Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Małgorzata_148

Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska

Treść opinii: Razem z mężem postanowiliśmy założyć internet, więc ruszyliśmy do TP. Dodam, że mieszkamy w miejscowości oddalonej od Opola 3 km. W biurze obsługi pan był bardzo miły umowę wstępną podpisaliśmy w ułamku kilku sekund. Uprzedzono nas, że najpierw będzie monit terenu czyli czy jest możliwość podłączenia u nas telefonu i internetu. Jeśli nie będzie możliwości umowa przedwstępna jest nieważna. Po ok tygodniu dostaliśmy list, że mieszkamy na wsi i że tak daleko nie opłaca się firmie ciągnąć kabli, (w okolicy nikt nie korzysta z TP) Więc poszliśmy do biura i zgłaszając całą sytuację panu. Zostaliśmy poinformowani, że w takiej sytuacji umowa jest nieważna. Internet założyliśmy w neti - bez problemów. Po ok miesiącu dostaliśmy pierwszy rachunek z TP. Zgłosiliśmy to w tym samym biurze ale ten sam Pan powiedział, że on nic nie może zrobić. Zadzwoniłam do obsługi klienta - mąż wyjechał za granicę - pani konsultantka poinformowała mnie, że to mąż musi zadzwonić bo dom, w którym miał być telefon jest jego własnością. Zostawiłam to i czekałam na męża. Za dwa dni zadzwoniła do mnie Pani na mój telefon komórkowy - podaliśmy go na umowie wstępnej - i zapytała mnie czy monterzy telefonu byli uprzejmi mili itp...ankieta ....a tydzień później przyszedł kolejny rachunek... Kolejna rozmowa telefoniczna z konsultantką infolinii nie była już taka przyjemna. Pani po wysłuchaniu moich zażaleń przeprosiła i powiedziała, że zgłasza moją "reklamację". Tydzień później dostaliśmy list, że dziękują nam za skorzystanie z ich firmy i że jest im przykro, że REZYGNUJEMY!!!