Opinia użytkownika: Laura_20
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Po raz kolejny spotkałam się z niekompetencją pracowników bądź ich nieumiejętnością komunikowania się z ludźmi. Gdy miałam zablokowane konto, po ich odblokowaniu nadal było zablokowane, ponieważ nie wysłali papierów tam gdzie trzeba. Było tak i dziś, przy zamknięciu konta. Chcąc je zamknąć miałam dostać kwotę jaka była dla mnie należna. Konto teoretycznie dla placówki jest zamknięte i z ich strony to na tyle. Lecz pieniędzy mi nie przesłali. Podali mi natomiast numer pod który mogę dzwonić by uzyskać więcej informacji. Tam zaś powiedzieli mi, że dla nich konto nadal jest aktywne ponieważ nie dostali żadnych dokumentów względem rezygnacji. Nie polecam tego banku, czasem pieniądze giną z konta, ponownie wracając, nie mówiąc już o spłacie kredytu który, gdy dostaję wyciągi, zamiast się zmniejszać to powiększa.