Duży wybór obuwia. Pracownicy stosują wobec Klientów zwroty grzecznościowe oraz dbają o dobrą atmosferę podczas zakupów. Starają się, aby Klient poczuł się ważny: badają jego potrzeby zakupowe, wybierają obuwe ,,skrojone" pod konkretną osobę.
Placówka jest czysta, sprawia wrażenie nowoczesnej pod względem wyposażenia (krzesła, poczekalnia, oświetlenie).
Jednakże obsługa pacjenta jest do poprawy. Recepcjoniści są nieuprzejmi, nie używają zwrotów grzecznościowych. Cały proces obsługi przebiega bardzo powoli.
Doradca z checią zaprezentował buty zimowe, którymi byłem zainteresowany. Przyniósł z magazynu odpowiednie rozmiary i jednocześnie opowiadał o zaletach użytkowania tych modeli. Odnosił się życzliwie, pomagał w wyborze.
Pracownik był miły oraz kompetentny. W sposób zrozumiały dla mnie, przedstawił pełną ofertę Play na abonament. Po wyrażeniu objekcji, bardzo szybko rozwiał moje wątpliwości dotyczące ukrytych opłat. Był bardzo przekonywujący. Na koniec rozmowy otrzymałem od niego broszury informacyjne oraz wizytówkę. Doradca wyraził chęć kolejnej mojej wizyty oraz podpisania umowy. mattins25@wp.pl
Obsluga sklepu jest niezainteresowana klientem. Ilość pracowników na sali sprzedaży jest niewystarczająca: nie ma osoby do której można zwrócić się o doradctwo w wyborze towarów. Kasjer jest miły, jednakże proces sprzedaży w jego wykonaniu był bardzo długi. Supermarket ma dużą ilość przeterminowanych produktów, które nie są na bieżąco usuwane ze sprzedaży.
Pracownicy po zauważeniu nowego klienta, podchodzą do niego i proponują pomoc. Doradcy są schludnie ubrani oraz posiadają identyfikatory. Rozmowa z nimi przebiega w miłej atmosferze, daje się odczuć ich zainteresowanie potrzebami klienta. Brakujący towar na magazynie, chętnie zamowią z Centrali. Polecam.
mattins25@wp.pl
W restauracji panował porządek, osoba sprzątająca na bieżąco myła podłogę oraz sprzątała. Kosze na odpady nie były przepełnione. Cały proces sprzedaży przebiegł sprawnie- kasjer powitał mnie a następnie zrealizował zamówienie. Zostałem zapytany o chęć zakupu dodatkowych produktów oraz poinformowany o promocjach. Jedynym minusem jest mała liczba kasjerów w stosunku do liczby klientów.
mattins25@wp.pl
Sklep jest czysty,dobrze oswietlony. Alejki w placówce są szerokie- można swobonie się przemieszczać, jednakże nie wszystkie towary mają oznaczenia cenowe. Sprzedawcy nie witają Kupujących ani nie proponują swojej pomocy-nie zwracają uwagi na Klientów przebywających w sklepie. Kasjer jest miły i chętnie odpowiada na zadane mu pytania dotyczące zakupionych towarów.
mattins25@wp.pl
Po wejściu na salę sprzedaży nie zostałem powitany przez żadnego z pracowników (byli zajęci układaniem ubrań). W sklepie panował porządek, szyby oraz lustra były czyste a oświetlenie pełne. Po kilku minutach podszedłem do Doradcy Klienta i zapytałem o obuwie zimowe. Doradca wskazał kilka modeli, jednak nie potrafił mi udzielić szczegółowych informacji na temat nieprzemakalności wybranego towaru oraz odporności na ciężkie warunki (turystyka piesza). Sklep ma jednakże duży wybór obuwia i każdy może w spokoju przymierzyć wybrany model.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.