Lubię przychodzić do tego banku. Zawsze dwóch kompetentnych Panów m.in. Pan Wojciech, który dobrze doradzi i jest sympatyczny. Rzadko bywają długie kolejki.
Rewelacyjnie. Bardzo smaczne pieczywo.Dodatkowym plusem jest stoisko miesne,wiec na sniadanie mozna sie zaopatrzec w jednym miejscu:)Panie mile,sprawnie obsługują klientów.Pieczywo w przystępnych cenach. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo czyte miejsce do zabaw z dziećmi. Jestem pod ogromnym wrażeniem porządku jaki panuje w takim miejscu.Panie często sprzątają zabawki, dywane są co raz odkurzane małym odkurzaczem. Ceny w kawiarence przystępne, wejściówki również. Dosyć duży jest chaos podczas weekendów kiedy dodatkowo odbywają się tam imperzy urodzinowe. W tygodniu za to jest spokojniej. Bardzo miły kącik zabaw dla bardzo małych dzieci,które nie musza obawiać się starszych rozbrykanych dzieci. W toalecie nakładka sedesowa oraz nocnik dla maluchów.Oczywiście w kliku miejscach stoją płyny/spraye do dezynfekcji rąk.Panie animatorki wyglądają na miłe.
Lekarze kompetentni, chętnie udzielają odpowiedzi na pytania.Sprzęt medyczny wysokiej jakości.Pacjentki przyjmowane o czasie umówionej wizyty. Wystrój bardzo ekskluzywny.Poóżne w recepcji miłe i sympatyczne.Klinika na bardzo wysokim poziomie.
Jedna z pań obsługujących klientów, jest niemiła. Odpowieda na pytania półsłówkami. Na pytanie "Ile trezba czekać na wyrobienie karty miejskiej?"-Odpowiedziała "Trochę trzeba czekac, przeciez muszę do systemu wprowadzić". Natomiast pani obsługująca wyrabianie karty dużej rodziny jest sympatyczna, chętnie udziela odpowiedzi oraz pomaga w wypisywaniu wniosków.Wystrój schludny, czysto.
Panowie którzy tam pracują znają się bardzo dobrze na sprzęcie elektornicznym, potrafią zaoferowac klientowi szeroki wybór produktów dopasowany jak najbardziej do jego potrzeb. Ceny są takie same jak w sklepie internetowym,więc jest to dodatkowym plusem,że nie płaci się za przesyłkę, a odebrac zamówione rzeczy można osobiście.
Bardzo duże kolejki, obsługa klienta trwa bardzo długo w porównaniu z innymi bankami. Dużo formalności przy załatwianiu najmniejszych spraw.Obsługa kas jest często niedoinformowana i wprowadza klienta w błąd. Bardzo często klienci są wzywani do oddziału w celu uzupełniania dokumentów. Formalnosci przy zawartym wcześniej kredycie hipotecznym można załatwiac tylko w głównym oddziale banku a nie w każdej placówce, co zanacznie utrudnia klientom szybkie załatwianie spraw Klient często słyszy "Nie da się tego zrobić", "Jak coś będzie nie tak z dokumentami to zadzwonimy"Żeby coś załatwoić trzeba jeździć do głównego oddziału kilka razy i często słyszy się od pracowników co innego w tej samiej sprawie. Zdarzyło się,że obsługa banku nie mogłą znaleźć dokumentów zawieranych w tym samym oddziale. Klien czekał bardzo długo na wyjaśnienie sytuacji. Obsługa często jest niemiła i niedoinformowana. Prowadzenie konta i inne produkyt bankowe są dosyć wysokie.
Wystrój standarowy-bankowy. Zawsze wita nas miła Pani, która pyta "W czym może pomóc?"Jeśli jest kolejka do kasy (a niestety często jest i to długa), proponowana jest kawa i herbata. Na stolikach przy których oczekuje się w kolejce do kasy zawsze sa cukierki. Co do jakości usług i rzetelności pracowników nie mam zastrzeżeń- zawsze chetnie odpowiadają na pytania, sa kompetentni, a jak ktoś czegoś nie wie to się upewnia,aby nie wprowadzać klienta w błąd.Nowe produkty bankowe przedstawiane są nienachalnie.Szybkośc obsługi klienta oceniam na bardzo dobrze. Duża rola w dyskrecji- stoiska przy których obsługiway jest klient są dosyć daleko od miejsca oczekujących klientów. pomieszczenie przestronne. Inne stanowiska obsługi są w drugiej części pomieszczenia, tam klienci zawieraja umowy itp. co znacząco wpływa na czas oczekiwania klientów do kasy.(Klienci podpisujący umowy nie zajmują czasu czekających do kasy). Niestety często tylko jedna osoba z pracowników obsługuje klientów czekających do kasy,(podczas gdy w sekcji podpisywania umów i inych produktów bankowych tych stanowisk jest więcej(3-4), a to znacznie wydłuza czas oczekiwania. Jest to jedyna placówka w Białymstoku,więc tych klientów często czeka sporo.Obsługa miła i fachowa. Tabela opłat i prowizji jest dosyć wysoka. Koszt prowadzenia rachunku osobistego 25 zł.
Obsługa klienta miła i rzetelna, ale niestety zbyt długo się czeka na połączenie z konsultantem. często pomimo połączenia się z konsultantem i tak klient przekierowywany jest do systemu automatycznego.
Jedzenie bardzo smaczne,duży wybór pizz, makaronów i sałatek. W każdej porze roku jest inna pizza. Co raz dochodzą nowe sałatki do menu. Personel życzliwy, zawsze pyta klienta o preferencje i potrafi doradzić jakie jedzenie dla niego będzie najlepsze. Ceny porównywalne z innymi pizzeriami.Wystrój lokalu bardzo ładny,często świeże kwiaty na ladzie. Wystrój zmienia się przy każdym większym wydarzeniu kalendarzowym m.in na święta Bożego NArodzenia i Wielkanocne, na pierwszy dzien wiosny, haloween,walentynki itp. Łazienka w lokalu przestronna i zawsze odswieżona. Personel dba o czystość na sali. Po kazdym kliencie dokładnie jest wycierany stolik . Jedzenie podawane do stolika i naczynia zabierane. Minus-zamawianie przy barze. Pizzeria godna polecenia.
Pani która obsługuje kasę jest zawsze uprzejma, z uśmiechem proponuje kawę i wszelkie dobrodziejstwa stacji,a przy tym nie jest nachalna. Stacja czyściutka, w środku miły zapach. Ceny spore-jak to na stacjach benzynowych. Ale miło wydaje się pieniądze, kiedy obsługa życzy Ci miłego dnia:)
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.