Odwiedziłam sklep promod z zamiarem zakupu sukienki letniej. Wybrany model występował w dwóch wersjach kolorystycznych. Niestety w obu rozmiar 38 był niedostępny.zapytana o możliwość dostarczenia Pani odpowiedziała,że nie można zamówić, trzeba czekać na dostawę. A kiedy będzie następna dostawa Pani nie wiedziała, może piątek, może środa, może i piątek i środa... Uprosiłam Panią, że zostawię nr tel.z prośba o informację. Do dziś Pani nie zadzwoniła. Sukienkę kupiłam w drugim sklepie promod, gdzie akurat trafiłam po dostawie i szczęśliwie jeden egzemplarz 38 był!!
Obserwacja dotyczy pracowników tzw.wyższego szczebla w kontakcie telefonicznym. Mam tu na myśli tzw. "opiekunów klientów biznesowych".Pan, zaobserwowany przeze mnie)będący opiekunem mojej firmy, przy każdym kontakcie jest arogancki, nieprzyjemny i kolokwialnie mówiąc robi łaskę udzielając odpowiedzi. Podejście do klienta absolutnie nie na miejscu.
Odnośnie pozostałych działów obsługi klienta również nie mogę wyrazić pozytywnej opinii.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.