Rewelacyjnie. storna jest przejzysta co uwazam za wielki plus Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dzień dobry, dziękuję za pozytywną opinię na temat strony internetowej mBanku. Zachęcamy do odwiedzania naszych oddziałów (https://www.mbank.pl/placowki-bankomaty/#indywidualni-i-firmy_placowki), a także zostajemy do Pana dyspozycji zarówno na mLinii pod numerem: 0 801 300 800, jak i za pomocą usługi Ekspert online. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank
Rewelacyjnie. pracownik byl...
Rewelacyjnie. pracownik byl zaangażowany w problem z ktorym sie zglosilem. jestem zadowolony z jakości obsługi Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dzień dobry, dziękuję za podzielenie się z nami opinią na temat jakości świadczonych przez mBank usług. Cieszę się, iż poziom obsługi, z jakim spotkał się Pan w placówce mBanku w Sopocie, spełnił Pana oczekiwania. Dbamy o to, aby nasi doradcy byli dobrze wyszkoleni oraz kompetentni, a także mogli służyć swoją wiedzą i doświadczeniem każdemu klientowi. Bardzo ważne jest dla nas, aby nasi klienci czuli się w placówkach mBanku komfortowo.
Mam nadzieję, że dalsza współpraca z mBankiem będzie przebiegać co najmniej tak satysfakcjonująco jak do tej pory.
Zachęcam do kontaktu z nami w placówkach (http://www.mbank.pl/o-nas/kontakt/lokalizacja/) lub poprzez mLinię pod numerami telefonów: 801 300 800 lub +48 42 6 300 800 dla telefonów komórkowych i połączeń zagranicznych.
Z pozdrowieniami Małgorzata Danowska, mBank
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
często zaopatruję się w sklepach ŻABKA.W każdym jednej Żabce znajduje te same nie dociągnięcia tzn.na sklepie panuje nie ład z cenówkami pod towarami.Nie patrze na to co pisze na cenówce tylko na to jaka cena się znajduje na niej.Kiedy podchodzę do kasy jestem zawsze rozczarowany.Kasjerzy obracają kota ogonem i stwierdzają że należy zwracać uwagę na to co pisze na cenówce.
spodobały mi się pewne.chciałem je kupić,okazało się że to ostatnia para na dodatek różniły się numeracją buta.pracownik nie zauważył że klient kupuje buta o numeracji 43 i 44.
Ocena za brak kultury pracownika. Gdy wszedłem do sklepu powiedziałem pracownikowi dzień dobry.nie odpowiedział.
Ten sam pracownik obsługiwał mnie przy kasie.Ponownie powiedziałem dzień dobry i nadal nie nic nie opowiedział.Bardzo się przyjemnie się poczułem związku z tym wydarzeniem
Oszukują klienta. Oglądałem propozycję, jaką operator daje swoim stałym klientom. Dla klienta, który jest w sieci 4 lata, jest o 100 złoty droższy telefon komórkowy, niż dla nowego abonenta!
Odwiedziłem tą stację w celu kupienia czegoś do picia. Oceniłem obsługę wysoko dlatego, że mile i uprzejmie zostałem obsłużony. Gdy podszedłem do kasy z małą butelką pepsi, pracownik zaproponował mi kupienia litrowej butelki tego napoju bo jest tańsza. Pracownik wyszedł naprzeciw moim oczekiwaniom.
Po pracy udałem się do marketu by dokonać zakupu produktów żywnościowych. Ocena za brak pomocy ze strony pracowników. Tylko jeden pracownik na sklepie, na dodatek na był na kasie. Jedna kolejka minimum 15 osób przede mną i za mną. Gdy kolejka zmniejszyła się prawie cała nagle otworzyli nowe 3 kasy. Absurd!
Jak co dzień wczesnym ranem dokonuję zakupu w sieciach Żabka. Pracownicy w tych sieciach są bardzo nieuprzejmi, zawsze obsługują bez uśmiechu na twarzy i są mało rozmowni. Pracownicy sieci Żabka dają do zrozumienia że siedzą w pracy jak na skazaniu.
Odwiedziłem sklep w celu zakupu butów.
Kiedy wszedłem na dział z męskimi butami zauważałem sprzedawczynię, do której się zwróciłem o pomoc. Zapytałem czy są jakieś niedrogie buty. Sprzedawczyni odpowiedziała mi, że nie. Po chwili odeszła i nadal pałętała się po sklepie, nie udzielając nikomu pomocy. Sprzedawczyni zasługuje moim zdaniem na najniższą ocenę. Osoba niekompetentna, kultura osobista - najniższa ocena. Brak profesjonalizmu!
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.