Ochrona kupujących to jakiś żart. Działa tylko w przypadku, kiedy sprzedawca przyśle cegły zamiast zamówionego przedmiotu. Sprzedawca przysłał co prawda przedmiot, który był zamówiony, ale stan zupełnie niezgodny z tym, co pisał w aukcji - ochrona kupujących tego nie uwzględnia.
Personel uprzejmy, pomocny. Od wejścia zostałam zapytana czego potrzebuję, sprzedawca zaproponował różne rozwiązania. Miałam możliwość przymierzenia akcesoriów, a na koniec dostałam rabat :)
10 min przed zamknięciem sklepu obsługa przyniosła jeszcze produkt z wystawy przed kasami, który zauważyłam dopiero jak wychodziłam. Wszystko odbyło się sprawnie, z uśmiechem na ustach i trwało nie więcej niż 5 min razem z zapłatą. Byłam bardzo mile zaskoczona sprawnością obsługi.
W sklepie czysto, personel pomocny. Nie odnosi się wrażenia, że się przeszkadza. Szeroki asortyment, wszystko dobrze oznaczone. Odejmuję pół gwiazdki za niewygodną lokalizację naklejki do zakupów RossmannGO. Kiedy chciałam pierwszy raz z niej skorzystać, nieźle się naszukałam, bo jest przyklejona przed kasami, a nie przy wejściu do sklepu.
Znalazłam wszystko, czego potrzebowałam. Położenie produktów zgodne z tym, co widnieje w aplikacji - bardzo duże ułatwienie, kiedy nie mam czasu na długie chodzenie po sklepie. Personel miły, naklejka do zakupów RossmannGO zaraz przy wejściu, nie trzeba jej szukać.
Polecam zakupy w tym markecie. Pracownicy zawsze pomocnicy, zarówno podczas szukania jakiegoś produktu w sklepie, jak i przy kasie miłej, gdzie głównie dokonuję płatności. Asortyment jest na bieżąco uzupełniany, przy czym palety z towarem nie blokują przejazdu dla wózków zakupowych.
Ze szkołą kontaktowałam się w celu umówienia się z dzieckiem na zajęcia pokazowe Ambit Baby. Pani, z którą rozmawiałam, była bardzo miła, wyczerpująco odpowiedziała na moje pytania i zaprosiła na zajęcia. Przed planowanym terminem zadzwoniła jeszcze zapytać czy dotrzemy. Niestety nie udało nam się jeszcze wziąć udziału w zajęciach.
Wchodząc do salonu początkowo miałam wrażenie, że nie jestem mile widzianym klientem, ponieważ przerwałam paniom tam pracującym rozmowę. Uzyskałam jednak odpowiedź na swoje pytanie. Niestety nic nie kupiłam.
Nie polecam zakupów przy stoisku McDrive. Długi czas oczekiwania na zgłoszenie się konsultanta (najprawdopodobniej jedna osoba obsługuje dwa stanowiska). Pracownik nie pyta, co chciałabym wybrać w zestawie zaznaczając najpopularniejszą opcję. Kiedy zorientowałam się na koniec zamówienia, że jest ono błędne, konsultant stwierdził, że nie może już wprowadzić zmian. Obeszłam się smakiem i zrezygnowałam z zakupów. Kolejnym razem skorzystam z kiosku, gdzie sama sobie wybiorę to, co mi najbardziej odpowiada.
Będąc w centrum handlowym szukałam optyka, u którego mogłabym zakupić nowe okulary. Wybór padł na Vision Express - uśmiechnięty personel zachęcał swoim wyglądem do wejścia i zapytania o szczegóły. Doradca klienta zainteresował się mną, kiedy sama oglądałam okulary dostępne na wystawie i pomógł wybrać pasujące oprawki. Do tego rozmowa dotycząca doboru szkieł odbywa się przy wygodnym biurku. Pani, która pomagała mi w wyborze, dokładnie wytłumaczyła jaka jest różnica pomiędzy konkretnymi rodzajami szkieł i odpowiedziała na moje pytania. Z przyjemnością mogę polecić ten salon innym okularnikom :)
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.