Opinie użytkownika (9)

Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_4817

27.07.2016

Castorama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_4817

27.07.2016

Bricomarche

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_4817

27.07.2016

PSB Mrówka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Organizacja i czas obsługi.

Katarzyna_4817

27.07.2016

IKEA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Katarzyna_4817

27.07.2016

Ryanair

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Na plus:...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_4817

27.07.2016

FLiXBUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Organizacja i czas obsługi.

Katarzyna_4817

27.07.2016

Wizzair

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Personel wykazywał zadowalający...
Personel wykazywał zadowalający poziom kompetencji, ponieważ znał dobrze swoje menu. Jednak zdenerwował mnie fakt, że moje zamówienie nie zostało zrealizowane dokładnie tak jak chciałam, o czym przekonałam się otwierając zamówienie w domu (zamówienie było na wynos). Ekspedientka pokiwała, że zrozumiała moje zamówienie, ale nie powtórzyła go, żebym mogła go skorygować. Czas obsługi był nieco wydłużony, lecz było to dla mnie zrozumiałe ponieważ w tym czasie w restauracji było bardzo dużo gości. Oferta tego miejsca jest dla mnie zadowalająca , choć sieć mogłaby postarać się o szerszy wybór pozycji w menu na okres letni. Wygląd tego miejsca był dla mnie satysfakcjonujący. Estetyka miejsca była odpowiednia, a restauracja czysta. Ogólne wrażenie pozytywne, choć nie bez pewnych uwag.

Katarzyna_4817

12.07.2015

KFC

Placówka

Kraków, Josepha Conrada 83

Nie zgadzam się (0)
Personel pracujący w...
Personel pracujący w tym miejscu wykazuje dużą kompetencję. Osoba, która mnie obsługiwała potrafiła doradzić jaki zakupić lek, tak aby był on skuteczny i w stosunkowo niedrogiej cenie. Czas obsługi był bardzo zadowalający, od momentu wejścia do apteki, aż do zrealizowania zamówienia nie minęło dłużej niż 3 minuty. Osoba obsługująca była miła, uprzejma i zapraszała do swojego stanowiska nie czekając aż sama to zrobię. Ogólny wygląd miejsca oceniam pozytywnie: czysto, ładnie wyeksponowane produkty. Widać było, że apteka jest dobrze zaopatrzona. Brakowało mi jedynie cen przy nich. Ogólnie odniosłam pozytywne wrażenie.

Katarzyna_4817

12.07.2015

ZiKO Apteka

Placówka

Kraków, Dunajewskiego 2

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi