Opinie użytkownika (10)

Minus jeden za...
Minus jeden za ceny - kiedyś ceny ikea byly konkurencyjne obecnie standardowe w większości przy szafach o kanapach

Katarzyna_417

12.02.2024

IKEA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Meble na zamówienie...
Meble na zamówienie w atrakcyjnej cenie a Panowie montażyści rewelacja

Katarzyna_417

12.02.2024

Black Red White

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jakoś nie mogę...
Jakoś nie mogę się przestawić na ich aplikacje a filmy nie sa tak często dodawane. Wiec na 2 miesiace a później kilkumiesieczna przerwa aż bedzie nowy kontent

Katarzyna_417

12.02.2024

Disney+

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Nie wszędzie jest...
Nie wszędzie jest zasieg w dużym mieście o dziwo. No i podniesienie oplaty abonamentowej miesiac po podpisaniu umowy na 2 lata spowoduje ze raczej tej firmy nie polece a po zakończeniu abonamentu zmienię dostawce.

Katarzyna_417

12.02.2024

Vectra

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
12.02.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
Z jednej strony...
Z jednej strony i stąd tylko 9, zamknięcie rachunku zmarlej osoby ze stanem konta 40 zl i kilku dziedziczacychto jakaś masakra. Z drugiej strony empatia ludzi tam pracujących na mega plus

Katarzyna_417

12.02.2024

PKO BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo przyjazna obsługa...
Bardzo przyjazna obsługa i aplikacja. Systemy bezpieczeństwa dzialaja rewelacyjnie. Przy wypłacie niestandardowych kwot wstrzymanie wyplaty i telefoniczna weryfikacja ze to nie oszt. Dla mnie super.

Katarzyna_417

12.02.2024

Bank Millennium

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Blokowanie wyplaty należnych...
Blokowanie wyplaty należnych pieniędzy w spadku - po 2 miesiącach info ze nie miga wypłacić w zwiazku z tym ze jedna z dziedziczących jest maloletnia osoba a tymczasem mowa o niewielkiej kwocie do ktorej chcą aby kurator podpisal dokumenty. W finale minęło 3 miesiace a pieniedzy brak i jedyny kontakt to telefon z informacja. Odpowiedz na reklamacje w tej sprawie przedłużona wiec w sytuacji krytycznej braku pieniedzy współczuję rodzinie w potrzebie

Katarzyna_417

12.02.2024

Citi Handlowy

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Prosta ale przyjazna...
Prosta ale przyjazna aplikacja mobilna

Katarzyna_417

12.02.2024

BNP Paribas

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dziwny proces...
Bardzo dziwny proces splaty kredytu za zmarla osobę.

Katarzyna_417

12.02.2024

Alior Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Pierwszy raz do...
Pierwszy raz do tej placowki udalam sie na poczatku pazdziernika w celu wyrobienia duplikatu uszkodzonej karty (karta pozwalala na wyplacanie pieniedzy z bankomatu ale uniemozliwiala placenie za pomoca czytnika). Obsluga w tym zakresie w zwiazku z problemem z drukarka trwala 70 minut. Rozumiem, ze problemy techniczne moze miec kazdy wiec powiedzialam, zeby osoba obslugujaca na spokojnie przygotowala dokument - wroce za 2 godziny. Po dwoch godzinach wniosek byl gotowy. Na moje pytanie kiedy mam przyjsc po karte, Pani oswiadczyla ze trudno jej powiedziec i ze gdy juz karta sie pojawi zadzwonia do mnie (zapewniala mnie kilkukrotnie). Przez dwa miesiace nikt nie dzwonil. Po dwoch miesiacach zadzwonila Pani z informacje ze moge przyjsc po karte. Po karte zjawilam sie 5 dni pozniej tj. 12.12.2008. Po pol godzinnych poszukiwaniach okazalo sie, ze karty juz nie ma bo minelo 60 dni odkad zostala do nich przyslana, a po 60 dniach maja obowiazeka karte odeslac. Zlozylam wiec wniosek o wydanie kolejnej karty - tym razem przez pomylke Pani obslugujaca zamiast zaznaczyc, ze chce duplikat karty uzkodzonej (w dalszym ciagu moglam wyplacac pieniadze z bankomatu przy pomocy starej karty), zastrzegla stara karte i wystawila wniosek o nowa. Gdy dowiedzialam sie, ze karta bez uzgodnienia ze mna zostala zastrzezona a tym samym nie mam moziwosci wyplacania pieniedzy z konta, zirytowalam sie. Jednakze Pani obslugujaca i druga Pani (wydaje sie ze kierownik) zapewnialy mnie, ze w srode 17.12.2008 karta na pewno bedzie. Ponownie tym razem conajmniej 5 razy obydwie Panie zapewnialy mnie ze w srode do mnie zadzwonia, zebym przyszla po karte. Tym razem wizyta trwala ok. 1,5 h. W srode oczywiscie nikt nie zadzwonil. Rowniez w czwartek do godz. 14.00 nikt nie zadzwonil. Postanowilam pofatygowac sie do placowki. Okazalo sie, ze karta jest i zapomniano do mnie zadzwonic. Pani wydala karte. Gdy zapytalam o PIN, Pani zrobila zdziwiona mine i powiedziala ze powinnam PIN otrzymac przy skladaniu wniosku. Gdy odpowiedzialam, ze nic nie otzymalam, stweirdzila ze w takim razie nie ma wyjscia tylko trzeba zlozyc wniosek o kolejna karte, ktora bedzie w Wigilie. Powiedzialam, ze 22.12.2008 wyjezdzam z Warszawy i nie bedzie mnie w Wigilie, zeby fatygowac sie po odbior karty a nie moge sobie pozwolic, zeby w czasie Swiat gdy palcowki Banku sa zamkniete nie miec mozliwosci wyplaty pieniedzy lub jezdzic po Polsce z duza iloscia gotowki. Na co ona stwierdzila, ze w takim razie ona moze mnie jedynie przeprosic i zaczela tlumaczyc procedury. Stwierdzilam, ze mnie ich procedury nie interesuja - z mojej strony wywiazuje sie z wszystkich obowiazkow w stosunku do Banku i oczekuje tego samego od nich. Gdy zrobilam awanture zapytano mnie gdzie wyjezdzam na Swieta. Okazalo sie, ze placowki w tym miescie nie ma (Żyrardów) i moga mi zaproponowac, zebym w czasie Świat udala sie do Pruszkowa (20 km od Żyrardowa) po odbior karty. Oczywiscie na to rozwiazanie sie nie zgodzilam. Pani zaczela kombinowaz, ze moze PIN ze starej karty bedzie dzialal na nowej. Sprawdzilam w bankomacie w placowce - nie dzialal. Pani znowu rozlozyla rece i stwierdzila ze nie moze mi pomoc. Powiedzialam wiec, ze nie wyjde dopoki sprawa nie zostanie zalatwiona w satysfakcjonujacy mnie sposob. Pani wyszla. Wrocila po 15 minutach z pytaniem, czy mam dostep do konta internetowego. Okazalo sie po ponad 1,5 h awantury, ze wystarczylo wejsc na konto internetowe, aktywowac karte i ustawic PIN - szkoda tylko, ze zadna z 6 pracownic placowki nie wykazala sie znajomoscia podstawowych zasad dzialania Banku i dopiero po kontakcie z kims z zewnatrz sprawe udalo sie rozwiazac.

Katarzyna_417

19.12.2008

Bank Millennium

Placówka

Warszawa, Grzybowska 3

Nie zgadzam się (30)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi