Opinia użytkownika: Karolina_2126
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: Bardzo duże kolejki, obsługa klienta trwa bardzo długo w porównaniu z innymi bankami. Dużo formalności przy załatwianiu najmniejszych spraw.Obsługa kas jest często niedoinformowana i wprowadza klienta w błąd. Bardzo często klienci są wzywani do oddziału w celu uzupełniania dokumentów. Formalnosci przy zawartym wcześniej kredycie hipotecznym można załatwiac tylko w głównym oddziale banku a nie w każdej placówce, co zanacznie utrudnia klientom szybkie załatwianie spraw Klient często słyszy "Nie da się tego zrobić", "Jak coś będzie nie tak z dokumentami to zadzwonimy"Żeby coś załatwoić trzeba jeździć do głównego oddziału kilka razy i często słyszy się od pracowników co innego w tej samiej sprawie. Zdarzyło się,że obsługa banku nie mogłą znaleźć dokumentów zawieranych w tym samym oddziale. Klien czekał bardzo długo na wyjaśnienie sytuacji. Obsługa często jest niemiła i niedoinformowana. Prowadzenie konta i inne produkyt bankowe są dosyć wysokie.