Opinie użytkownika (28)

Rewelacja! Polecam!
Rewelacja! Polecam!

Klient_fA5K

04.01.2023

JYSK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacja! Polecam!
Rewelacja! Polecam!

Klient_fA5K

04.01.2023

IKEA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacja! Polecam!
Rewelacja! Polecam!

Klient_fA5K

04.01.2023

NETTO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacja! Polecam!
Rewelacja! Polecam!

Klient_fA5K

04.01.2023

LIDL

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacja! Polecam!
Rewelacja! Polecam!

Klient_fA5K

04.01.2023

Biedronka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Anulowano mi zamówienie...
Anulowano mi zamówienie kilka razy pod rząd bez wyjaśnienia

Klient_fA5K

03.01.2023

Hebe

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zawsze można coś...
Zawsze można coś fajnego kupic i produkty inne niż w podobnych sklepach

Klient_fA5K

03.01.2023

Drogerie Natura

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Panie z mojej...
Panie z mojej osiedlowej żabki wymiatają

Klient_fA5K

03.01.2023

Zyguła

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
InPost jest bardzo...
InPost jest bardzo praktyczny jak wiem że nie będzie mnie w domu albo mam pełen zajęć dzień i nie mogę wyjść po paczkę. Obsługa klienta w razie problemów również jest bardzo pomocna i uprzejmie

Klient_fA5K

03.01.2023

InPost

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Panowie z DHL...
Panowie z DHL powinni szkolić innych kurierów i prowadzi.c szkolenia jak byc przemiłym kurierem!

Klient_fA5K

03.01.2023

DHL

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zawarłam umowę ubezpieczenia...
Zawarłam umowę ubezpieczenia na odległość oraz nie zwróciłam na początku bardzo uwagi na szczegóły ubezpieczenia. Po telefonie do obsługi klienta warta otrzymałam bardzo wyczerpujące i informujące odpowiedzi na wszystkie moje pytania i wątpliwości. Po głosie konsultanta nie było w ogóle słychać znużenia czy bycia zdenerwowanym moimi natarczywymi pytaniami o najdrobniejsze szczegóły. Serdecznie polecam warte :)

Klient_fA5K

03.01.2023

WARTA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W porównaniu do...
W porównaniu do wszystkich innych platform to porażka pod względem prędkości przesyłu filmów

Klient_fA5K

28.12.2022
Nie zgadzam się (0)
Trochę nie podoba...
Trochę nie podoba mi się że jest tyle kas samoobsługowych i większe kolejki do nich niż do kas normalnych

Klient_fA5K

28.12.2022

Biedronka

Placówka

Błonie, Poniatowskiego 18a

Nie zgadzam się (0)
Bardzo profesjonalna i...
Bardzo profesjonalna i cierpliwa obsługa. Nie czuć było w głosie w ogóle zniecierpliwienia moimi nieustannymi pytaniami. Polecam uprzejmie !

Klient_fA5K

28.12.2022

Alior Bank

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Uwielbiam ten portal,...
Uwielbiam ten portal, ponieważ mogę zamówić jedzenie do domu bez dzwonienia do restauracji. Poza tym bardzo fajne i korzystne oferty za punkty. Ostatnio dostałam np. Allegro Smart za kilka punktów lub zniżkę do ASOS. Polecam gorąco!

Klient_fA5K

12.01.2022

pyszne.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bezkonkurencyjny lider zakupów...
Bezkonkurencyjny lider zakupów online w Polsce. Zanim gdziekolwiek indziej szukam produktu najpierw spojrzę czy nie ma na Allegro, bo wiem, że będzie szybka dostawa, przystępną cena i ochrona w razie problemów. Polecam

Klient_fA5K

12.01.2022

Allegro

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Uwielbiam ten portal,...
Uwielbiam ten portal, bo zawsze mogę znaleźć ciekawe perełki niedostępne już w sklepach! Lubię też tam sprzedawać, ze względu na łatwość obsługi aplikacji i bezpieczeństwo jakie zapewnia pośrednik. Polecam

Klient_fA5K

12.01.2022

Vinted

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo przyjazna strona...
Bardzo przyjazna strona internetowa i często zmieniany asortyment oraz ciekawe oferty sprawiają, że uwielbiam tutaj robić zakupy. Jest to pierwsze miejsce, które sprawdzam jak chce zakupić coś oryginalnego. Mają bardzo fajną ofertę produktów z serii limitowanych. Gorąco polecam. Szybkie dostawy.

Klient_fA5K

12.01.2022

Sinsay

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo fajne produkty...
Bardzo fajne produkty jednak obsługa klienta i działanie sklepu online pozostawia wiele do życzenia. Miałam już 4 zamówienia anulowane na przestrzeni 3 miesięcy przez "błędy techniczne" o czym nie informują. Pieniądze są blokowane i czekać potem trzeba na zwrot po 10 dni roboczych. Po zgłoszeniu reklamacji brak jakiekolwiek rekompensaty czy zrozumienia. Poza tym kontakt z obsługą tylko mailowy i czeka się bardzo długo na odpowiedź. Nie polecam zakupów w tym miejscu.

Klient_fA5K

12.01.2022

asos.com

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Najlepsza obsługa klienta...
Najlepsza obsługa klienta wśród banków z jakimi miałam doczynienia. Polecam gorąco. Można skontaktować się z nimi za pośrednictwem czatu czy telefonu. Nie czeka się bardzo długo i do tego pracownicy są bardzo kompetentni.

Klient_fA5K

12.01.2022
Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi