Lokal w dobrej dla mnie lokalizacji.
Zazwyczaj szybka i miła obsluga.
Czasami zdarza się zaczekać kilka minut więcej ale to wtedy gdy jest bardzo dużo klientów.
Na minus raz zajechałem rowerem chciałam zapłacić kartą i była awaria terminala i nie mogłem nic kupić bo nie miałem gotówki.
Stacja na duży plus , 2 osoby obsługiwały przy kasie , zaszedłem po coś do picia i hot-doga , wybór parówek duży i było kilka ciepłych od ręki bez zbędnego czekania. Stacja czysta, dobrze zatowarowana.
Na minus ceny napojów, bo do najniższych nie należą.
Lubię ten market, mimo tego że jest ogromny to dość łatwo i szybko można znaleźć niemal wszystko nawet płatki ryżowe:)
Prawie zawsze można trafić na jakąś fajną promocję.
Na wejściu jest ochroniarz który pilnuje obowiązku zasłaniania twarzy, ale na samym sklepie bardzo mało osób nosi maseczki. Natomiast cała obsługa nosiła maseczki i w tak ich warunkach naprawdę to szanuje . Uwielbiam kasy samoobsługowe i bardzo się cieszę że jest ich w Auchan tak dużo.
Na minus jakość wózków, szczególnie tych większych, kółka w niektórych się Słabo kręcą.
Czasem zbyt częste zmiany asortymentu, przekładanie towaru między półkami.
Robiłem dziś zakupy w sklepie, bywam w tym sklepie 2-3 razy w tygodniu. Obsługa jest zawsze miła i przyjazna . Dzisiaj na zakupach na dziale owoców i warzyw nie było jednorazowych torebek. Sklep zawsze dobrze zatowarowany, pełne półki.
Potrzebowałem czarnej koszuli na już. Pani w sklepie była bardzo pomocna , pokazała mi gdzie wiszą koszule , pomogła mi wybrać właściwy rozmiar. Wybór był naprawdę duży a tego tego trafiłem na przecenę tego asortymentu. Kupiłem koszule w naprawdę dobrej cenie i wyszedłem mega zadowolony .
Na mały minus że przy kasie w pewnym momencie stały 3 ekspedientki, a chociaż 1 z nich mogła w tym czasie pomóc inny klientowi.
Polecam
Kontaktowałem się z bankiem poprzez czat. Składałem reklamację odnośnie opłaty za wypłatę gotówki ( nie działał bankomat BNP - musiałem pobrać w innym) za co naliczona została opłata.
Pracownik na czacie dopytał o wszystkie kwestie związane z wypłatą, był miły, konkretny i bardzo kompetentny. Reklamację przyjął szybko i bez zbędnych strat czasu - nie było zbyt dużo formalności co doceniam. Reklamacja została rozpatrzona szybko i pieniądze miałem na koncie po 4-5 dniach.
Polecam ten kanał komunikacji z bankiem :)
Polecam tego operatora, a przede wszystkim ten punkt, personel miły i pomocny . Doradztwo na wysokim poziomie . Mały minus za dość długi czas oczekiwania ( ok.30min) oraz za czynne tylko jedno stanowisko obsługi. W lokalu czysto ładnie , panował porządek :)
W ING banku zawsze trafiam na znakomitą obsługę, klienci są zawsze dobrze i profesjonalnie obsłużeni. Doradcy są ubrani elegancko, mają ogromną wiedzę . Od wejścia każdy klient czuje się jak w domu , jest dopytany o cel wizyty żeby jego sprawą mógł się zająć właściwy specjalista.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.