Opinie użytkownika (18)

Rewelacyjnie. Kompetentni pracownicy...
Rewelacyjnie. Kompetentni pracownicy ukierunkowani na możliwie najszybsze rozwiązanie problemów klientów. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

MARLENA_333

02.08.2017

mBank

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
04.04.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry. Dziękuję za Pani opinię. Każdy zadowolony klient jest dla nas powodem do dumy. Naszym nadrzędnym celem jest możliwie najszybsze rozwiązanie problemów klientów. Proszę do nas wracać. Z pozdrowieniami Agnieszka Mrozińska - Sochalska, mBank.
Rewelacyjnie. Przyjazny interfejs...
Rewelacyjnie. Przyjazny interfejs użytkownika, intuicyjna obsługa konta. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

MARLENA_333

02.08.2017

mBank

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
09.03.2021
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, dziękuję Pani za zgłoszoną opinię. Jest dla nas niezwykle budujące, gdy klienci wyrażają tak pozytywne opinie na temat jakości obsługi i serwisu mBanku. Zachęcam do skorzystania z naszych produktów i do kontaktu z nami w placówkach mBanku lub poprzez mLinię pod numerem telefonu: 801 300 800. Z pozdrowieniami Agata Malinowska, mBank
Rewelacyjnie. Bardzo sprawna...
Rewelacyjnie. Bardzo sprawna obsługa. Kompetentni i nienachalni pracownicy. Służą pomocą i są otwarci na rozwiązywanie problemów i potrzeb klientów. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

MARLENA_333

01.08.2017

Raiffeisen Digital Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Jasne i...
Rewelacyjnie. Jasne i przejrzyste wnętrza sklepów. Ubrania dobrze wyeksponowane. Pracownicy uprzejmi i pomocni. Cena odpowiednia do jakości. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

MARLENA_333

25.07.2017

Mohito

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Bardzo...
Bardzo dobrze. Bardzo trudno pracownikom utrzymać porządek w sklepie, zwłaszcza w okresie wyprzedaży. Ceny dość wysokie jak na oferowaną jakość. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

MARLENA_333

25.07.2017

Mango

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Przyjemna aranżacja...
Rewelacyjnie. Przyjemna aranżacja sklepów,szeroki asortyment dla różnych kategorii wiekowych. Przyjazna obsługa i przystępne ceny. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

MARLENA_333

25.07.2017

Smyk

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Bardzo sprawny...
Rewelacyjnie. Bardzo sprawny system obsługi zamówień internetowych. Szeroki wybór artykułów dziecięcych w korzystnych cenach, zwłaszcza tych promocyjnych. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

MARLENA_333

25.07.2017

5.10.15.

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Profesjonalna obsługa,...
Rewelacyjnie. Profesjonalna obsługa, szeroki asortyment, wysokiej jakości obuwie.Wysoki standard obsługi. Duża wrażliwość na potrzeby wymagających klientów. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

MARLENA_333

25.07.2017

Kazar

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Przyjazna obsługa,...
Super. Przyjazna obsługa, szeroki asortyment kierowany do dużej liczby odbiorców, przystępne ceny. Duży wybór obuwia w rożnych przedziałach cenowych. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

MARLENA_333

25.07.2017

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Profesjonalna obsługa,...
Rewelacyjnie. Profesjonalna obsługa, szeroki asortyment, wysokiej jakości obuwie.Bardzo sprawny system składania zamówień internetowych. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus:

MARLENA_333

25.07.2017

BADURA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Pracownicy...
Bardzo dobrze. Pracownicy kompetentni i zaangażowani w aktywną sprzedaż. Super rozwiązanie w postaci stanowisk do samodzielnego składania zamówienia. Czas oczekiwania jednak mógłby być krótszy. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

MARLENA_333

18.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Ceny paliwa...
Rewelacyjnie. Ceny paliwa delikatnie wyższe niż u konkurencji. Pracownicy kompetentni i uprzejmi. Stacje dobrze zaopatrzone. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

MARLENA_333

18.07.2017

Circle K

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Stacje dość...
Rewelacyjnie. Stacje dość popularne przez co czas oczekiwania na obsługę jest wydłużony. Pracownicy przyjaźni i kompetentni. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

MARLENA_333

18.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Obsługa miła...
Rewelacyjnie. Obsługa miła i sprawna. Duży wybór artykułów spożywczych. Dogodne lokalizacje stacji. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

MARLENA_333

18.07.2017

BLISKA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

MARLENA_333

04.07.2017

Wizzair

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

MARLENA_333

04.07.2017

Ryanair

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

MARLENA_333

04.07.2017

FLiXBUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa zarówno na...
Obsługa zarówno na sklepie jak i na kasach miła i pomocna. Zawsze na hali jest jakiś pracownik który wskaże miejsce poszukiwanego towaru. Minusem jest zaopatrzenie i wyposażenie sklepu. Niejednokrotnie półki są puste, zwłaszcza te z towarami z promocyjnej oferty, co sprawia wrażenie jakby sklep był w ciągłym remoncie.

MARLENA_333

17.05.2017

LIDL

Placówka

Aleksandrów Łódzki, Wojska Polskiego 83

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi