Pomimo pierwszego dnia wyprzedaży i tłumu klientek personel zdecydowanie radził sobie z zachowaniem porządku zarówno na sali sprzedażowej jak i w przymierzalniach. Na podłodze nie zauważyłam porozrzucanych ubrań ani zostawionych wieszaków w przymierzalniach. W czasie wyprzedaży poza ceną, najistotniejszy jest względny porządek, który ułatwia zakupy.
Przy wejściu, pozytywnie zaskoczył mnie brak kolejek - dzięki temu, że wszystkie kasy były otwarte a personel w pełni dyspozycyjny dla klienta. Jest to szczególnie ważne w okresie przedświątecznym. Artykuły na regałach były czytelnie oznakowane i estetycznie wyeksponowane, dzięki czemu nie miałam problemu ze znalezieniem szukanych produktów. Zakupy robiło się miło i co najważniejsze dla mnie - szybko.
Zachęcona tłumem w sklepie weszłam z nadzieją na przedświąteczne obniżki i nie zawiodłam się. Część rzeczy była jeszcze nie przeceniona jednak ta część, która mnie interesowała była w cenie niższej nawet o 60 %. W sklepie, co zrozumiałe z powodu przedświątecznej gorączki konsumentów, panował mały chaos i nieporządek, jednak nie zwróciłam na to szczególnej uwagi. Zakupy, pomimo tego robiło się bardzo przyjemnie ze względu na personel, który szybko i sprawnie obsługiwał klientów. W przymierzalni był względny porządek a przy kasie nie stałam za długo. Miałam wszytko czego w wyprzedaży akurat mi potrzeba ( poza ciekawymi zakupami oczywiście).
Po przekroczeniu progu nie dało się nie zauważyć wszech panującego bałaganu i brudu. W oczy raziła duża zółta plama pod jedną z kas. Przejścia zastawione pudłami i kartonami. Personel udawał, że nie widzi jak próbuję się przecisnąć z wózkiem. Musiałam sama przesunąć duże pudło. Gdy zapytałam jedną z pracownic o artykuł to usłyszałam jedynie "jak nie ma to nie ma". Czy to jest idealna obsługa?
Będąc w centrum już z daleka zobaczyłam krzyczący napis "SALE" i "-50%". Niestety po wejściu się...rozczarowałam. Obsługa jakby nie zauważała klientów, pomimo, że naprawdę nie było ich wielu. Pomimo porządku na sklepie, trudni było znaleźć coś konkretnego. Może kierownictwo powinno pomyśleć o innej implantacji ścian. Sklep zdecydowanie nie nawoływał "chodźcie i korzystajcie".
Największą zaletą salonu jest jego przestronność i przejrzystość, co nie wątpliwie wpływa na komfort zakupów. Sklep czysty i uporządkowany. Przymierzalnia również czysta. Pani z obsługi widząc jak się bezradnie rozglądam po sklepie od razu podeszła i zaoferowała w swoją pomoc w doborze sukienki. Byłam mile zaskoczona chęcią pomocy i świetnym wyczuciem stylu w doborze kroju sukienki dla mnie. Z pewnością tam wrócę.
Samo pomieszczenie czyste i schludne. Na wejściu usłyszałam głośne "dzień dobry". Obsługa bardzo grzeczna i miła. Dowiedziałam się wszystkiego co chciałam wiedzieć. Zaletą tej placówki jest dobre umiejscowienie - blisko przystanku tramwajowego i w samym centrum miasta. Jedynym minusem są zbyt długie kolejki.
Jeden z moich ulubionych punktów sieci Rossmann. Bez trudu zawsze odnajduję tam to czego szukać, w dodatku personel zawsze służy pomocą. Sklep czysty, artykuły poukładane, ceny dobrze oznaczone, nie ma braków asortymentowych. Obsługa również przyjemna, grzeczna i pomocna. Plus za otwarcie reszty kas z powodu kolejki.
Sklep duży, ale nie przestrzenny - za mało miejsca na wózki sklepowe, dlatego nie nadaje się na większe zakupy. Trudno się w nim odnaleźć. Dość długo szukałam śmietany i nie znalazłam, nie było nawet kogo o nią zapytać, nigdzie w pobliżu nie widziałam nikogo z personelu. Trudno cokolwiek znaleźć, brak jakiejkolwiek spójności w sklepie. Na pewno nie zrobię tam świątecznych zakupów.
Sklep duży, przejrzysty i uporządkowany. Ceny dobrze oznaczone i widoczne. Minusem zakupów była bardzo długa kolejka w przymierzalni i porozrzucane przez klientów rzeczy do mierzenia. Po odczekaniu około 10 minut stwierdziłam, że wezmę bez mierzenia bluzkę i w razie złego rozmiaru wymienię następnego dnia. Przy kasie zapewniono mnie jeszcze raz o możliwości wymiany lub zwrotu. Sama transakcja przebiegała szybko i sprawnie.
Jeden z moich ulubionych sklepów. Największy atut to zawsze idealnie poukładany asortyment w sklepie, co sprawia, że zakupy to sama przyjemność. I tym razem personel mnie nie zawiódł - porządek i przejrzysty sklep to zapewne punkt honoru dla obsługi. W przymierzalni bez wahania poprosiłam o pomoc dotyczącą poszukania odpowiedniego rozmiaru spodni i ją otrzymałam. Obsługa przy kasie szybka i sprawna. Na pewno polecę znajomym.
Sklep czysty i przejrzysty, jednak sam wystrój nie sprawia, że klient chce jak najdłużej robić zakupy. Plus za woreczki przy pieczywie. Często robię tam zakupy i rzadko zdarza się niestety, żeby pani kasjerka miała drobne do wydawania reszty zarówno przy stoisku mięsnym jak i przy kasie. Personel miły i uprzejmy, chyba największy atut tego sklepu. Ceny znacznie wyższe niż u konkurencji.
Celem wizyty było zareklamowanie obuwia zakupionego miesiąc wcześniej. Buty przed zareklamowanie były umyte i wytarte. Podeszłam do kasy i powiedziałam do jednej z pracownic, że chciałabym zareklamować obuwie. Pani powiedziała, że mnie ich nie przyjmie, bo są brudne. Odpowiedziałam, że były wcześniej czyszczone, a owe "brudne miejsca" to stary zamsz, który chciałabym właśnie zareklamować. Pani stwierdziła, że materiał obuwia nie podlega reklamacji. Odpowiedziałam, że to jest przesada, że buty wytrzymują miesiąc a po miesiąc zamsz się całkowicie ściera aż do siateczki, w każdym miejscu buta. Wyszłam zdenerwowana z postanowieniem, że więcej nie odwiedzę tego sklepu.
Wizyta rozpoczęła się około godziny 18.20 w piątek 18 listopada 2011 roku. Celem wizyty był zakup obuwia zimowego. Przy wejściu usłyszałam głośne i wyraźne "Dzień Dobry", nawiązano ze mną również kontakt wzrokowy. Sprzedawcy nie narzucali się z pomocą, ale zawsze byli w pobliżu, gdybym czegoś potrzebowała. Zainteresowałam się parą zamszowych kozaków, miałam jedynie problem z doborem koloru: czarne czy karmelowe. Ponieważ obie pary butów rozmiarowo były dobre, poprosiłam jedną z pań o obiektywną ocenę "w którym kolorze wyglądam lepiej". Sprzedawczyni w konkretny i rzeczowy sposób doradziła mi jeden z kolorów. Przy kasie zaproponowano mi również środek do konserwacji obuwia. Jestem mile zaskoczona tym sklepem. Z pewnością nie raz do niego wrócę.
Sklep czysty i przejrzysty.Na wejściu usłyszałam głośnie i serdeczne "dzień dobry". Obsługa nie narzucała się z pomocą tylko taktownie ją zaproponowała. Konkretnie zbadano moje potrzeby i zaproponowano rzeczy do mierzenia. Obsługa z profesjonalizmem potrafiła dobrać mi spodnie dokładnie takie jakich szukałam.Zaproponowano ubiór komplementarny oraz dodatki, z czego skorzystałam. Zapewniono o możliwości zwrotu towaru w każdym sklepie w Polsce.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.