Tak sobie. W zależności od oddziału organizacja obsługi bywa różna. W moim oddziale całkiem niezle, w oddziale gdzie jest przypisana żona dobrze ale znam oddziały gdzie można dużo poprawić. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment.
Dobrze. Produkty jakościowo dobre choć cenowo dość drogie, organizacja obsługi jak i kontakt z pracownikami ale zawsze można coś poprawić Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
OK. Obsługa nie najgorsza ale zawsze można pewne elementy poprawić. Produkty jakościowo dobre Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
OK. Często robimy zakupy w sieci CCC - dobry stosunek jakości do ceny - zawsze można coś poprawić Na plus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.
OK. Oceniam pozytywnie ale zawsze można jeszcze sporo poprawić - przede wszystkim jakość obsługi Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.
Super. Moim zdaniem obecnie najlepsze stacje w Polsce. Jedynie mam zastrzeżenia co do ceny paliw biorąc pod uwagę ceny tych samych produktów na innych stacjach. Mam nadzieję że teraz po zmianie właściciela firmy ceny zejdą do poziomu cen na innych stacjach firm konkurencji. Co do jakości paliw - bez zastrzeżeń. Obsługa jak i zatowarowanie na dobrym poziomie Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
OK. Stacje Shell obecnie obniżyły nieco loty jeżeli chodzi o jakość i estetykę - parę lat temu oceny były w okolicach "8" a nawet w niektórych obszarach "9" obecnie mocna "6" słaba "7" Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.
Słabo. Podobnie jak w stacjach LOTOS - stosunek jakości do ceny -różny, kompetencje pracowników takie sobie, zatowarowanie sklepu do poprawienia, czystość i wygląd do znacznego poprawienia Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Słabo. sprzedawcy w większości mało zainteresowani klientem / chyba klient pytający jest nie pożądany/, braki w wiedzy dot sprzedawanych produktów, dotowarowanie sklepu różne , Na plus: Wiedza i kompetencje personelu. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Jeszcze sporo można poprawić np.: spr ułożenia towaru na półkach i utrzymania tego porządku, zachowania czystości w toaletach, większej empatii do klienta Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.