Firma pomimo wypowiedzenia przeze mnie umowy przysłała mi polisę oraz polecenie zapłaty za nią . Zadzwoniłam więc żeby wyjaśnić sprawę.
1. Pani na infolinii rozmawiała ze mną obrażonym tonem, w pewnych momentach podnosiła głos kiedy mówiłam że wypowiedzenie zostało wysłane tego i tego dnia
2. Nie potrafiła podać mi podstawowych informacji. Na jakiej podstawie wystawiono polisę, dlaczego nie poinformowano mnie o negatywnym rozpatrzeniu wypowiedzenia ani czemu firma przypomniała sobie o mnie po pół roku
3. kontakt meilowy żaden - wszystkie meile pozostały bez odpowiedzi
4. zamiat starać sie mnie utrzymać jako klienta miałam wrażenie że płacą pani na infolinii za zniechęcanie klientów
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.