Dobrze. Zbyt długie kolejki do stanowisk obsługujących klientów oraz bardzo wysokie ceny za opłaty kont sprawiają, że wybieram inne banki.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi.Na minus: Oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dzień dobry, dziękujemy za przedstawioną opinię. Jakość obsługi jest dla nas bardzo ważna i nieustannie nad nią pracujemy. Miło nam będzie, jeżeli odwiedzi Pani naszą placówkę ponownie. Pozdrawiamy, PKO Bank Polski.
Będąc dziś w...
Będąc dziś w placówce Play, chciałam przenieść na siebie numer, który był początkowo zapisany na mojego tatę. Pani (mimo, że jestem ich stałym klientem i mam już na siebie trzy inne numery) zechciała ode mnie dokument potwierdzający, że jestem wypłacalnym klientem. Bzdura bo po pierwsze przecież taki już ma w swoich papierach, gdy zakładałam już konto, a po drugie przecież ma moje poprzednie faktury za telefony. Na zakończenie dodam, że stwierdziła, że ona nie może wyciągnąć żadnego z tych dokumentów i poprosiła mnie o kartę kredytową. Po czym skserowała mi ją bez zasłaniania widocznych na niej numerów.
Po raz kolejny spotkałam się z niekompetencją pracowników bądź ich nieumiejętnością komunikowania się z ludźmi. Gdy miałam zablokowane konto, po ich odblokowaniu nadal było zablokowane, ponieważ nie wysłali papierów tam gdzie trzeba. Było tak i dziś, przy zamknięciu konta. Chcąc je zamknąć miałam dostać kwotę jaka była dla mnie należna. Konto teoretycznie dla placówki jest zamknięte i z ich strony to na tyle. Lecz pieniędzy mi nie przesłali. Podali mi natomiast numer pod który mogę dzwonić by uzyskać więcej informacji. Tam zaś powiedzieli mi, że dla nich konto nadal jest aktywne ponieważ nie dostali żadnych dokumentów względem rezygnacji. Nie polecam tego banku, czasem pieniądze giną z konta, ponownie wracając, nie mówiąc już o spłacie kredytu który, gdy dostaję wyciągi, zamiast się zmniejszać to powiększa.
Sklep NEONET zaopatrzony jest w dobre produkty sprzedażowe. Uważam także, że ceny produktów są dość przestępne, dopasowane do możliwości finansowych przeciętnie zarabiających osób. Obsługa jaka tam pracuje, jest bardzo pomocna i kompetentna. Zna dobrze sprzęty oraz ich działanie i doskonale potrafi wytłumaczyć użytkowanie ich jak i działanie. Ich podejście do klienta jest bardzo miłe, życzliwe oraz nienatarczywe. Nie ma nic do zarzucenia temu obiektowi. Utrzymany w czystości, łatwo odnaleźć jest sprzęt umiejscowiony na półkach i zawsze można poradzić się personelu. Osobiście polecam ten sklep, gdyż ja bardzo lubię robić tam zakupy.
Apteka mieszcząca się w sklepie Kaufland swą lokalizacją ułatwia zakupy zarówno spożywcze jak i właśnie medykamentów. Bardzo uprzejmy, pomocny i wykwalifikowany personel. Apteka ta ma także możliwość zamówienia leków przez internet, gdy potrzebujemy czegoś konkretnego a na półkach nie widnieje. Ceny także przestępne, godna polecenia
Sklep w dobrej lokalizacji, z asortymentem, w którym jest co wybrać. Ceny i przeceny produktów przyciągają. Obsługa miła, pomocna i służąca dobrą radą.
Bardzo przyjemny sklep. Asortyment jest tak różnorodny, że zawsze można znaleźć to, czego się szuka. Ceny przestępne, liczne promocje pozwalają na większe zakupy, a jakość produktów także jest nienaganna.
Pierwszy plus to godziny pracy obiektu, rewelacyjne jest to, że apteka czynna jest całą dobę. Bardzo dobrze wykształcony i wyszkolony personel służy zawsze pomocną radą. Wizyta tam jest zawsze przyjemna. Schludnie, miło, zachęcająco i różne rodzaje promocji są naprawdę przyciągające.
Z przykrością stwierdzam, że jak szybko powstała ta knajpa to i chyba tak szybko zniknie z rynku. Nie robi sobą żadnej konkurencji innym. Od samego wejścia w okienku odbioru naczyń widać jeden wielki stos brudnych talerzy, na stolikach nie jest inaczej. Ciężko znaleźć jakiś wolny stolik, ale nie ze względu na ilość gości lokalu lecz na zapełnione stoły talerzami po posiłkach. Obsługa naprawdę słaba, za barem jak i na sali, przy przyjmowaniu zamówienia, podaniu go gościom, których często mylą oraz poprzez nie sprzątanie po osobach, które już wyszły z baru. Sam smak potraf także nie urzeka, bo w takim bałaganie nic nie może smakować dobrze.
Pizzeria ze świetną pizzą. Zawsze można wyjść sytym, za niewielkie pieniądze. Dla każdego znajdzie się coś dobrego, różnorodność potraw trafi do kubków smakowych nawet najbardziej wymagających konsumentów. Obsługa miła i szybka, a w lokalu panuje ład i porządek.
Restauracja z wystrojem nowoczesnym, ale niestety klimat jak w McDondald przez swą prostotę i brak przytulności. Odwiedziłam to miejsce tylko raz, ale nie zachęca do powrotu, w szczególności obsługa bacznie obserwująca każdy ruch klientów, ani kosmicznym rachunkiem.
Obsługa sklepu miła i zawsze można liczyć na ich pomoc. Sklep ma bogaty asortyment oraz często wiele przecen i promocji. Można tam naprawdę znaleźć to czego się szuka. Szybko i sprawnie zawsze jest się obsłużonym.
Moja opinia jest podzielona. W większości pozytywna, ponieważ Kaufland jest jednym ze sklepów w którym można znaleźć artykuły nawet dla najbardziej wymagających klientów, z czego wynika, że asortyment jest naprawdę duży, jest w czym wybrać, nie tylko jednej marki oraz w cenach dostosowanych do każdej kieszeni. Czystość sklepu także jest nienaganna. Obsługa bardzo miła i pomocna, mimo swoich zajęć zawsze mają czas dla klienta. Natomiast są także negatywy. Niestety świeżość owoców i warzyw nie jest najlepsza. Kolejnym minusem jest także sam zakup towarów, kolejki do kas zawsze są długie, mimo ilu by nie stało klientów, na otworzenie kolejnej kasy nie ma co liczyć.
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszego marketu w Iławie - wskazanie jego mocnych stron oraz obszarów, które wymagają usprawnienia.
Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland oraz jakości naszych produktów jest dla nas bardzo ważna.
Obiecujemy, iż w dalszym ciągu będziemy dbać o to, by zakupy w naszych marketach upływały w jak najlepszej dla Klientów atmosferze.
Pozdrawiamy, Centrum Obsługi Klienta
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.