Opinie użytkownika (3)

Nie polecam robić...
Nie polecam robić zakupów w Luboniu przy Drodze Dembińskiej, bo tam oszukują klientów. Zawsze staram się wybierać produkty najdalej/najgłębiej ułożone na półce/w lodówce, gdyż na tych produktach jest dłuższa data ważności produktu przydatnego do spożycia. Jednak jak się okazało nie w Lidlu...Krótko mówiąc bardzo się zdenerwowałam kiedy do do przywlekłam piersi z kurczaka z datą do 19.05.2012 a po rozkrojeniu okazało się że piersi były zamrożone. Żałuję ze Lidl jest dość daleko od mojego miejsca zamieszkania, bo gdyby był bliżej to epitety by "pofrunęły"Kolejny market robi klientów w balona, a podobno stawiają na jakość...

Klaudia_210

15.05.2012

LIDL

Placówka

Poznań, Szymanowskiego 16

Nie zgadzam się (0)
Tego jeszcze nie...
Tego jeszcze nie było!A przynajmniej ja nie doświadczyłam takie widoku...razem z moim partnerem szukaliśmy czegoś na obkład. Poprzestało na wędlinie. Ku naszemu zdziwieniu , tuż przed naszymi oczami, w lodówce na pierwszej pozycji ukazała się wędlina marki Sokołów z datą 28.04.2012 (czyli dzień przeterminowania!!!), pozostałe "egzemplarze" z datą spożycia do 29.04.2012 czyli dzień bieżący.Niestety nie udało nam się znaleźć nikogo na sklepie, komu można by było zwrócić uwagę dotyczącą przeterminowanej żywności w sklepie, a Pan kasjer jakoś nie przejął się tą informacją (w naszej obecności nie poinformował osoby odpowiedzialnej).Przestrzegam zatem wszystkich Konsumentów, by nigdy mechanicznie nie wrzucali produktów do koszyka i by dokładnie sprawdzali datę przydatności do spożycia.

Klaudia_210

06.05.2012

Carrefour

Placówka

Poznań, Górecka 30

Nie zgadzam się (1)
I Dzień Wiosny...
I Dzień Wiosny to dobry dzień, by coś w sobie zmienić. Postanowiłam zatem zmienić fryzurę:). W tym celu udałam się( umówiłam się telefonicznie ok 2 tyg wcześniej) do Akademii Urody w ekskluzywnym Centrum Handlowym. Jakość obsługi klienta przez telefon (w przypadku pani rejestratorki umawiającej mnie na zabieg fryzjerski), już na tym etapie powinna była mnie zniechęcić - Pani nie do końca była niezainteresowana moim telefonem - rozmawiając ze mną rozmawiała jednocześnie z inna osobą, która prawdopodobnie stała obok niej (część prywatnej rozmowy dało się nawet "podsłuchać"). Powiedziałam, że posiadam kupon zniżkowy na pakiet promocyjny, czyli strzyżenie z modelowaniem, maską regeneracyjną i sauną na włosy i prosiłam, by mnie umówiła.Pani rejestratorka była anty-kliencka i jak się okazało niekompetentna...W dniu wizyty okazało się, że Pani Olga(fryzjerka) nie wiedziała nic o saunie dla moich włosów, bo salon nie posiada sauny...a maska regenerująca właśnie się skończyła...Zapytałam, dlaczego nie poinformowano mnie o braku sauny w dniu, w którym telefonowałam i w tym samym momencie spojrzałam na Panią na recepcji(nie posiadała przypiętego identyfikatora, co moim zdaniem utrudnia komunikację i niekorzystnie wpływa na jakość obsługi, a jakość to przecież detale).Pani, tak jak przypuszczałam, stwierdziła, że to na pewno z nią nie rozmawiałam przez tel tylko z kimś innym. Obie Panie nie próbowały w żaden sposób rozwiązać zaistniałej sytuacji, spychały odpowiedzialność na szefa, bo to "on robił te kupony". Po kilku stanowczych próbach uzyskania nr tel do właściciela, dostałą go od Pani rejestratorki...Z usługi oczywiście zrezygnowałam, a Pan A. G. (właściciel) nie odbiera moich telefonów...Pozostał niesmak.Salon może i wygląda na ekskluzywny, ale nim nie jest.Przerażające ceny w stosunku do jakości obsługi i braku promowanego wcześniej sprzętu(sauna) oraz braku zabiegów fryzjerskich na markach, z których ten salon rzekomo korzysta.

Klaudia_210

23.03.2012

Beverly Hills

Placówka

Poznań, Półwiejska -CH Stary Browar

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi