Wszystko pozytywnie. Sklep obszerny, duży wybór, w jednym miejscu można zaopatrzyć się w potrzebne elementy. Obsługa przez pracowników na wysokim poziomie pod kątem profesjonalizmu i wiedzy na temat produktów. Sklep zyskuje również możliwością zwrotu towaru nawet np. kilku płytek.
Jakość obsługi przez pracowników na sali sprzedaży na dobrym poziomie, jednak za każdym razem kiedy udałam się do apteki Super-Pharm nie znalazłam produktu, który mnie interesował. Jakość obsługi zaniżył pracownik punktu aptecznego - niechętny do udzielenia pomocy. Sklep estetycznie oświetlony, towar fajnie wyeksponowany, niestety można się pogubić w alejkach między regałami, ponieważ jest ich dużo i sprawiają wrażenie nieładu.
Obsługa na infolinii profesjonalna. Uzyskałam wszystkie informacje jakie były mi potrzebne. Konsultant zbadał moje potrzeby i wybrał dwie oferty kont bankowych, które faktycznie mnie zainteresowały. Pracownik mówił językiem zrozumiałym.
Sklep bardzo przestrzenny. Towar estetycznie wyeksponowany. Asortyment bogaty. Atutem jest możliwość przetestowania sprzętu np. RTV. Obsługa uprzejma i chętna do udzielenia pomocy klientom. Problem pojawia się w momencie chęci zwrotu sprzętu z różnych przyczyn, przy wcześniejszych zapewnieniach Pracownika, że jak najbardziej będzie taka możliwość. Aczkolwiek obsługa na każdym etapie sympatyczna.
Sklep przestrzenny. Towar estetycznie wyeksponowany. Ogólne wrażenie wizualne sklepu bardzo dobre. Personel uprzejmy i chętny do pomocy klientom. Ceny butów przystępne. Moim zdaniem jakość towaru nie jest najlepsza.
Natychmiastowy kontakt. Miła i uprzejma obsługa Konsultantki, a przede wszystkim rzetelna. Podczas rozmowy zostały zadane pytania mające na celu zbadanie potrzeb klienta. Konsultantka udzieliła odpowiedzi na wszystkie pytania. Sama oferta Providenta nie zachęciła mnie do skorzystania z usług tej Firmy.
Kontakt w sprawie zainwestowania pieniędzy i zapoznania się z produktami banku w tym kierunku. Konsultantka mówiła bardzo szybko. Nie zadała żadnych dodatkowych pytań w celu zbadania potrzeb. W moim odczuciu Konsultantka szybko chciała zakończyć rozmowę. Mimo to na koniec rozmowy dopytała czy mam jeszcze jakieś pytania, aczkolwiek pytanie zostało zadane mechanicznie.Konsultantka moim zdaniem nie udzieliła odpowiedzi na wszystkie pytania. Informację na temat braku kosztów w przypadku likwidacji lokaty przed terminem poprzedziła chwila ciszy. Można było odnieść wrażenie, że Konsultantka nie jest pewna tej informacji. Nie skorzystałabym z oferty Noble Bank po takiej rozmowie.
Kontakt w celu uzyskania informacji na temat kredytu hipotecznego. Konsultantka udzieliła odpowiedzi na wszystkie pytania, była cierpliwa. Zadawała pytania w celu zbadania potrzeb klienta. Wg mnie rozmowa przeprowadzona profesjonalnie. Sama oferta banku ING mnie osobiście satysfakcjonuje.
Sklep bardzo zadbany. Towar bardzo fajnie wyeksponowany - zachęcająco dla kupującego. Personel uprzejmy i pomocny. Samą jakość towaru oceniam jako rewelacyjną.
Cel wizyty - codzienne zakupy. Brak woreczków przy owocach i warzywach. Personel niechętny do pomocy. Długi czas oczekiwania w kolejce do kasy. Otwarta jedna kasa przy 5 osobach w kolejce. Ogólne wrażenie niezachęcające do zakupów.
Wnętrze bardzo przestronne. Estetycznie ułożony towar na półkach. Produkty odpowiednio podzielone - produkty chemiczne w jednym miejscu, alkohole, mrożonki, słodycze itd - co umożliwia szybkie wyszukanie interesującego towaru przez klienta. Nie spotkałam produktu, który nie miałby podanej ceny netto i brutto. Obsługa miła i rzetelna, zawsze chętna do pomocy klientowi. Sprawna obsługa pracowników przy kasach, dzięki temu krótki czas oczekiwania w kolejce.Minusem są jeżdżące wózki widłowe z towarem w godzinach otwarcia hurtowni dla klientów.
Kontakt na infolinię mBank wykonywany był w celu zmiany danych personalnych. Krótkie oczekiwanie na połączenie z konsultantem. Odebrał konsultant - mężczyzna. Obsługa profesjonalna w zakresie standardów obsługi klienta. Dodatkowo rzetelne, konkretne informacje przekazywane w sposób wzbudzający sympatię i chęć do dalszych kontaktów. Szybka realizacja zgłaszanej zmiany - wręcz natychmiastowa.
Witam. Bardzo dziękuję że podzieliła się Pani z nami swoimi wrażeniami. Jest dla nas niezwykle budujące, gdy Klienci wyrażają tak pozytywne opinie na temat jakości i sprawności obsługi w naszym Contact Center. Cieszę się, że spełniliśmy Pani oczekiwania dotyczące czasu oczekiwania i kompetencji konsultanta. Pragnę podkreślić, że każdego dnia dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić naszym Klientom sprawną i profesjonalną obsługę. Tym bardziej jest nam miło czytać pozytywne opinie, ponieważ to one najdoskonalej motywują nas do ciągłego dbania o satysfakcję naszych Klientów. Jestem przekonana, że kolejne Pani kontakty z mLinią będą na równie satysfakcjonujące. Proszę pamiętać, że pozostajemy do Pani dyspozycji przez całą dobę pod numerami telefonu: 801 300 800 lub 426 300 800. Pozdrawiam Agnieszka Mrozińska - Sochalska, mBank.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.