Opinie użytkownika (14)

Rewelacyjnie. storna jest...
Rewelacyjnie. storna jest przejzysta co uwazam za wielki plus Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Kamil_35

02.08.2017

mBank

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
18.05.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, dziękuję za pozytywną opinię na temat strony internetowej mBanku. Zachęcamy do odwiedzania naszych oddziałów (https://www.mbank.pl/placowki-bankomaty/#indywidualni-i-firmy_placowki), a także zostajemy do Pana dyspozycji zarówno na mLinii pod numerem: 0 801 300 800, jak i za pomocą usługi Ekspert online. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank
Rewelacyjnie. pracownik byl...
Rewelacyjnie. pracownik byl zaangażowany w problem z ktorym sie zglosilem. jestem zadowolony z jakości obsługi Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Kamil_35

01.08.2017

mBank

Placówka

Sopot, Kościuszki 14

Nie zgadzam się (0)
09.05.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, dziękuję za podzielenie się z nami opinią na temat jakości świadczonych przez mBank usług. Cieszę się, iż poziom obsługi, z jakim spotkał się Pan w placówce mBanku w Sopocie, spełnił Pana oczekiwania. Dbamy o to, aby nasi doradcy byli dobrze wyszkoleni oraz kompetentni, a także mogli służyć swoją wiedzą i doświadczeniem każdemu klientowi. Bardzo ważne jest dla nas, aby nasi klienci czuli się w placówkach mBanku komfortowo. Mam nadzieję, że dalsza współpraca z mBankiem będzie przebiegać co najmniej tak satysfakcjonująco jak do tej pory. Zachęcam do kontaktu z nami w placówkach (http://www.mbank.pl/o-nas/kontakt/lokalizacja/) lub poprzez mLinię pod numerami telefonów: 801 300 800 lub +48 42 6 300 800 dla telefonów komórkowych i połączeń zagranicznych. Z pozdrowieniami Małgorzata Danowska, mBank
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Kamil_35

27.03.2017

Samsung

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Kamil_35

27.03.2017

PLUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Niska ocena za...
Niska ocena za nie poinformowanie mnie gdzie będę musiał odebrać kartę kredytową.Sam musiałem do tego dochodzić.

Kamil_35

18.11.2008
Nie zgadzam się (18)
Ocena za brak...
Ocena za brak kultury w stosunku do klienta.Pracownik żuł gumę podczas rozmowy z klientem.

Kamil_35

18.11.2008

Telepizza

Placówka

Zabrze, Wolności 243

Nie zgadzam się (19)
często zaopatruję się...
często zaopatruję się w sklepach ŻABKA.W każdym jednej Żabce znajduje te same nie dociągnięcia tzn.na sklepie panuje nie ład z cenówkami pod towarami.Nie patrze na to co pisze na cenówce tylko na to jaka cena się znajduje na niej.Kiedy podchodzę do kasy jestem zawsze rozczarowany.Kasjerzy obracają kota ogonem i stwierdzają że należy zwracać uwagę na to co pisze na cenówce.

Kamil_35

08.11.2008

Żabka

Placówka

Nie zgadzam się (18)
spodobały mi się...
spodobały mi się pewne.chciałem je kupić,okazało się że to ostatnia para na dodatek różniły się numeracją buta.pracownik nie zauważył że klient kupuje buta o numeracji 43 i 44.

Kamil_35

28.10.2008

DEICHMANN

Placówka

Zabrze, Plac Teatralny 12

Nie zgadzam się (29)
Ocena za brak...
Ocena za brak kultury pracownika. Gdy wszedłem do sklepu powiedziałem pracownikowi dzień dobry.nie odpowiedział. Ten sam pracownik obsługiwał mnie przy kasie.Ponownie powiedziałem dzień dobry i nadal nie nic nie opowiedział.Bardzo się przyjemnie się poczułem związku z tym wydarzeniem

Kamil_35

27.10.2008

PSS Społem

Placówka

Olsztyn, Kołobrzeska 18

Nie zgadzam się (27)
Oszukują klienta. Oglądałem...
Oszukują klienta. Oglądałem propozycję, jaką operator daje swoim stałym klientom. Dla klienta, który jest w sieci 4 lata, jest o 100 złoty droższy telefon komórkowy, niż dla nowego abonenta!

Kamil_35

17.10.2008

Orange

Placówka

Nie zgadzam się (20)
Odwiedziłem tą stację...
Odwiedziłem tą stację w celu kupienia czegoś do picia. Oceniłem obsługę wysoko dlatego, że mile i uprzejmie zostałem obsłużony. Gdy podszedłem do kasy z małą butelką pepsi, pracownik zaproponował mi kupienia litrowej butelki tego napoju bo jest tańsza. Pracownik wyszedł naprzeciw moim oczekiwaniom.

Kamil_35

11.10.2008

JET

Placówka

Zabrze, Miarki 6

Nie zgadzam się (19)
Po pracy udałem...
Po pracy udałem się do marketu by dokonać zakupu produktów żywnościowych. Ocena za brak pomocy ze strony pracowników. Tylko jeden pracownik na sklepie, na dodatek na był na kasie. Jedna kolejka minimum 15 osób przede mną i za mną. Gdy kolejka zmniejszyła się prawie cała nagle otworzyli nowe 3 kasy. Absurd!

Kamil_35

03.10.2008

Tesco

Placówka

Zabrze, Marszałka J. Piłsudskiego 9

Nie zgadzam się (27)
Jak co dzień...
Jak co dzień wczesnym ranem dokonuję zakupu w sieciach Żabka. Pracownicy w tych sieciach są bardzo nieuprzejmi, zawsze obsługują bez uśmiechu na twarzy i są mało rozmowni. Pracownicy sieci Żabka dają do zrozumienia że siedzą w pracy jak na skazaniu.

Kamil_35

03.10.2008

Żabka

Placówka

Nie zgadzam się (12)
Odwiedziłem sklep w...
Odwiedziłem sklep w celu zakupu butów. Kiedy wszedłem na dział z męskimi butami zauważałem sprzedawczynię, do której się zwróciłem o pomoc. Zapytałem czy są jakieś niedrogie buty. Sprzedawczyni odpowiedziała mi, że nie. Po chwili odeszła i nadal pałętała się po sklepie, nie udzielając nikomu pomocy. Sprzedawczyni zasługuje moim zdaniem na najniższą ocenę. Osoba niekompetentna, kultura osobista - najniższa ocena. Brak profesjonalizmu!

Kamil_35

22.09.2008

DEICHMANN

Placówka

Zabrze, Plac Teatralny 12

Nie zgadzam się (22)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi