Opinie użytkownika (7)

We wtorek rano,...
We wtorek rano, w Izbie Celnej musiałam opłacić akcyzę za samochód. W tym samym budynku na dole znajdował się BANK PKO - jedyne miejsce gdzie mogłam dokonać wpłaty na konto IZB Y CELNEJ. Niestety muszę stwierdzić że pani MONIKA - pracownik banku była dla mnie wręcz chamska, nieprzyjemna. Zachowywała się tak, jakbym przyszła zbyt wcześnie i w ogóle jak śmiałam jej przeszkadzać o RANO

Małgorzata_148

07.07.2011

PKO BP

Placówka

Nie zgadzam się (3)
29.09.2021
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Wszystko ok ale...
Wszystko ok ale na rozpatrzenie reklamacji czekałam ponad 2 miesiące. Po 6 tygodniach kierownik sklepu na moje pytanie co się dzieje z reklamacja niemiło odburknal cos pod nosem. po 8 tygodniach gdy udałam sie do sklepu po informacje na temat mojego reklamowanego produktu usłyszalam ze przesylka gdzies zaginela...nikt nie poinformowal mnie nawet o tym ze moge sie zglosci po odbior pieniedzy

Małgorzata_148

07.04.2011

RTV EURO AGD

Placówka

Opole, Ozimska 72

Nie zgadzam się (1)
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu od razu można poczuć przyjemny, kojący zapach unoszący się w powietrzu, muzyka słyszalna w tle jest lekka i przyjemna. Pracownicy służą swoją pomocą ale nie się natrętni jak w innych sklepach. Zakupy tam robi się z przyjemnością. Przymierzalnie są czyste. Sklep sprawia wrażenie dużego i przejrzystego.

Małgorzata_148

25.11.2009

Reserved

Placówka

Opole, Sosnkowskiego 16

Nie zgadzam się (16)
Skończyła się mojej...
Skończyła się mojej siostrze umowa i poprosiła mn ie żebym poszla z nią aby jej doradzić, po wejściu do salonu odrazu od progu powitala nas pani, która poprosiła o chwilkę cierpliwości ponieważ wszyscy pracownicy sa zajęci, zaproponowała żebyśmy poogladały telefony w gablotach, wcześniej zapytała w jakiej sprawie przyszłysmy. Po ok 5 minutach zostałysmy zaproszone do stolika i pan dokładnie objaśnił mojej siostrze jaki telefon najlepiej spełni jej oczekiwania, jaką taryfę ma wziąć, żeby ją dokładnie wykorzystała, oraz jaka umowa będzie najkorzzystniejsza. Siostra nie potrzebowała mojej pomocy. :)

Małgorzata_148

19.01.2009

PLUS

Placówka

Gliwice, Zwycięstwa 52a

Nie zgadzam się (23)
Co dwa dni...
Co dwa dni wpłacam pieniążki na konto firmy, w której pracuję. Po wejściu do banku czekam w kolejce, czasem 30 minut, czasem 80. Gdy odczekam swoje, podchodzę do kasy i podaję pieniążki sympatycznej i uprzejmej pracownicy banku. Po ok. 5 minutach wychodzę.

Małgorzata_148

23.09.2008

PKO BP

Placówka

Opole, Sosnkowskiego 16

Nie zgadzam się (24)
08.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Razem z mężem...
Razem z mężem postanowiliśmy założyć internet, więc ruszyliśmy do TP. Dodam, że mieszkamy w miejscowości oddalonej od Opola 3 km. W biurze obsługi pan był bardzo miły umowę wstępną podpisaliśmy w ułamku kilku sekund. Uprzedzono nas, że najpierw będzie monit terenu czyli czy jest możliwość podłączenia u nas telefonu i internetu. Jeśli nie będzie możliwości umowa przedwstępna jest nieważna. Po ok tygodniu dostaliśmy list, że mieszkamy na wsi i że tak daleko nie opłaca się firmie ciągnąć kabli, (w okolicy nikt nie korzysta z TP) Więc poszliśmy do biura i zgłaszając całą sytuację panu. Zostaliśmy poinformowani, że w takiej sytuacji umowa jest nieważna. Internet założyliśmy w neti - bez problemów. Po ok miesiącu dostaliśmy pierwszy rachunek z TP. Zgłosiliśmy to w tym samym biurze ale ten sam Pan powiedział, że on nic nie może zrobić. Zadzwoniłam do obsługi klienta - mąż wyjechał za granicę - pani konsultantka poinformowała mnie, że to mąż musi zadzwonić bo dom, w którym miał być telefon jest jego własnością. Zostawiłam to i czekałam na męża. Za dwa dni zadzwoniła do mnie Pani na mój telefon komórkowy - podaliśmy go na umowie wstępnej - i zapytała mnie czy monterzy telefonu byli uprzejmi mili itp...ankieta ....a tydzień później przyszedł kolejny rachunek... Kolejna rozmowa telefoniczna z konsultantką infolinii nie była już taka przyjemna. Pani po wysłuchaniu moich zażaleń przeprosiła i powiedziała, że zgłasza moją "reklamację". Tydzień później dostaliśmy list, że dziękują nam za skorzystanie z ich firmy i że jest im przykro, że REZYGNUJEMY!!!

Małgorzata_148

12.09.2008

Telekomunikacja Polska

Placówka

Opole, Sosnkowskiego 16

Nie zgadzam się (21)
Do sklepu przyciągnęła...
Do sklepu przyciągnęła mnie ciekawa witryna sklepowa. Po wejściu do sklepu zauważyłam, że ruch jest niewielki a po sklepie krzątający się sprzedawcy (3 osoby). Osoby te miały przewieszone smyczki z imionami. Weszłam w głąb sklepu na stronę z odzieżą damską, szukałam spodni. Gdy rozglądałam się po sklepie od razu podeszła do mnie dziewczyna i zapytała jaki rozmiar noszę. Pomogła mi dobrać odpowiednie spodnie, w przymierzalni donosiła mi inne modele spodni, zaproponowała bluzeczkę. Wybrałam spodnie i dwie bluzki, byłam zadowolona z zakupu. Gdy podeszłam do kasy, ekspedientka zaproponowała mi jeszcze dodatki do całości, ale nie skorzystałam. Dostałam rabat, ponieważ spodnie były w jakiejś promocji, o której nic mi nie powiedziała pani przynosząca mi rzeczy do przymierzalni.

Małgorzata_148

20.08.2008

House

Placówka

Nie zgadzam się (25)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi