Opinie użytkownika (17)

Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu,

Małgorzata_528

18.07.2017

Pizza Hut

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. ...
Tak sobie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Małgorzata_528

18.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Małgorzata_528

18.07.2017

KFC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Na...
Słabo. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Małgorzata_528

18.07.2017

Burger King

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.

Małgorzata_528

18.07.2017

Circle K

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Małgorzata_528

18.07.2017

Shell

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Małgorzata_528

18.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Małgorzata_528

18.07.2017

Amic Energy

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. ...
Tak sobie. Na plus: organizacja i czas obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi.

Małgorzata_528

18.07.2017

LOTOS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.

Małgorzata_528

18.07.2017

Stacje paliw E.Leclerc

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. byłam...
Bardzo dobrze. byłam zadowolona z produktów, jednak czas obsługi(pracuję w handlu)-prywatne rozmowy personelu nieco mnie zirytowały Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Małgorzata_528

18.07.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zatrzymałam się będąc...
Zatrzymałam się będąc w trasie na wczesny obiad.Powitał mnie przestronny parking na kilkanaście aut.Klimatycznie i ze smakiem urządzony lokal, w ogrodzie miejsce zabaw dla dzieci.Kelnerka podeszła natychmiast i pomogła w wyborze dań.Pomimo wczesnej godziny kucharz mógł przyrządzić każdą z potraw dostępnych w menu.Zostałam poinformowana o możliwości zamówienia połowy dania-jeżeli cała porcja jest za duża.Po złożeniu zamówienia otrzymałam poczęstunek :smalec z wejskim chlebem .Sok ze świeżych pomarańczy został wyciśnięty na moich oczach.Na danie główne czekałam ok. 20 minut.Wszystko przyrządzone ze świeżych produktów,podane w b. apetyczny sposób.Porcja naprawdę duża, cena bardzo przystępna.Znakomite miejsce na obiad rodzinny lub ze znajomymi.Pyszne i niedrogie jedzenie.Pomocna, nie natrętna obsługa.Naprawdę polecam to miejsce.

Małgorzata_528

12.09.2012

U Grubego

Placówka

Wolanów, Kowalanka 30

Nie zgadzam się (0)
Po podjechaniu pod...
Po podjechaniu pod dystrybutor momentalnie zjawił się pan z obsługi(firmowe ubranie,identyfikator).Po zatankowaniu poprosiłam o sprawdzenie ciśnienia w kołach-pracownik dopompompował koła,z włanej inicjatywy sprawdził poziom płynów.Odmówił przyjęcia drobnego napiwku jaki mu chciałam dać.Obsługa była szybka,sympatyczna i fachowa.Polecam

Małgorzata_528

20.04.2011

ORLEN

Placówka

Radom, 1905 roku 24

Nie zgadzam się (5)
W nowootwartej galerii...
W nowootwartej galerii ,,Słoneczna"udałam się z córką do naleśnikarni.Tylko 1 osoba stała przede mną jednak zanim przyjęto zamówienie minęło prawie 10 minut.Obsługujący kasę pan(brak ubrania firmowego) kilkakrotnie sprawdzał asortyment i ceny na podręcznej ,,ściągawce".Po dokonaniu zamówienianNie otrzymałam paragonu)przesuęłam się do okienka gdzie robiono naleśniki.Pani uśmiechnęła się i kazała czekać(ubrana w fartuszek).Obsłużyła najpierw 2 ,,szybkie zamówienia",poczem wzięła się za mojego nalesnika.Smakowo był wart czekania prawie 20 minut,choć uważam ,że nieco za drogi(15 zł 1 duży naleśnik z białym serem z polewą truskawkową).Polecam tym którzy mają czas

Małgorzata_528

11.04.2011

Nasz Naleśnik

Placówka

Radom, Chrobrego 1

Nie zgadzam się (7)
odwiedziłam sklep obuwniczy...
odwiedziłam sklep obuwniczy CCC w CH ,,M1".Skusił mnie prosty,aczkolwiek sugerujący bogatą ofertę w przystępnych cenach wystrój wystawy.Towar ładnie poukładany na półkach.Promocje i przeceny czytelnie oznaczone.Gorzej z rzeczywistą zawartością pudełek- pomieszane rozmiary,lub zgoła inny model.Personel(wygląd na bdb.poziomie)zajęty układaniem towaru nie był moją osobą zbyt zainteresowany.Na pytanie dotyczące rozmiaru obuwia( z przeceny)ekspedientka odpowiedziała iż muszę szukać na półkach.

Małgorzata_528

11.04.2011

CCC

Placówka

Radom, Grzecznarowskiego 28

Nie zgadzam się (6)
Pojechałam do Praktikera...
Pojechałam do Praktikera kupić płytki do łazienki.Na pierwszy rzut oka wszystko jak należy-inspirująca ekspozycja,towar ułożony równo,wyodrębnione miejsce z promocjami.Przechodzący w fiirmowym ubraniu pan, poproszony o radę stwierdził,iż to nie jego dział i poszedł sobie.Samotnie wyszukałam interesujący mnie asortyment na ekspozycji, jednak nie mogłam znaleźć zawierających go paczek .Właściwy pracownik zjawił się po ok 20 min.Kolejne 15 szukał po regałach wybranych płytek.Okazało się,że atrakcyjna cena glazury podana na ekspozycji jest inna niż opis i cena z czytnika.Decyduję sie na inne płytki-fizycznie są(kilka paczek) ale skaner ich nie znajduje.Po prawie dwóch godzinach opuściłam sklep z pustymi rękami ale bogatsza o wiedzę dosadnie przekazaną przez pracownika na temat braku kompetencji personelu oraz panującego tu bałaganu.Nie polecam-żadna promocja nie jest tego warta

Małgorzata_528

22.03.2011

Praktiker

Placówka

Radom, Grzecznarowskiego 28

Nie zgadzam się (11)
w hipermarkecie Real...
w hipermarkecie Real spodobał mi się rower .Był to jedyny (jak się okazało) egzeplarz powieszony pod sufitem. Poprosiłam pracownika ktory na tym dziale rozpakowywał jakiś towar ,czy mógłby mi taki rower znaleźc lub zdjąc ten z wystawy. Pan ten sprawdził ,iż jest to jedyny egzemplarz ,na dodatek dotyczący wchodzącej wkrótce promocji. Powiedział(z uśmiechem)że jeżeli kierowniczka działu zadecyduje,że ma zdjąc rower, to napewno potrwa to około godziny lub dłużej bo będzie musiał jeszcze sprawdzic czy nic nie brakuje. Spieszyłam się więc zostawiłam wizytówkę, nie bardzo licząc na kontakt. Około 20 otrzymałam telefon ,iż rower będzie naszykowany na czwartek rano. W czwartek około 10 udałam się do pokoju kierowników(na terenie sklepu). Pokój był otwarty ,każdy mógł wejśc i wyjśc .Szukanie kierowniczki zajęło personelowi ok.50 minut. W tym czasie ,byłam w ww pokoju jeszce 3 razy kursując między nim a informacją. Drzwi były otwarte, nikt mnie nie zapytał po co tam wchodzę. Kiedy zjawiła się kierowniczka wszystko potoczyło się szybko-znała moje nazwisko, rower wraz z gwarancją był naszykowany. Pani poszła ze mną do kasy aby obsłużono mnie poza kolejnością.

Małgorzata_528

24.06.2009

Real

Placówka

Radom, Grzecznarowskiego 28

Nie zgadzam się (26)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi