Opinie użytkownika (14)

Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Karol_563

18.07.2017

Sphinx

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus:

Karol_563

18.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Karol_563

18.07.2017

Circle K

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Karol_563

18.07.2017

Shell

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Karol_563

18.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.

Karol_563

18.07.2017

Stacje paliw Intermarche

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Bardzo...
Bardzo dobrze. Bardzo dobra obsługa. Natomiast organizacja obsługi klienta dopracowana w każdym detalu: Przywitanie klienta, profesjonalizm w obszarze zrozumienia klienta, szybkość obsługi, oraz zaproszenie do udziału w promocjach. Dobry kontakt z klientem i ewentualna pomoc przy zakupie z Wild cafe. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Karol_563

18.07.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Karol_563

13.06.2017

MEDICOVER

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Karol_563

13.06.2017

INTERSPORT

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Na...
Tak sobie. Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.

Karol_563

13.06.2017

DECATHLON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Na plus:...
Słabo. Na plus: organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment.

Karol_563

13.06.2017

Fitness Platinium

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Otoczenie zewnętrzne czyste,...
Otoczenie zewnętrzne czyste, wystarczająca ilość miejsc parkingowych, dwa miejsca dla osób niepełnosprawnych. Obsługa przy kasach prawidłowa. Kasjerzy witają klienta, obsługa szybka i grzeczna. Niestety na terenie sklepu mogło być o wiele czyściej, asortyment w strefie wód mineralnych niechlujnie poukładany. Bardzo dobra obsługa przy stoisku mięsnym. Mięso świeże, "miło się prezentuje" i chce się kupić.

Karol_563

21.05.2017

POLOmarket

Placówka

Zduńska Wola, Getta Żydowskiego

Nie zgadzam się (0)
Sklep Grejdi dobrze...
Sklep Grejdi dobrze usytuowany z odpowiednim parkingiem. Wystarczająca powierzchnia na zaparkowanie 5-7 samochodów. Otoczenie czyste, na terenie sklepu czysto i schludnie. Personel uprzejmy, zawsze doradzi, czas oczekiwania w kolejce 10 s. Polecam.

Karol_563

21.05.2017

GREJDI

Placówka

Zduńska Wola, Spacerowa

Nie zgadzam się (0)
Często robię w...
Często robię w tym sklepie co drugi dzień. Za około 50 złoty. Wszystko jest na półkach, data ważności prawidłowa, personel zawsze w razie potrzeby wytłumaczy, pomoże coś znaleźć. Lokal czysty i przejrzysty. Przy kasie czekam na obsługę ok 20 sekund. Pracownik kasy widać klienta słowami Dzień dobry i żegna odpowiednio do pory dnia.

Karol_563

01.05.2017

Biedronka

Placówka

Otwock, Kołątaja 61 A

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi