CASU

(2.91)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (11 z 19)

Buty zwróciłam teraz...
Buty zwróciłam teraz już 7dni czekam na zwrot pieniędzy.

Klient_lblO

26.07.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Zakupiłam buty w...
Zakupiłam buty w czerwcu 2019 roku w sklepie Casu w Rawiczu. Po prawie roku w butach pękła podeszła. Firma daje 2 lata gwarancji więc reklamowałam. Moja reklamacja została odrzucona uzasadnieniem że podeszła była nieprawidłowo konserwowana. Ja się pytam jak niby konserwować podeszwę? Wiadomo że przeciera się ją wilgotna ściereczka. Napisalam odwołanie od decyzji którego zostało również odrzucone. Ostatni raz kupiłam co kolwiek w tej firmie. Nie dość że sprawa trafi do rzecznika praw konsumenta ponieważ tak sprawy nie zostawię, to również nagłośnie sprawę w mediach i udostępnię ekspertyzę wykonana przez ich "niby eksperta". Jestem tak wściekła ze doprowadzę to plajty tej pseudo firmy.

Niezweryfikowany Klient_abfB

27.06.2020

Placówka

Rawicz, Rynek 7

Nie zgadzam się (1)
Od wielu lat...
Od wielu lat jestem klientem tego sklepu i muszę niestety przyznać, że zmieniło się na gorsze. Obsługa klienta nie angażuje się w rozwiązanie problemu, czułem się spławiany podczas kontaktu. W dodatku jakość obuwia też pozostawia wiele do życzenia - otrzymałem buty ewidentnie noszone przez kogoś dłuższy czas niż chwilę do przymierzenia (brudne podeszwy, buty w środku rozciągnięte). Zwrot bezproblemowy, niestety niesmak pozostał.

Klient_lMhr

21.04.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Pomocna i sympatyczna...
Pomocna i sympatyczna obsługa , duży asortyment , zróżnicowane ceny, polecam

Laura_27

21.04.2020

Placówka

Leszno, ul. Rynek 28

Nie zgadzam się (0)
bezproblemowa obsługa, zawsze...
bezproblemowa obsługa, zawsze życzliwie odpowiadają na każde pytanie, służą pomocą

Laura_27

12.12.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Nieopodal wejścia do...
Nieopodal wejścia do Casu spotkałam koleżankę i to z jej inicjatywy, weszłyśmy, choć wcześniej wyraziłam moją antypatię dla tej placówki. Teraz, po tej wizycie czuję, jakby niesmak, bo diametralnie odmiennych doświadczeń doznałam, niż przy poprzedniej wizycie, kilka dni temu i co więcej – kupiłam czółenka, idealnie takie, jakie referuję w moim użytkowaniu. Co więcej, obsługa okazała pełen profesjonalizm traktowania klienta, uczynna i zainteresowana oczekiwaniem, potencjalnego kupującego. Przy finalizacji poinformowano mnie o warunkach ewentualnej reklamacji, oferowano środek do konserwacji obuwia, przedstawiając jego zalety. Zakupione buty okazały się w przystępnej cenie. Tego dnia (24 VI) poznałam dogłębniej oferty cenowe – sklep ma zarówno dość drogie obuwie, jak i tańsze/przystępniejsze, zależy to od rodzaju materiału (skóra, syntetyk). Sklep ma bardzo dużo obuwia, zwłaszcza eleganckiego i, choć ostatnio zarzekałam się, że nieprędko tu wejdę, w krótkim czasie, okoliczności sprawiły, że nawet zakupu dokonałam. Więc chyba, jednak zmienię zdanie, czasem pierwsze wrażenie/doświadczenie nie ma przełożenia na dalsze okoliczności.

DORA_1

27.06.2015

Placówka

Opole, Wrocławska 154

Nie zgadzam się (2)
Obuwie i galanteria...
Obuwie i galanteria skórzana w Casu, są oferowane w dużej różnorodności fasonów i kolorów, szczególnie obuwia, dla którego tu zajrzałam. Są tu zarówno botki jak i szpilki czy inne rodzaje sezonowe. Ceny są dość ”konkretne”, więc nie dla każdego, bo kwota, np. 200 zł nie należy do przystępnych, jednak byłabym skłonna zapłacić, gdyby coś mi przypadło do gustu. W dużym asortymencie, zabrakło obuwia, które by mi odpowiadało. Przymierzone sztuki nie dawały wrażenia wygody, jakby miękki/osiadający obcas/szpilka nie dawał pewnej stabilności – przymierzyłam 2 fasony, bo tylko te zwróciły moją, szczególną uwagę. Ekspedientka wyraziła zainteresowanie moim oczekiwaniem, ale szybko się zniechęciła, gdy miałam uwagi, co do stabilności przymierzanego obuwia, jej irytację dało się zauważyć po minie – mało szacunku dla preferencji klienta. Zaraz potem, bez słowa, ”po angielsku” oddaliła się, aby zwrócić swoją uwagę na inną klientkę, która, widząc ceny – nie była zainteresowana pomocą pracownika i szybko opuściła sklep. Co do ogólnego wyglądu placówki, to wizualna estetyka była widoczna, a na jej tle, przewijały się mocno wy- makijaż –owane pracownice i nic nie mam do makijażu, ale w połączeniu z ich postawą, marnie się on prezentuje, zwłaszcza tej, z którą imał do czynienia. Nie pamiętam, abym wcześniej miała okazję być w sklepie tej sieci, ale po 18-ym czerwca, raczej nieprędko będę.

DORA_1

24.06.2015

Placówka

Opole, Wrocławska 154

Nie zgadzam się (0)
Często chodze do...
Często chodze do CASU obejrzeć obuwie. Asortyment jest OK. mozna coś sobie wybrać. Ostatnio kupiłam tam 2 pary butów. W ten dzień było dużo ludzi w tym sklepie. żadna z osób obsługujących nie zapytała czy w czyms pomóc, mimo że sama dałam sobie radę. Dopiero przy kasie pani zapytała czy jestem zadowolnona z wyboru obuwia, zyczyła wygodnego noszenia oraz miłego dnia. Doradziłą też w wyborze pasy do tych butów. I ta Pani jest jedyną osoba, która zawsze się uśmiechnie do mnie, chwile zagada. Pozostałe osoby z obsługi wchodząc do sklepu, mierzą wzrokiem z wyrazem twarzy "kobieto nie wchodź tu". A gdy proszęo pomoc to udzielana jest z łaski - a przeciez to jest ich obowiązek i praca.

Agnieszka_3495

09.03.2013

Placówka

Rawicz, Rynek 7

Nie zgadzam się (0)
Ekspedientka rzeczowo i...
Ekspedientka rzeczowo i jasno opisuje towar i zagadnienia z nim związane (kwestie gwarancji, ewentualnego zwrotu i wymiany produktu), obsługa przebiega szybko, sprawnie, bez żadnych pobocznych problemów. Punkt sprzedaży dysponuje bogatym asortymentem (zarówno, jeśli chodzi o modele, jak i rozmiary). Wygląda na zadbany i utrzymany w dobrym stanie. Nie widać pustych miejsc na półkach, a zarówno sam towar, jak i jego ceny są dobrze wyeksponowane i łatwo dostępne dla klientów. Jedyne, do czego można się ewentualnie przyczepić, to mała przestrzeń, aczkolwiek wina leży głównie po stronie niezbyt dużych rozmiarów samego lokalu.Podsumowując: ogólnie mocne 3,5 na plus.

Janusz_182

22.02.2013

Placówka

Kołobrzeg, Młyńska 9

Nie zgadzam się (1)
Niestety jest to...
Niestety jest to sieć sklepów,które swoim poziomem niewiele reprezentują. Po pierwsze w sklepie panuje chaos. Trudno jest odróżnić ekspedientkę od klientki, buty leżą w nieładzie, poupychane na pułkach i na dookoła stojących kartonach, co uniemożliwia poruszanie się. Poza tym najgorsze to.... Zapach! Panuje tu taka duchota, odór chińskich klejów i gumy. Poza tym asortyment nietrwały, mimo, że nie kosztuje najmniej. Ogólna ocena: radzę unikać!

mynia

23.08.2012

Placówka

Rawicz, Rynek 7

Nie zgadzam się (3)
Idąc pasażem supermarketu...
Idąc pasażem supermarketu Kaufland w Kołobrzegu zauważyłam w jednym z butików ładne buty. Postanowilam zajrzec do środka. Nad wejściem widniala nazwa CASU. Okna witryny i wejście było czyste. Podłoga w butiku lśniła, wszystkie lapmy byly sprawne. Na półkach panował porządek: kartony równo ułożone, na każdym kartonie widniała cena, zdjecie i nr obuwia oraz był widoczny podział na obuwie ze skóry prawdziwej i tworzyw sztucznych. Na górnej partii szafy były wyeksponowane torebki damskie, które były także równo ułożone. Wchodząc do salonu zostałam zauważona przez pracownika, który uśmiechnął się do mnie z za pulipu kasy (był w trakcie obsługiwania klientki). Pracownik był ubrany w zapinaną brązową bluzę z logo firmy. Gdy wychodziłam z salonu pracownik przecierał blat pulpitu-czyli był już wolny a nie podszedł do mnie i nie zaoferował pomocy w dokonaniu wyboru. Butik wyglądał bardzo dobrze, natomiast mam dwie uwagi: w salonie panował zaduch spowodowany dziwnym zapachem tworzyw sztuchnych (bardzo nieprzyjemny zapach) oraz zbyt mały wybór obuwia z prawdziwej skóry.

zarejestrowany-uzytkownik

02.02.2012

Placówka

Kołobrzeg, Młyńska 9

Nie zgadzam się (6)

CASU

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż CASU?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo źle.
Bardzo źle.