Opinia użytkownika: Karolina_2126
Dotycząca firmy: Citi Handlowy
Treść opinii: Wystrój standarowy-bankowy. Zawsze wita nas miła Pani, która pyta "W czym może pomóc?"Jeśli jest kolejka do kasy (a niestety często jest i to długa), proponowana jest kawa i herbata. Na stolikach przy których oczekuje się w kolejce do kasy zawsze sa cukierki. Co do jakości usług i rzetelności pracowników nie mam zastrzeżeń- zawsze chetnie odpowiadają na pytania, sa kompetentni, a jak ktoś czegoś nie wie to się upewnia,aby nie wprowadzać klienta w błąd.Nowe produkty bankowe przedstawiane są nienachalnie.Szybkośc obsługi klienta oceniam na bardzo dobrze. Duża rola w dyskrecji- stoiska przy których obsługiway jest klient są dosyć daleko od miejsca oczekujących klientów. pomieszczenie przestronne. Inne stanowiska obsługi są w drugiej części pomieszczenia, tam klienci zawieraja umowy itp. co znacząco wpływa na czas oczekiwania klientów do kasy.(Klienci podpisujący umowy nie zajmują czasu czekających do kasy). Niestety często tylko jedna osoba z pracowników obsługuje klientów czekających do kasy,(podczas gdy w sekcji podpisywania umów i inych produktów bankowych tych stanowisk jest więcej(3-4), a to znacznie wydłuza czas oczekiwania. Jest to jedyna placówka w Białymstoku,więc tych klientów często czeka sporo.Obsługa miła i fachowa. Tabela opłat i prowizji jest dosyć wysoka. Koszt prowadzenia rachunku osobistego 25 zł.