Opinia użytkownika: Małgorzata_2485
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Lidl, jest częstym miejscem moich zakupów z uwagi na jakość produktów, ich cenę oraz przyjemną obsługę sklepu. Nie zdarzyło mi się niemiłe potraktowanie mojej osoby bądź innych klientów w mojej obecności. Czyste i szerokie alejki zachęcają do zakupów z dziećmi w wózkach, bardzo pomocni pracownicy pokierują w razie problemu ze znalezieniem produktu, zawsze świeże warzywa i owoce sprawiają, że częściej wybieram Lidla niż osiedlowy warzywniak. W czasie "gorących promocji", kiedy natężenie klientami jest bardzo duże wszystkie kasy sprawnie działają, a w koszach z produktami z gazetki nadal jest porządek. W Lidlu nie zdarzyło mi się błędne naliczenie wartości towaru na kasę, cenówki są czytelne i dobrze opisane, nie brakuje jednorazowych rękawiczek na dziale z pieczywem bądź woreczków na owoce i warzywa. Osoby zmotoryzowane będą usatysfakcjonowane dużym parkingiem, zawierającym również miejsca dla osób podróżujących z dziećmi, ale również Lidl jest usytuowany blisko przystanku autobusowego i ma wygodny podjazd dla osób z wózkiem dziecięcym/ inwalidzkim. Jedynym mankamentem sieci sklepów Lidl są wózki sklepowe, do których popularne żetony nie pasują, natomiast jest wymagane 1 lub 5 złotówka bądź 1 euro by odblokować zamek, brakuje również małych koszyków dla osób "wpadających" na szybkie i drobne zakupy.Polecam zakupy w Lidlu oraz wypróbowanie produktów własnych Lidla, których jakość nie odbiega od towarów oryginalnych marek. Osoby, które są przywiązane właśnie do tych oryginalnych artykułów niestety mogą być zawiedzione ich brakiem na sklepowych półkach.