Opinie użytkownika (17)

Zawsze przyjazny personel....
Zawsze przyjazny personel. Większość produktów dobrze wyeksponowana, znalezienie tego czego szukam nie stanowi problemu. Towar zawsze dobrze opisany z cena której nie trzeba szukać. Największym minusie na który sklep nie ma wpływu to kolejki. Klienci są tak zadowoleni, że kolejki w tym sklepie są zawsze co świadczy o zadowoleniu klientów co jest dla mnie gwarancja dobrej obsługi.

Kamil_516

17.07.2022

PEPCO

Placówka

Turek, Milewskiego 7

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Kamil_516

05.05.2017

PSB Mrówka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu.

Kamil_516

05.05.2017

Bricomarche

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Kamil_516

05.05.2017

Top Secret

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Kamil_516

05.05.2017

Reserved

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Kamil_516

05.05.2017

H&M

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Kamil_516

05.05.2017

TXM textilmarket

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wygląd miejsca obsługi.

Kamil_516

05.05.2017

PEPCO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na plus:...
OK. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu.

Kamil_516

05.05.2017

JYSK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Kamil_516

27.03.2017

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Kamil_516

27.03.2017

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Brak zainteresowania ze...
Brak zainteresowania ze strony pana znajdującego się na placu. Wejście na sklep. przywitanie uśmiechem przez kasjerkę. Podchodząc do kasy zostałem przywitany słowami dzień dobry, zostałem zapytany z którego stanowiska. W następnej kolejności aktywna sprzedaż za którą podziękowałem. Poprosiłem jeszcze o ciastko dostępne w ofercie cafe i miło zostałem zaskoczony pytaniem czy gorącą kawę. Podziękowałem za ciepłą kawę, zostałem poinformowany o kwocie do zapłaty. Miałem do wyboru zdrapkę w konkursie związanym z Gwiezdnymi Wojnami. Zostałem mile pożegnany wychodząc ze stacji i oczywiście zaproszony ponownie. Polecam Serdecznie

Kamil_516

26.11.2015

ORLEN

Placówka

Sieradz, POW 98

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie. Brak zainteresowania...
Fatalnie. Brak zainteresowania klientem, personel traktuje klienta jak powietrza. Brak gazetek z aktualnym promocyjnym towarem. Porządek na sklepie, ceny pod asortymentem trudno powiedzieć czy aktualne nie mając gazetki promocyjnej. Ogólnie nie znalazłem towaru który mnie interesował. Niestety nie było się kogo zapytać. Personel bardziej był zainteresowany odbiorem prywatnego telefonu niż pomocą klientowi. Na minus: personel, wiedza i doradztwo. Na plus: oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Kamil_516

10.11.2015

JYSK

Placówka

Sieradz, Jana Pawła II 63a

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Brak torebki...
Rewelacyjnie. Brak torebki przy stoisku z produktami na luz, obsługa na mięsnym miła tylko nie ma pełnego skupienia na kliencie, większe skupienie jest na rozmowie ze współpracownikami. Obsługa na kasie na najwyższym poziomie. Proponowane punkty na rabat na produkty Boscha. Na plus: oferta i cena, personel, wygląd miejsca obsługi, sprawność obsługi, wiedza i doradztwo.

Kamil_516

10.11.2015

Kaufland

Placówka

Lubartów, Lubelska 5

Nie zgadzam się (0)
19.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za ważne dla nas informacje dotyczące naszego marketu w Sieradzu. Pragniemy poinformować, iż wszystkie zgłoszone przez Pana uwagi te pozytywne i negatywne przekazaliśmy do dyrekcji marketu i dyrekcji regionalnej, w celu wprowadzenia odpowiednich środków zaradczych, aby w przyszłości uniknąć opisanych niedociągnięć. Jeszcze raz serdecznie dziękujemy za zgłoszone uwagi. Pozdrawiamy, Centrum Obsługi Klienta
Rewelacyjnie. brak pieczarek,...
Rewelacyjnie. brak pieczarek, pani Barbara na mięsnym bardzo miła, brak flakow drobiowych, obsługa na kasie bardzo mila. płynne spokojne kasowanie. poziom zadowolenia na 10 oceniam na 8 mimo iż wszystkiego nie dostałem... polecam. Na minus: oferta i cena. Na plus: personel, wygląd miejsca obsługi, sprawność obsługi, wiedza i doradztwo.

Kamil_516

29.10.2015

Kaufland

Placówka

Lubartów, Lubelska 5

Nie zgadzam się (0)
24.03.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszego marketu w Sieradzu. Wszystkie uwagi na temat funkcjonowania marketu, asortymentu oraz personelu przekazaliśmy do dyrekcji marketu. Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland oraz jakości naszych produktów jest dla nas bardzo ważna. Pozdrawiamy, Zespół Kaufland
Wjeżdżając na podjazd...
Wjeżdżając na podjazd zostałem obsłużony przez pana który nalewa paliwo. Miło z uśmiechem przywitał się słowami Dzień dobry, zapytał który rodzaj paliwa. Podziękował i zaprosił do kasy.Przy kasie miłe spojrzenie pani która mnie obsługiwała, zaproponował ciepłą kawę za którą podziękowałem. Dokładnie i zrozumiale podała kwotę do zapłaty. Płacąc kartą powiedział jak postępować z terminalem. Poinformowała o ilości punktów jakie mam na karcie. Dała paragon podziękował i życzyła miłego dnia.Tak robiąc zakupy aż chce się wracać. Na pewno powtórzę swoją wizytę na tej stacji paliw.

Kamil_516

27.10.2015

ORLEN

Placówka

Sieradz, POW 98

Nie zgadzam się (0)
Szybka obsługa, fachowa...
Szybka obsługa, fachowa pomoc. Miła i kulturalna obsługa, a nie w każdym supermarkecie tak jest. Był tylko mały minusik brak jednej ceny na lodach. Ale da się to wybaczyć. Po zapytaniu szybkie sprawdzenie. Bardzo miłe i zaskakujące to dla mnie było. Oczywiście miłe zaskoczenie bo długi weekend a sklep bardzo dobrze zaopatrzony.

Kamil_516

04.05.2011

Biedronka

Placówka

Warszawa, Carla Goldoniego 1

Nie zgadzam się (4)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi