Opinie użytkownika (8)

Rewelacyjnie. Bardzo pomocni,...
Rewelacyjnie. Bardzo pomocni, zaprowadza w konkretna alejkę i doradza najlepsze rozwiazanie. Profesjonalni w swojej wąskiej dziedzinie.Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Małgorzata_2485

05.05.2017

Castorama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Obsługa podejrzliwie...
Super. Obsługa podejrzliwie patrzy na klientów przez co zakupy robie w pośpiechu i niechętnie.Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Małgorzata_2485

05.05.2017

Zara

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Ubrania...
Bardzo dobrze. Ubrania z przymierzalni są szybko układane na miejsce. Niestety na dziale dziecięcym często obsługa jest niedoinformowana. Lepiej poszukać samemu bo bedzie szybciej i pewniej.Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Małgorzata_2485

05.05.2017

Reserved

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Obsługa zawsze...
Super. Obsługa zawsze pomocna i wskazuje poszukiwany towar, jednak na sklepie jest sporo wieszaków na który klienci odwiedzają wszystko i wyglada to dosc niechlujnie.Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Małgorzata_2485

05.05.2017

H&M

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Małgorzata_2485

05.05.2017

PEPCO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Rzetelna...
Bardzo dobrze. Rzetelna obsługa, pomocna, czysty sklep i jego obręb.Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Małgorzata_2485

05.05.2017

JYSK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Lidl, jest częstym...
Lidl, jest częstym miejscem moich zakupów z uwagi na jakość produktów, ich cenę oraz przyjemną obsługę sklepu. Nie zdarzyło mi się niemiłe potraktowanie mojej osoby bądź innych klientów w mojej obecności. Czyste i szerokie alejki zachęcają do zakupów z dziećmi w wózkach, bardzo pomocni pracownicy pokierują w razie problemu ze znalezieniem produktu, zawsze świeże warzywa i owoce sprawiają, że częściej wybieram Lidla niż osiedlowy warzywniak. W czasie "gorących promocji", kiedy natężenie klientami jest bardzo duże wszystkie kasy sprawnie działają, a w koszach z produktami z gazetki nadal jest porządek. W Lidlu nie zdarzyło mi się błędne naliczenie wartości towaru na kasę, cenówki są czytelne i dobrze opisane, nie brakuje jednorazowych rękawiczek na dziale z pieczywem bądź woreczków na owoce i warzywa. Osoby zmotoryzowane będą usatysfakcjonowane dużym parkingiem, zawierającym również miejsca dla osób podróżujących z dziećmi, ale również Lidl jest usytuowany blisko przystanku autobusowego i ma wygodny podjazd dla osób z wózkiem dziecięcym/ inwalidzkim. Jedynym mankamentem sieci sklepów Lidl są wózki sklepowe, do których popularne żetony nie pasują, natomiast jest wymagane 1 lub 5 złotówka bądź 1 euro by odblokować zamek, brakuje również małych koszyków dla osób "wpadających" na szybkie i drobne zakupy.Polecam zakupy w Lidlu oraz wypróbowanie produktów własnych Lidla, których jakość nie odbiega od towarów oryginalnych marek. Osoby, które są przywiązane właśnie do tych oryginalnych artykułów niestety mogą być zawiedzione ich brakiem na sklepowych półkach.

Małgorzata_2485

02.07.2015

LIDL

Placówka

Bydgoszcz, Nakielska 261

Nie zgadzam się (0)
Obecnie market działa...
Obecnie market działa pod szyldem Mila, a wraz ze zmianą właściciela zmienił się wystrój wnętrza. Wcześniejsze ponure i ciemne ściany zastąpiono jasnymi odcieniami szarości, przez co market stał się przyjemniejszy. Niestety nie obyło się bez gafy - jeden z plakatów nawiązujących do asortymentu sklepu został naklejony do góry nogami. Zacznę od pracowników - Obsługa sklepu jest bardzo formalna i mało komunikatywna. Panie ekspedientki klientów traktują jak intruzów, byłam świadkiem jak Pani wykładająca warzywa niemiło potraktowała klientkę z widoczną wadą wzroku, ponieważ nie doczytała ceny koperku, a następnie nie zauważyła kawy na półce, dodam, że kawa postawiona była na najwyższej półce i nie była ułożona wzdłuż jej krawędzi. Panie z działu mięsnego wolą zająć się wykładaniem serów, których jest niewielka sprzedaż, lub chować się w magazynie, niż pomóc w usprawnieniu obsługi przy wędlinach. Sama niejednokrotnie stałam w kolejce po mięso około 20 minut z małym zniecierpliwionym dzieckiem w wózku. Mięso/ wędliny są świeże, ekspedientki podadzą dokładnie tyle wędliny ile zostało zamówione, nie zapominają o wyuczonym "miłego dnia" na koniec zakupów. Natomiast nie polecam wizyty w markecie tuż przed zamknięciem. Ochrona oraz obsługa już 15 minut wcześniej nachalnie wyprasza klientów, natomiast drzwi zostają zablokowane przed wejściem na sale na 5 min przed ich zamknięciem.Atutami sklepu Mila jest porządek – czyste i szerokie alejki, równo wyłożony towar, czytelne cenówki, standy promocyjne nie „zagracają” sklepu, wystarczająca ilość wózków sklepowych, duży parking, na którym zawsze znajdzie się wolne miejsce, dogodne dojście do marketu, również z wózkiem dziecięcym. Stoisko z warzywami znacznie poprawiło jakość produktów po zmianie szyldu, również mięsa i wędliny zyskały na przemianie. Na tle innych marketów Mila w Bydgoszczy ten sklep prezentuje się całkiem dobrze!Jednakże gdyby nie szeroki asortyment sklepu, a przede wszystkim duży wybór wędlin z drobiu, nie zaglądałabym do tego marketu. Poprawiłabym ilość osób na obsłudze lodówek z mięsem oraz zdjęłabym lub znacznie zmniejszyła asortyment dostępny przy kasie. Często zasłania on klientom widok na kasy i nie wiadomo ile z nich jest otwartych.

Małgorzata_2485

02.07.2015

POLOmarket

Placówka

Bydgoszcz, Nakielska 213

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi