Jest dobrze. Generalnie wszytko jest na swoim miejscu, pracowników widać, kasjerzy sympatycznie i z uśmiechem podchodzą do klienta. Nie ma dużych kolejek wszystko jest tak jak powinno. Mały minus za brak wyboru na stoisku z pieczywem (został chleb tostowy i bułki). Nie jest źle.
Jest dobrze. Pracownicy są, chodzą, pomogą, doradzą. Ogromny minus za zupełny brak wyboru na warzywach. Jest to pierwszy dział zaraz naprzeciwko wejścia a świecą na nim pustki i nieświeże owoce. Pracownik poproszony o dostarczenie pomidorów po chwili je przyniósł ale jak dużo osób o nie zapyta ? Drugi minus za powolną obsługę przy kasie. Co z tego że przede mną stoją dwie osoby jak kasjerka kasuje je 15 minut ? Ogólnie do poprawy
Generalnie do poprawy dość dużo. Jeżeli czegoś szukam nie ma kogo zapytać gdzie to znaleźć, do Punktu Obsługi Klienta nie można się dopchać. Chciałam kupić aparat fotograficzny, potrzebowałam porady. Znalezienie pracownika który by mi pomógł graniczyło z cudem bo jak się dowiedziałam ze godzine kończył on pracę.Plus za nieduże kolejki przy kasach i sprawną obsługę. Plus także za dobrą ekspozycję towarów.
Kończy mi się ubezpieczenie OC samochodu. Chciałam zostać przy obecnym ubezpieczycielu (firmie PZU). Konkurencyjna firma zaproponowała mi lepszą ofertę. Przychodzę więc do oddziału by rozwiązać istniejącą umowę.Gdy jestem już zdeterminowana, pracownik proponuje mi jeszcze 10% zniżki przez co ich oferta nagle staje się najkorzystniejsza. Niespodzianka miła i nie miła zarazem. Ile czasu zmarnowanego, chodzenia do ubezpieczalni i stresu ? Bardzo dużo. Odmawiam. Niestety pracownik spóźnił się. Gdyby zaproponował mi to za pierwszym razem gdy szukałam oferty pewnie bym została. Dzień wcześniej podpisałam umowę z konkurencją. Wychodzę zła i niezadowolona.
Generalnie wszytko jak należy. Podjeżdżam na stację, nie ma kolejki, tankuję wybrane paliwo, mogę również umyć szyby (niestety brudną wodą). Podchodzę do kasy, płacę i właściwie mogę odjechać. Cała akcja przebiega sprawnie i szybko. Minus za pracownika który nie poprosił i kartę na punkty przez co zapomniałam ją podać i za brak drobnych do wydawania w kasie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.