Bank, któremu na bank można zaufać. Szybka, profesjonalna obsługa, ochrona danych osobowych na wysokim poziomie i przede wszystkim świetna oferta. Bank jest nowoczesny i rozwojowy, a oferowanie zwrotów z zakupów online poprzez link z aplikacji jest strzałem w dziesiątkę. Kupuję i dostaję parę procent zwrotu, rewelacja :) Tak powinno być w każdym banku.
Od wielu lat jestem klientem tego sklepu i muszę niestety przyznać, że zmieniło się na gorsze. Obsługa klienta nie angażuje się w rozwiązanie problemu, czułem się spławiany podczas kontaktu. W dodatku jakość obuwia też pozostawia wiele do życzenia - otrzymałem buty ewidentnie noszone przez kogoś dłuższy czas niż chwilę do przymierzenia (brudne podeszwy, buty w środku rozciągnięte). Zwrot bezproblemowy, niestety niesmak pozostał.
Jeśli chodzi o obsługę klienta w Biedronkach to nie miałem negatywnych doświadczeń. Jest to aspekt, który w tym sklepie zawsze jest na plus. Zdarza się, że potrzebuję pomocy w odszukaniu produktów, kiedy idę z kartką od żony i zastanawiam się co to jest o tofu, gdzie go szukać. Zawsze otrzymuję pomoc, a sprzedawczynie są pozytywnie nastawione do klienta. Przy kasie też zawsze słyszę "dzień dobry", chociaż widać, że po którymś tam kliencie Panie są zwyczajnie zmęczone tymi uprzejmościami. Mimo to utrzymują standard. Jedynie krępujące są prywatne rozmowy przy klientach i
Zakupy z racji trudnych czasów staram się robić przez Internet. Drogeria Rossmann umożliwia mi zamawianie produktów w domu i odbiór w sklepie blisko mnie. Na odpowiedź na zapytanie mailowe trzeba trochę czekać, ale z pewnością jest to zrozumiałe przy dużej ilości zapytań. Odbieranie zamówienia w stacjonarnym sklepie jest wygodne, obsługa zawsze sympatyczna i uprzejma. Gdyby tylko jeszcze udało się pozbyć tego plastiku przy zamówieniach przez Internet, byłoby całkiem na plus.
Od lat jestem klientem zooplus.pl i polecam ten sklep wszystkim zwierzolubnym znajomym, a tym razem pozytywnie muszę ocenić nie tylko same zakupy ale też obsługę klienta. Produkt, który zakupiłem dotarł do mnie uszkodzony prawdopodobnie w transporcie. Skontaktowałem się z obsługą przesyłając zdjęcia uszkodzonego towaru. Procedura reklamacyjna bez zbędnych formalności i konieczności odsyłania towaru. Miła i rzeczowa obsługa klienta. Pomimo kontaktu mailowego, pracownicy zooplus.pl komunikują się w sposób swobodny, a jednocześnie profesjonalny. Szybko załatwiona sprawa, a ja wrócę tam po raz kolejny. Tak trzymać!
Możliwość rozmowy z konsultantem mBanku przez czat okazała się dla mnie najlepszym rozwiązaniem, gdyż od razu mogłem zgłosić mój problem. Na odpowiedź czekałem dosłownie chwilę, a konsultantka zajęła się moją sprawą szybko i profesjonalnie. Zadawała konkretne pytania, które miały prowadzić do rozwiązania mojej sprawy. W moim imieniu złożyła reklamację, wykazała się cierpliwością i sprawnością w działaniu. Uzyskałem odpowiedź i pomoc, jakiej oczekiwałem. Polecam korzystanie z tej formy kontaktu z bankiem.
Dziękujemy za wyrażoną opinię. Miło nam czytać, że ta forma kontaktu jest dla naszych klientów przyjazna i przede wszystkim użyteczna. Przyznamy, że taki właśnie był nasz cel :)
Obsługa sklepu Empik...
Obsługa sklepu Empik w Świdnicy posiada odpowiednią wiedzę na temat sprzedawanych produktów. Sprzedawczynie są uprzejme i uśmiechnięte. Uzyskałem sympatyczną i profesjonalną pomoc w znalezieniu płyty muzycznej, której szukałem. Wprawdzie obsługa była zajęta swoją pracą i nie wychodziła sama z inicjatywą do klienta, to jednak kiedy poprosiłem o pomoc uzyskałem ją bezproblemowo. Sklep jest czysty, towar estetycznie wyeksponowany. Zakupy były udane, a obsługa przy kasie sprawna i w przyjemnej atmosferze.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.