Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.
Bardzo dobrze. Bardzo dobra obsługa. Natomiast organizacja obsługi klienta dopracowana w każdym detalu: Przywitanie klienta, profesjonalizm w obszarze zrozumienia klienta, szybkość obsługi, oraz zaproszenie do udziału w promocjach. Dobry kontakt z klientem i ewentualna pomoc przy zakupie z Wild cafe. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Tak sobie. Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.
Słabo. Na plus: organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment.
Otoczenie zewnętrzne czyste, wystarczająca ilość miejsc parkingowych, dwa miejsca dla osób niepełnosprawnych. Obsługa przy kasach prawidłowa. Kasjerzy witają klienta, obsługa szybka i grzeczna. Niestety na terenie sklepu mogło być o wiele czyściej, asortyment w strefie wód mineralnych niechlujnie poukładany. Bardzo dobra obsługa przy stoisku mięsnym. Mięso świeże, "miło się prezentuje" i chce się kupić.
Sklep Grejdi dobrze usytuowany z odpowiednim parkingiem. Wystarczająca powierzchnia na zaparkowanie 5-7 samochodów. Otoczenie czyste, na terenie sklepu czysto i schludnie. Personel uprzejmy, zawsze doradzi, czas oczekiwania w kolejce 10 s. Polecam.
Często robię w tym sklepie co drugi dzień. Za około 50 złoty. Wszystko jest na półkach, data ważności prawidłowa, personel zawsze w razie potrzeby wytłumaczy, pomoże coś znaleźć. Lokal czysty i przejrzysty. Przy kasie czekam na obsługę ok 20 sekund. Pracownik kasy widać klienta słowami Dzień dobry i żegna odpowiednio do pory dnia.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.