W aptece było pusto, czynne było jedno okienko. Kiedy poprosiłam o podanie ceny leku pani magister upewniła się w komputerze i podała mi odpowiednią. Dokonałam zakupu, Dostałam resztę i paragon. W aptece jest miernik ciśnienia. Często są jakieś promocje i rzadko są kolejki dlatego często odwiedzam tą aptekę. Podstawowe leki są dobrze wyeksponowane w gablotach. Obsługa jest miła i kompetentna. Ogólny wygląd apteki w porządku. Dla starszych czy zmęczonych klientów krzesełko.
Jako że był pierwszy dzień wyprzedaży w sklepie było pełno ludzi co niestety stanowiło problem dla zbyt małej liczby personelu. W dużym sklepie zauważyłam jedynie 3 dziewczyny zajmujące się obsługą klientów w tym 2 stały przy kasie. Kolejka do kasy ciągnęła się przez cały sklep co spowodowało nerwową atmosferę. Sam sklep został dobrze zaprojektowany, przejścia pomiędzy ubraniami są szerokie. Nie można również narzekać na przymierzalnie. Są przestronne z dużym lustrem oraz kilkoma haczykami na ubrania.
Na parkingu przy centrum handlowym można bez większego problemu znaleźć miejsce do parkowania. Widoczna jest również ochrona pilnująca zaparkowanych tu samochodów. Nie miałam żadnych problemów również z znalezieniem wózka na zakupy. W samym sklepie jest dość czysto i nie zauważyłam żadnych niepokojących rzeczy. Niestety zbyt mała liczba personelu przy stoisku z rybami spowodowała długą kolejkę ludzi oczekujących na obsłużenie. Kasjerzy i obsługa są przyjaźnie nastawieni do klientów i chętnie służyli mi pomocą. Ceny na produktach nie były ani poprzestawiane ani zaniżone. Dużym plusem sklepu jest również spora liczba czynnych kas co spowodowało że stałam w kolejce jedynie ok 5 minut. Podsumowując sklep Auchan stanął na wysokości zadanie i z przyjemnością nie raz zrobię tam zakupy.
W sklepie było bardzo dużo klientów. Pracownica na bieżąco dostarczała wózki i koszyki. Miedzy regałami ze słodyczami trudno było przejść. Na półkach był duży wybór słodyczy, zarówno luksusowych, jak i tych tańszych. Bardzo duża kolejka stała po wędliny ( około 12 osób), obsługiwały tam 4 pracownice i straciłam tam tylko ok.5 min. , Wybór wędlin i serów był duży i wyglądały na świeże.Wszystko ładnie poukładane w ladach chłodzących, ceny dobrze widoczne. W sklepie spotkałam dużo pracowników uzupełniających towary na półkach. Praktycznie w każdym dziale. Była też pracownica z maszyną myjącą posadzkę. Przy takiej ilości klientów trudno było się z nią minąć. Kasy były wszystkie otwarte. Do każdej były ustawione ok. 3-4 osoby. Kasjerka była jednak sprytna i szybko zostałam obsłużona.
W sklepie zastałam dosyć dużo kupujących. Towar był porządnie poukładany na półkach z dobrze widocznymi cenami.Sklep sprawiał wrażenie czystego. Na hali była tylko jedna pracownica obsługująca dział monopolowy. Gdy podeszłam do kasy i ustawiłam się w kolejce jako trzecia, pracownica udostępniła następną kasę i szybko zostałam obsłużona. Kasjerka sprawiała miłe wrażenie . Grzecznie się przywitała i pożegnała. W gablotkach były aktualne gazetki.
7.11 w Media Market była promocyjna sprzedaż bez vatu . Na parkingu przed sklepem trudno można było znaleźć wolne miejsce. W sklepie było dosyć dużo kupujących. Niestety trudno było znaleźć też kogoś z obsługi ,kto mógłby mi pomóc. Interesowały mnie lodówki. Przy innych działach stała obsługa , niestety nikt nie chciał przejść na interesujący mnie dział. Tu było 3 pracowników, za którymi ciągnął się ogonek pytających. Po ok. 30 mim dorwałam pracownika , który wreszcie udzielił mi wyczerpującej informacji. W celu wypisania faktury pracownik poprowadził mnie na drugi koniec do wolnego komputera. Kasjerka była uprzejma i proces płacenia trwał krótko. Moje zakupy trwały w sumie ok.40 mim.
Kiedy podjechałam na stację , przy dystrybutorach stały 2 samochody. Niestety musiałam czekać ok.5 min zanim kierowca auta, za którym się ustawiłam wróci z kasy i mogłam zatankować . Młody pracownik stacji cały czas rozmawiał przez komórkę - była chyba awaria przy dystrybutorze gazu. Nikt mnie nie obsłużył. Pani przy kasie powitała mnie, przyjęła kartę i poleciła płyn zimowy do spryskiwaczy (w dosyć wysokiej cenie). Podała paragon i poleciła wyjęcie karty z terminala.
W banku mam konto internetowe.Jest to doskonała oferta banku. Płacę tu za darmo wszystkie rachunki, na bieżąco mogę kontrolować swoje płatności kartą ,stan swojego konta. Często korzystam z oferty e-lokaty. Mogę z tego korzystać siedząc wygodnie w fotelu, nie stojąc w kolejce do okienka. Sprawy w banku załatwiam w kilka minut.
W aptece było dość dużo klientów. Były otwarte wszystkie - 4 kasy. Do każdej z nich było ok. 4-6 osób. Spędziłam tam około 20 min. Pracownicy ubrani byli schludnie. Obsługująca mnie farmaceutka chętnie udzielała wyjaśnień. W aptece było dużo leków w promocyjnych cenach. Rachunek można zapłacić tam kartą.
W sklepie byłam 15 min. Obsługa była miła. Były otwarte tylko 2 kasy pomimo, że kolejki do nich były duże. Sklep był w czysty. Produkty były poukładane działami. Towaru było dużo. Na hali można spotkałam 3 pracownice układające towar. Wszystkie były ubrane w uniformy i miały przyczepione identyfikatory. Na wszystkich towarach były ceny.
Udałam się do sklepu w celu oddania w ramach gwarancji lokówki. Ponieważ jeden z pracowników zajął się obsługa poprzedniego klienta szybko znalazł się następny pracownik celem obsłużenia mnie. Pan sprytnie przyjął zgłoszenie pomimo ,że nie posiadałam karty gwarancyjnej ani oryginalnego opakowania. Pracownik był ubrany w strój firmowy i w grzeczny sposób udzielił mi wyczerpujących informacji.
Na półkach jest dużo różnorodnych produktów. Poukładane są one kategoriami. Jednak ich jakość nie jest najlepsza. Produkty są tanie. Zazwyczaj jest czynnych za mało kas co powoduje tworzenie się dużych kolejek. Obsługa jest miła. Zaletą jest to, że sklep jest otwarty długo i w każdy dzień tygodnia.
Bardzo jestem zadowolona z konta on -line w banku ING, jest darmowe, mogę płacić rachunki kiedy chcę, bez wychodzenia z domu. Można zakładać korzystne lokaty, robić przelewy. Zawsze mam kontrolę mojego konta.
Do wejścia zachęciła mnie reklama promocji. Sklep oferuje elegancką odzież damską i męską dla osób raczej zamożnych. Ekspedientki zajęte swoimi obowiązkami taksują wchodzących. Wyraźnie widać kim są bardziej zainteresowane. Na wieszakach ubrania dobrze wyeksponowane z dużymi metkami i z upustami. Można wybrany towar przymierzyć. Towar dobry gatunkowo.
Po wejściu do sklepu i wybraniu artykułu do zakupu zaopiekowała się nami ekspedientka . Wybrała odpowiedni rozmiar i doradziła by przymierzyć też bluzę w zbliżonym rozmiarze dla porównania . Pracownica doradzała uprzejmie , nie była nachalna.
W ING Bank Śląski ma konto internetowe. Jest to dogodna forma kontaktu z bankiem. Będąc w domu zawsze mogę płacić rachunki i to bez żadnych opłat, i dogodnej dla mnie porze . Konto moje jest dobrze zabezpieczone.
W sklepie każde wolne miejsce jest zastawione paletami z towarem , często trudno przejechać tam wózkiem. Często pracownicy uzupełniają towar na półkach, który jest w wystarczającym asortymencie.Jest duży wybór świeżego mięsa i warzyw. Niestety otwarte były tylko dwie kasy. Brakowało też niektórych cen.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.