosiłam o dowolnego sprzedawce o wysłanie oferty na inny model ,ponieważ Pan obiecał mi wysłać ją w ciągu jednego dnia ,to jak nie dostałam jej następnego dnia to zadzwoniłam jeszcze raz.I tak po dwóch dniach otrzymałam wreszcie ofertę na ten sam samochód od dwóch sprzedawców ,z tym że każdy dał inną cenę.Różnica jak na koszt tego samochodu była niewielka ,ale 1500 zł też się liczy.Ponieważ nie doczekałam się już oferty leasingowej w dogodnym dla mnie terminie dwóch dni ,wybrałam się do innego dealera.Jak zresztą później się okazało salon ten wygląda najgorzej ze wszystkich w Warszawie ,dawno budowany i sprawia najgorsze wrażenie nie tylko estetyczne.Aczkolwiek było czysto.

zalogowany_użytkownik

31.03.2010

Placówka

Warszawa, ul. Ostrobramska 73

Nie zgadzam się (22)
Salon BMW bardzo...
Salon BMW bardzo przestronny z wieloma stanowiskami. Stanowisko z mini morrisem wydzielone i widoczne łatwo dostępne. Model pokazowy dostępny możliwość obejrzenia, sprawdzenia jak działają różne funkcje. Próbki materiału do tapicerki, lakieru nadwozia umieszczne w widocznym miejscu i bardzo estetyczne. Katalog przygotowany przez firmę bardzo estetyczny ciekawa grafika przejrzysty i czytelny. Jeżeli chodzi o obsługę nieprofesjonalna przekładanie terminu próbnej jazdy z winny sprzedawcy. Kupujący musiał dostosować termin do sprzedawcy a nie odwrotnie. Brak większego zaangażowania. Wrażenie szybko sprzedać i zapomnieć. Natomiast wiedzę na temat sprzedawanego produktu pracownik posiadał na poziomie zadowalającym

Ewa_563

11.11.2009

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (18)
Do dealera BMW...
Do dealera BMW pojechałem z moim autem BMW 118d, na przegląd 25000. Pomimo spóźnienia ok 45 minut nie było żadnego problemu. Obsługa miła i kompetentna choć na pojawienie się kogoś czekałem jakieś 3 minuty. Rzeczowo ustaliłem z Panem od serwisu zakres przeglądu i zgodnie z oczekiwaniami wszystko poszło jak w szwajcarskim zegarku. Samochód czysty i pachnący czekał na mnie o wyznaczonej godzinie w międzyczasie jeszcze poczęstowałem się ciastkiem ( świeżym ) i kawą. Brakuje może tylko gazet dla oczekujących bo oglądanie folderów bo kilku minutach jest nudne a niestety w sąsiedztwie nie można znaleźć kiosku z prasą. Cóż nie można mieć wszystkiego. No i te ceny..... ale za jakość trzeba płacić.

zarejestrowany-uzytkownik

01.09.2009

Placówka

Gdynia, Stryjska 24

Nie zgadzam się (25)
Duże zainteresowanie klientem...
Duże zainteresowanie klientem od samego wejścia do salonu samochodowego. Życzliwa obsługa odpowiadająca na liczne pytania, nawet idiotyczne. Ogromna chęć sprzedania samochodu. Duża wiedza na temat proponowanych w sprzedaży aut. Ale kobiet nie interesuja nowinki techniczne i innowcyjne rozwiązania.

Małgorzata_59

13.02.2009

Placówka

Białystok, Kleeberga 55

Nie zgadzam się (22)
Celem mojej wizyty...
Celem mojej wizyty na stronie było bliższe zapoznanie się z marką bmw oraz jej ogólna ocena. Zaraz po wejściu na stronę odczuwa się chaos, ale i związek z formułą 1. Strona jest nie udźwiękowiona, zaopatrzona w zdjęcia miniaturki i małą czcionkę.

Anna_149

08.02.2009

Placówka

Nie zgadzam się (23)
Byłam w/w miejscu...
Byłam w/w miejscu z koleżanką, która za miesiąc planuje kupno BMW. Stałam obok i byłam pełna uznania za kompetencje jakie reprezentował Pan który zajął sie moją koleżanką. Szczegółowo opowiedział o zaletach wybranego modelu, (zazanaczając co jest w standardzie, co można mieć za niewielką dopłatą), pozwalając usiądnięcie w środku samochodu, dotknięcia prawie wszystkiego (moja koleżanka jest bardzo dociekliwa i czego nie dotknie to nie uwierzy), Pan z wielką cierpliwością odopowadał na wszystkie pytania (może nie które były nawet śmieszne). Podobało mi sę to że Pan podszedł do nas jak do klienta a nie kobiet które przyszły popatrzeć na ładne samochody.

zalogowany_użytkownik

07.02.2009

Placówka

Warszawa, Prosta 70

Nie zgadzam się (20)
Umówiłem się na...
Umówiłem się na wizytę gwarancyjną w celu usunięcia stuków w tylnej klapie w X5. Obsługa wzorowa począwszy od umówienia wizyty, przypomnienia (na dzień przed przychodzi SMS), aż do obsługi doradcy serwisiwego - sprawnie, kulturalnie i fachowo. Po naprawie samochód umyty i sprawny. Polecam ten serwis.

Neo

26.01.2009

Placówka

Wrocław, Al. Karkonoska 61

Nie zgadzam się (17)

BMW

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż BMW?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Obsługa dzwoniła do...
Obsługa dzwoniła do mnie w sprawie BMW 5 nowej jak podałem w formularzu ok,skierował mnie do odpowiedniego salonu ,z salonu zadzwonili całkowicie inny rodzaj całkiem co innego chcieli mi wcisnąć żenada totalna