Opinia użytkownika: Małgorzata_2485
Dotycząca firmy: POLOmarket
Treść opinii: Obecnie market działa pod szyldem Mila, a wraz ze zmianą właściciela zmienił się wystrój wnętrza. Wcześniejsze ponure i ciemne ściany zastąpiono jasnymi odcieniami szarości, przez co market stał się przyjemniejszy. Niestety nie obyło się bez gafy - jeden z plakatów nawiązujących do asortymentu sklepu został naklejony do góry nogami. Zacznę od pracowników - Obsługa sklepu jest bardzo formalna i mało komunikatywna. Panie ekspedientki klientów traktują jak intruzów, byłam świadkiem jak Pani wykładająca warzywa niemiło potraktowała klientkę z widoczną wadą wzroku, ponieważ nie doczytała ceny koperku, a następnie nie zauważyła kawy na półce, dodam, że kawa postawiona była na najwyższej półce i nie była ułożona wzdłuż jej krawędzi. Panie z działu mięsnego wolą zająć się wykładaniem serów, których jest niewielka sprzedaż, lub chować się w magazynie, niż pomóc w usprawnieniu obsługi przy wędlinach. Sama niejednokrotnie stałam w kolejce po mięso około 20 minut z małym zniecierpliwionym dzieckiem w wózku. Mięso/ wędliny są świeże, ekspedientki podadzą dokładnie tyle wędliny ile zostało zamówione, nie zapominają o wyuczonym "miłego dnia" na koniec zakupów. Natomiast nie polecam wizyty w markecie tuż przed zamknięciem. Ochrona oraz obsługa już 15 minut wcześniej nachalnie wyprasza klientów, natomiast drzwi zostają zablokowane przed wejściem na sale na 5 min przed ich zamknięciem.Atutami sklepu Mila jest porządek – czyste i szerokie alejki, równo wyłożony towar, czytelne cenówki, standy promocyjne nie „zagracają” sklepu, wystarczająca ilość wózków sklepowych, duży parking, na którym zawsze znajdzie się wolne miejsce, dogodne dojście do marketu, również z wózkiem dziecięcym. Stoisko z warzywami znacznie poprawiło jakość produktów po zmianie szyldu, również mięsa i wędliny zyskały na przemianie. Na tle innych marketów Mila w Bydgoszczy ten sklep prezentuje się całkiem dobrze!Jednakże gdyby nie szeroki asortyment sklepu, a przede wszystkim duży wybór wędlin z drobiu, nie zaglądałabym do tego marketu. Poprawiłabym ilość osób na obsłudze lodówek z mięsem oraz zdjęłabym lub znacznie zmniejszyła asortyment dostępny przy kasie. Często zasłania on klientom widok na kasy i nie wiadomo ile z nich jest otwartych.