Opinie użytkownika (11)

Mamy już koniec...
Mamy już koniec marca a ja wciąż nie mogę pobrać wyciągu z konta firmowego korzystając z bankowości elektronicznej. Oprócz konta firmowego mam osobiste. Tu niespodzianka generuje mi się wyciąg ale z niepełnymi datami. Nie jest to od 1-np 30 dnia danego miesiąca ale np. od 25-25 następnego. Usterka miała być usunięta z dwa miesiące temu. Gratuluję. Wciąż korzystam więc z propozycji konsultantki, która przyjęła ode mnie zgłoszenie reklamacyjne i przeglądam historię. Pani pogratulowała mi pomysłowości rozwiązania problemu a ja gratuluję im tempa czasu w usuwaniu tego typu usterek w tak poważnej instytucji.

Małgorzata_1641

25.03.2012

PKO BP

Placówka

Nie zgadzam się (0)
19.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Promenada to dobre...
Promenada to dobre miejsce na zakupy tylko niestety coraz droższe. Robię tu jednak zakupy ze względu na możliwość zakupu pieczywa z Piekarni Borek. Niestety spotkał mnie zawód ponieważ nie było już bułek po które przyszłam (ciabatty) a było dopiero południe. Pani była miła i zaproponowała mi inne. Druga sprzedawczyni w tym czasie wykorzystując wolną chwilę nie odpoczywała ale robiła porządek w ladzie sprzedażowej.

Małgorzata_1641

25.03.2012

Promenada

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Odwiedziłam mój ulubiony...
Odwiedziłam mój ulubiony sklep Biedronka robiąc cotygodniowe zakupy. Od pewnego czasu wybieram ten sklep ze względu na niższe ceny i większość poszukiwane towaru w jednym miejscu. Byłam z dzieckiem w które było w wózku. Tym razem jednak musiałam uważać przed wejściem do sklepu gdyż centralne przed jego drzwiami znajdowała się rozbita butelka a ja nie chciałam przebić opony wózka. Pod filarem stała również jakaś butelka. Z reguły jest czysto przed tym sklepem a było przecież południe. Moje pierwsze złe wrażenie zrekompensowała jednak miła obsługa na sali. Pani pomogła znaleźć mi poszukiwany produkt przynosząc go mi abym nie musiała szukać go z dzieckiem. Było to miłe ze strony sprzedawczyni za co jestem jej wdzięczna. Okazało się przy kasie, że obsługa jest pomocna nie tylko w takim przypadku. Klientka przede mną w trakcie naliczania zapłaty okazało się, że nie ma kodu na jednym z produktów. Kasjerka poprosiła drugiego pracownika aby przyniósł dany produkt na wymianę. Było to uprzejme i na pewno nie zraziło klienta który nie zwraca na takie rzeczy uwagi.

Małgorzata_1641

25.03.2012

Biedronka

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Przeziębiło mi się...
Przeziębiło mi się dziecko. Byłam w przychodni na Michałowskiego i jak to zwykle bywa po wizycie u lekarza dostałam receptę. Poszłam do apteki obok. Miałam szczęście. Trafiłam na profesjonalistę. Pani przygotowała leki oraz na moje pytania co do ich zastosowania odpowiedziała szczegółowo. Na zadane pytanie co do zamienników i czy warto je zastosować, farmaceutka również udzieliła mi odpowiedzi. W przypadku np antybiotyku nie polecała innego ze względu na jego unikalny skład ale doradziła mi środek przeciwzapalny o takim samym składzie ale dużo tańszy. Polecam każdemu takiego sprzedawcę.

Małgorzata_1641

25.03.2012

Apteka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W deszczowy dzień...
W deszczowy dzień przemokły mi buty i szukałam ciepłych, frotowych skarpet. Weszłam do hurtowni bielizny (rajstopy, skarpety itd) "na Warcie" w Częstochowie. Na zadane pytanie czy dostane frotowe skarpety ekspedientka z uśmiechem odpowiedziała że tak, wskazała mi kierunek i zaprowadziła do odpowiedniego regału pokazując poszukiwany przeze mnie towar. Towar był widoczny i posegregowany tematycznie. Sprzedawczyni zaproponowała mi tańsze i droższe produkty. Dopiero potem Pani mnie zostawiła i wróciła do przerwanych obowiązków. Po dokonaniu wyboru ta sama Pani mnie obsłużyła i pobrała należność. W sklepie pomimo ruchu czułam się dobrze obsłużona.

Małgorzata_1641

27.02.2012

Bielizna i ...

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Moje wrażenia z...
Moje wrażenia z kontaktów z urzędami są bardzo różne. Ostatnio byłam mile zaskoczona z obsługi w ZUS-ie w Częstochowie. Jak zwykle były problemy z zaparkowaniem. Kto pierwszy ten lepszy. Jeden terminal do odbioru numerków w holu jest uszkodzony. Składałam zwolnienie w zasiłkach. Kolejka i długie oczekiwanie, prawie 2 godziny. Jak już byłam w pokoju to Pani szybko mnie obsłużyła, a na mnie czekał uśmiech i chęć pomocy urzędnika. Miałam również do wyjaśnienia jedną sprawę. Trafiłam na urzędnika wyższego szczebla. I to również Pani okazała się wyrozumiałością i kompetencją. Oby następnym razem byto tak samo, że urzędnik jest dla petenta.

Małgorzata_1641

19.02.2012

ZUS

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Chciałam dokonać transakcji...
Chciałam dokonać transakcji w banku polegającej na wypłacie. Przede mną było 3 osoby. Czas oczekiwania na moją kolej wydłużył się do 55 minut. Przy czym osoby te dokonywały tylko podstawowych operacji: wpłat i wypłat. Nie wiem ile musiałabym czekać gdyby były zakładane lokaty. Była czynna tylko jedna kasa. W drugiej Pani zajmowała się papierami. Rozumiem, że każdy ma swoje obowiązki ale skoro to tyle trwa, to myślę, że ta pani mogłaby obsłużyć klientów. Estetyka lokalu nie miała nic do zarzucenia. Czekając miałam gdzie usiąść.

Małgorzata_1641

18.02.2012
Nie zgadzam się (3)
Jeżdżąc auto trzeba...
Jeżdżąc auto trzeba je tankować. Niestety na wodę nie chce jeździć. Podjechałam na stację shell koło Obi. Od dawna jest to moja ulubiona stacja ze jednego podstawowego powodu i to pomimo upływu czasu nie ulega zmianie. Jak tylko podjeżdżam a pracownik nie tankuje gazu to od razu podchodzi i proponuje pomoc przy tankowaniu. Nie ma na to wpływ pogoda. Nie czuję się przez to gorzej czy dyskryminowana jako kobieta niepotrafiąca zatankować auta ale jeżdżąc z dzieckiem czuję się bezpieczniej. Tak było i tym razem. Pan z uśmiechem spytał się za ile ma zatankować i dokładnie za tyle nalał paliwa. Na sali było czysto. Kasjer był miły i sprawnie inkasował należność.

Małgorzata_1641

18.02.2012

Shell

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Wracając z zakupów...
Wracając z zakupów zajrzałam do baru na herbatę przy Armii Krajowej obok Promenady w Częstochowie (po drugiej str linii tramwajowej). Na dworze była śnieżyca i było zimno. Lokalik jest malutki ale napój był własnej roboty z "gara". Był pysznie przyprawiony. Był bardzo smaczny i naprawdę rozgrzewający. W lokalu było czysto i schludnie.

Małgorzata_1641

17.02.2012

Bar Kuchnia

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Moją obserwację poczyniłam...
Moją obserwację poczyniłam robiąc zakupy w sklepie osiedlowym sieci Biedronka. Zauważyłam, że pani dokładając nowe produkty mięsne sprawdza daty na tych co jeszcze są i przekłada je wyżej. W sklepie było czysto. Pan w tym czasie właśnie mył maszynowo podłogę. Przy wszystkich stoiskach: warzywnych i pieczywie były zrywki. Na zapytanie o cenę jednego produktu pani poszła do czynnika sprawdzić cenę. Pani była miła i starała się być pomocna. Jedyny minus to czas oczekiwania w kolejce. O tej porze była czynna jedna kasa. Kasjerka była jednak sympatyczna i miała dla każdego klienta uśmiech.

Małgorzata_1641

16.02.2012

Biedronka

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Moja obserwacja dotyczy...
Moja obserwacja dotyczy wykonywanych operacji finansowych w formie bankowości elektronicznej. Ostatnio bank tej kategorii przez prawie dwa miesiące nie może poradzić sobie z problemem generowania wyciągów dla kont firmowych. Na zgłoszenie problemu ok 10 lutego zareagowano szybko bo już na drugi dzień miałam telefon z informacją, że wciąż pracują nad zlikwidowaniem usterki. Pani pochwaliła jedynie tylko moją pomysłowość rozwiązania problemu poprzez wydruk historii przeprowadzonych transakcji. Zapewniono jedynie mnie, że postarają się rozwiązać w najbliższym czasie problem. Do dnia dzisiejszego nie generują wyciągów dla kont firmowych jeśli są powiązane z osobistymi.

Małgorzata_1641

16.02.2012

PKO BP

Placówka

Nie zgadzam się (0)
19.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi