Opinie użytkownika (6)

długie oczekiwanie na...
długie oczekiwanie na obsługę stoiska, nie zgadzaj się ceny - inna w kasie, inna na sklepie, co dodatkowo wydłuża obsługę, sprzedawcy trudno dostępni trzeba szukać ich po sklepie, z innych działów nie udzielają informacji

MAŁGORZATA_765

31.12.2021

Leroy Merlin

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
sprawnie, pomocnie, można...
sprawnie, pomocnie, można załatwić wszystko bez wychodzenia z domu

MAŁGORZATA_765

31.12.2021

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
utrudniony kontakt, nie...
utrudniony kontakt, nie odpisują na maile

MAŁGORZATA_765

31.12.2021

PGE

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
O tej porze...
O tej porze petentów już nie ma. Trzeba czekać pod drzwiami na wezwanie - jak w sądzie. Załatwianie wszelkich spraw trwa bardzo długo. Urzędnicy sami nie informują prawie o żadnych sprawach związanych z zatrudnieniem czy zasiłkami, podają tylko wydruki i ulotki do czytania - jeśli petent sam o coś zapyta odpowiadają rzeczowo, ale nie każdy wie o co spytać, co powinien wiedzieć i gdzie to załatwić. A z załatwianiem spraw i dokumentów jest największy problem - gdyż druga część urzędu znajduje się na drugim końcu miasta - często z papierem do podpisu trzeba biec do tego drugiego urzędu - a to dość daleko i nie ma połączenia autobusowego. Ludzie więc łażą tam i z powrotem, nie wiedzą co w którym miejscu można załatwić, podpisać, podbić, zgłosić itd. Kolejki są spore wszędzie. Wszystkie stanowiska nie są do dyspozycji petentów. Praca urzędu - a właściwie urzędników zaczyna się z opóźnieniem i kończy w okolicach 14, choć urząd jest czynny do 15 - dzięki czemu trudno jest zdążyć np. wyrejestrować się, gdy ktoś zaczął pracę. Korytarz jest bardzo wąski i mało miejsc siedzących, w porach rannych w ogóle nie można swobodnie przejść. Dla kogoś kto trafia tam po raz pierwszy - wszystko jest niejasne, bo pokoje są podzielone wg. .... pierwszej litery nazwiska bezrobotnego.

MAŁGORZATA_765

19.12.2009
Nie zgadzam się (19)
Personel zawsze pomocny,...
Personel zawsze pomocny, miły. Sklep czysty ale niewielki jak na tak szeroką ofertę towarową - dzięki czemu jest ciasno, ludzie czekający do kasy tłoczą się pod regałem co uniemożliwia robienie zakupów pozostałym klientom. Ceny dość wysokie, ale wyroby spożywcze własnej produkcji dobre i cieszą się sporą popularnością. Dużo można kupić i załatwić jednocześnie (doładować telefon, zapłacić rachunki) co jednak wydłuża oczekiwanie na obsługę. Najdziwniejsze jest to, że na parapecie, który jest nagrzany przez kaloryfery, też stoją produkty spożywcze, m. in. kostki rosołowe, które podgrzewają się bez gotowania. Na pólkach jest jednak porządek, a towar różnorodny.

MAŁGORZATA_765

19.12.2009

PSS Społem

Placówka

Rzeszów, Kochanowskiego 18

Nie zgadzam się (26)
O tej porze...
O tej porze dnia mało klientów jest w sklepie, toteż nie wszystkie kasy są czynne, kolejki małe. Między regałami brak personelu, który udzieliłby informacji. Na środku resztki towarów sezonowych, czy tez byłych promocji bez cen - można znaleźć je jedynie na poszczególnych produktach - i to trzeba dobrze szukać, by wypatrzeć ową naklejkę. Od razu widać, kto z obsługi jest nowy - znacznie wolniej obsługują klientów nowe kasjerki. W hali jest porządek - pomimo śniegu na zewnątrz. Trochę bałaganu jest jedynie w koszach na środku hali - towary promocyjne wymieszane - dotyczy to szczególnie odzieży i bielizny - tak, że trudno "połapać się" która cena jest którego produktu. Całość jest dość senna, spokojna, niektórzy sprzedawcy jakby zmęczeni.

MAŁGORZATA_765

19.12.2009

Intermarche

Placówka

Rzeszów, Lisa Kuli 19

Nie zgadzam się (24)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi