Gdy weszłam do sklepu obsługi nie było, ale zaraz jak zaczełam oglądać ubrania, przyszła sprzedawczyni. Pytała czy w czymś pomóc, była miła. W sklepei było czysto, towar byl poukładany. Gdy wyszłam zauważyłam, że sprzedawczyni ponownie opuściła swoje miejsce pracy i rozmawiała ze sprzedawczyniami z innych sklepów.
Gdy weszłam do księgarni zostałam przywitana przez obsługę. Książki była ładnie ułożone,tylko na wielu nie było cen i musiłam się pytać. W sklepie było czysto i przyjemnie. Gdy zapytałam się o konkretną książke czy jest w tej księgarni, ekspedienta od razy, bez sprawdzania odpowiedziała że jej nie ma. Albo była tak dobrze obeznana albo jej się nie chciała, ale wydaje mi się że raczej była tego pewna i dlatego tak powiedziała, gdyż inną klientka zajeła się dokładnie. Pomagała jej w szykaniu książęk i była przy tym miła.
Po wejści do sklepu zostałam mile przewitana, gdy odlądałam ciuch ekspedientka była mną zainteresowana, pytała czy w czymś pomóc. W sklepie ponował pożądek, wszędzie było czysto, także w przymierzalni. Gdy przumiarzałam swterek obsługa pytała czy przynieść inny rozmiar, albo inny kolar, była bardzo pomocna, przy tym nie próbowała mi nic wcisnąć na siłę. Towar w sklepie był rownież ładnie ułożony, wegług rozmiarów.Ogólnie wszystko OK.
Wchdząc do sklepu nie zostałam przywitana, jednak gdy zaczełam oglądać ciuchy podeszła do mnie obsługa i zapytała czy może w czymś pomóc, podziękowałam. Sprzedawczyni była miła, nie nachalna, dzięki czemu mogłam w dalszym ciągu spokojnie oglądać ubrania. Towar był ładnie ułożony, wszystko na swoim miejscu, za porządkiem romiarowym. Ogólnie w sklepie było czysto.
Po wejściu do sklepu zostałam przywitana przez ekspedientkę. Obsługa od samego początku była mną zainteresowana, pytała czy w czymś pomóc, pomagała w wyszukiwaniu rozmiaru, była przy tym bardzo sympatyczna i miła. Sklep był czysty, zadbany, panował ogólny porządek, towar był również ładnie ułożony. Choć nic nie kupiłam zostałam także mile pożegnana przez obsługę.
Strona sklepu Electromarket jest bardzo czytelna i przejrzysta. Sprzedawane produkty są dokładnie opisana. Przy zamawianiu produktów nie jest konieczne logowanie się na stronie, wystarczyć podać adres oraz e-mail. Sklep oferuje wiele rozwiązań zapłaty. Po złożeniu zamowienia jeszcze tego samego dnia dostałam na poczte e-mail wiadomość z potwierdzeniam zakupu. Wszystkie informacja są napisana dokłanie, tak że nie ma się żadnych wątpliwśoi.
W sklepie Deichmann panował porządek, towar był ładnie ułożony. Sklep czysty. Obsługa miła, zainteresowana klientem. Sprzedawczynie pytały czy w czymś nie pomóc, były przy tym sympatyczne, miłe, uśmiechnięte i nie nachalne. Dzięki temu że pudełka z butamni były prawidłowo poustawiane pomoc obsługi nie była konieczna.
Gdy weszłam do sklepu obsługa była zajeta zamiataniem posadzki, nikt nie stał za kasą i nikt też nie obsługiwał klientów. Towar był ładnie ułożony, w sklepie było przestronnie. Wziełam buty do mierzenia, okazały się za małe, zaczełam wieć szukać sama większych. Ponieważ nie znalazłam zapytałam sprzedawczynie czy jest rozmiar większy - pokazałam jej model buta, ona nie sprawdzajac, odpowiedzaiała szybko, że nie ma. spyrałam czy mogłaby sprawdzić czy może będą one w innym sklepie CCC, zadzwoniła do innego sklepu. Do0wuedziałam się,że są w innym sklepie. Cały czas ekspedientka gdy z nią rozmawiałam była nie sympatyczna i mówiła strasznie cicho, musiałam prosić aby powtórzyła co mówiła.Ogólnie obsluga nie wykazywał zainteresowania.
W sklepie Media Markt ogólnie panuje porządek, towar jest poukładany, ale uliczki do chodzenia bardzo wąskie, gdzie niegdzie tworzyły się korki. Sklep zatłoczony. Byłam w nim ponieważ chciałam kupić golarke elektryczna, gdy oglądałam te golaqrki nikt z tego działu ogsługi nie zainteresował się mną. Oglądałam je ok 15 minut, a tuż obok mnie stała kobieta z obsługi tego działu, postanowaiłam że nie będe ją prosiła o pomoc tylko poczekam aż sama podejdzie. Czekałam, czekałam i chyba mogłabym tak czekać cały dzień, bo ona chociaż nie obsługiwała nikogo innego nie podeszła do mnie. Tym sposobem nie dowiedziałam się nic o golarkach które mnie interesowały, jedynie to co sama przeczytałam, no ale coż. Postanowiłam, że pojde do innego sklepu, gdzie może obsluga będzie bardziej zainteresowana klientem.
Gdy dojechałam do kina jak zwykle był problem z zaparkowaniem auta, wszystkie miejsca były zajęte, samochody były zaparkowane nawet w mniejscach zakazanych. W kinie były czynne wszystkie okienka kasowe, dzięki czemu nie trzeba było czekać w kolejce. Obsługa przy kasie była bardzo miła i sympatyczna. Na terenie kina było czysto, pracownicy cały czas chodzili z miotełkami i dbali o porządek. Obsługa kontrolująca bilet także bardzo miła, wszystkim kientom wygłaszała jedną regułke, ale robiła to dość naturalnie. Na sali kinowej również panował porządek, nie było widać żadnych śmieci, okruszków po wcześniejszym seansie.
Gdy weszłam do banku przywitałam się z kasjerką, po czym podałam jej formularze do przelawu. Pani wzieła je i sprawnie wprowadziła wszystkie dane do komputera, robiła to w pełnym skupieniu. Raczej nie nawiązywała ze mną kontaktu wzrokowego, ale była miła. Pokazała mi dokladnie gdzie muszę się podpisać i wydała mi wszystkie dokumenty. Czas obsługi był bardzo krótki dzięki czemu klientka stojąca za mną nie musiała dlugo czekać.
Gdy weszłam do sklepu obsługa nie zwróciła na mnie uwagi, choć w sklepie nie było innych klientów. Towar mogłam oglądać swobodnie, obsługa w dalszym ciągu nie była zainteresowana moją osobom. Wszystkie ubrania były ładnie poukładane i rozwieszone. Ogólnie w sklepie było czysto. Gdy wychodziłam obsługa nadal zachowywała się jakby mnie nie było.
Po wejściu do sklepu zostałam przywitana przez obsługe. W sklepie było czysto, wszystko było ładnie poukładane, na swoim miejscu. Obsługa była zajęta inną klientką, ale mimo tego od czasu do czasu zerkała na mnie. Widać było, że jest zainteresowana klientem, gdy wychodziłam ze sklepu delikatnie się do mnie uśmiechneła.
W sklepie Delikatesy widać duży parządek, towar jest ladnie ulożony na pólkach, nie ma żadnych luk, przy tym wszystko jest świeże - nie napotkalam nic przeterminowanego. Obsluga na stanowisku mięsnym mila, choć moglaby być bardziej dokladna, gdy poprosilam 20 dkg sera otrzymalam 25 dkg. Sytuacja ta czesto mi sie powtarza. Ogólnie w sklepie jest czysto, podloga również jest utrzymana w porządku. Kasjerki przy kasie także mile, może nie uśmiechają się caly czas, ale nie są też nie uprzejme i odpychające.
W sklepie H&M panuje lekki nie porządek. Towar który znajduje się na półkach leży nie poskładany, na niektórych półkach ubrania leżą jak w sklepach z odzieżą używaną. Ciuch na wieszakach są ładnie powieszone. Obsługa jest tylko widoczna za kasą, nie widać jej nigdzie na sklepie, więc w razie wątpliwości trzeba podchodzić do lady z kasą. Nie wszystkie rozmiary ubrań są dostępne w sklepie, gdyż część znajduje się w przymirzalni, a obsługa nie od razy odwiesza dany ciuch na swoje miejsce.
Po wejściu do sklepu zostałam mile przywitana. Obsluga była porozstawiana po całym sklepie. Towar leżał ładnie poukładany. Sprzedawcy byli bardzo pomocni, pytali czy w czym mogą pomóc, przy tym byli bardzo uprzejmi i nie robilie tego w sposób nachalny. Z dzieckiem innej klientki nawiązali dobry kontakt, dzięki czemu dzecko to nie ponaglało matki do wyjścia.
Po wejściu do sklepu zostałam przywitana przez obsługę. Towar leżał ładnie poukładany, wszystko było na swoim miejscu. Obsługa (3 sprzedawczynie) była porozstawiona po całym sklepie, dzięki czemu nie trzeba było podchodzić do lady w razie jakich kolwiek wątpliwości. Poza tym sprzedawczenie były bardzo pomocne, same pytały czy nie pomóc w czymś, przy tym były bardzo uprzejme i nie nachalne. Ogólnie w sklepie panował całkowity ład i porządek.
W drogerii WISPO jest duży wybór kosmetyków, nie są one poukładane w stu procentowym pożądku, dużo znajduje się na przejściach między regałami. Obsługa przy ladzie z kosmetykami ekspluzywnymi wobec mnie zachowywała się obojętnie, nie była ani miła, ani nie miła. Kilka minut nawet musiłam na nią poczekać aż do mnie podejdzie i zapyta co podać. Gdy już powiedziłam czym jestm zainteresowana w dalszym ciągu obsługiwała mnie bez większego entuzjazmu. Na koniec nie usłyszałam ani "dziękuje", ani "do widzenia".
W sklepie Top Secret panuje miła atmosfera, gdy oglądałam ciuchy ekspiedientki były zajęte innymi kientami, więc nie zwracały uwagi na mnie, co jest zrozumiałe w tej sytuacji. Czasem tylko widziałam jak jedna zerkała na mnie. Towar leżał ładnie poukładany, w jak nalepszym pożądku.
W sklepie Big Star panuje miła atmosfera. Obsługa jest zainteresowana klientem i jego potrzebami, chętnie pomaga, ale nie robi tego w sposób nachalny. Dlatego można całkiem swobodnie oglądać wszystkie ubrania znajdujące się w sklepie. Towar jest ładnie poukładny, wszystko leży na swoim miejscu, nie ma problemów z odnalezieniem właściwego rozmiaru.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.