Opinie użytkownika (10)

Tak sobie. W...
Tak sobie. W zależności od oddziału organizacja obsługi bywa różna. W moim oddziale całkiem niezle, w oddziale gdzie jest przypisana żona dobrze ale znam oddziały gdzie można dużo poprawić. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment.

Krzysztof_988

01.08.2017

Pekao SA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Produkty jakościowo...
Dobrze. Produkty jakościowo dobre choć cenowo dość drogie, organizacja obsługi jak i kontakt z pracownikami ale zawsze można coś poprawić Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Krzysztof_988

25.07.2017

RYŁKO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Obsługa nie...
OK. Obsługa nie najgorsza ale zawsze można pewne elementy poprawić. Produkty jakościowo dobre Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Krzysztof_988

25.07.2017

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Często robimy...
OK. Często robimy zakupy w sieci CCC - dobry stosunek jakości do ceny - zawsze można coś poprawić Na plus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Krzysztof_988

25.07.2017

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Oceniam pozytywnie...
OK. Oceniam pozytywnie ale zawsze można jeszcze sporo poprawić - przede wszystkim jakość obsługi Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Krzysztof_988

25.07.2017

BATA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Moim zdaniem...
Super. Moim zdaniem obecnie najlepsze stacje w Polsce. Jedynie mam zastrzeżenia co do ceny paliw biorąc pod uwagę ceny tych samych produktów na innych stacjach. Mam nadzieję że teraz po zmianie właściciela firmy ceny zejdą do poziomu cen na innych stacjach firm konkurencji. Co do jakości paliw - bez zastrzeżeń. Obsługa jak i zatowarowanie na dobrym poziomie Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Krzysztof_988

18.07.2017

Circle K

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Stacje Shell...
OK. Stacje Shell obecnie obniżyły nieco loty jeżeli chodzi o jakość i estetykę - parę lat temu oceny były w okolicach "8" a nawet w niektórych obszarach "9" obecnie mocna "6" słaba "7" Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.

Krzysztof_988

18.07.2017

Shell

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Podobnie jak...
Słabo. Podobnie jak w stacjach LOTOS - stosunek jakości do ceny -różny, kompetencje pracowników takie sobie, zatowarowanie sklepu do poprawienia, czystość i wygląd do znacznego poprawienia Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Krzysztof_988

18.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. sprzedawcy w...
Słabo. sprzedawcy w większości mało zainteresowani klientem / chyba klient pytający jest nie pożądany/, braki w wiedzy dot sprzedawanych produktów, dotowarowanie sklepu różne , Na plus: Wiedza i kompetencje personelu. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Krzysztof_988

18.07.2017

LOTOS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Jeszcze...
Bardzo dobrze. Jeszcze sporo można poprawić np.: spr ułożenia towaru na półkach i utrzymania tego porządku, zachowania czystości w toaletach, większej empatii do klienta Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Krzysztof_988

18.07.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi